Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone (miauw miauw)

Mephedrone (miauw miauw)

13 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag beste mensen, bij mij in de buurt is mephedrone ook wel miauw miauw genoemd een vrij bekend en veel gebruikt middel. Maar zodra ik een keer ver van huis ben, merk ik dat het steeds minder gebruikt wordt en bekend is. Nu is mijn vraag, tot hoevere wordt het bij jullie in de omgeving gebruikt of is dit stofje bekend. Verder is het ook zo dat niemand in mijn omgeving het stofje eigenlijk echt kent. Dus wat zit er eigenlijk in? Tot hoevere is het schadelijk? En verbruikt dit net als mdma ook je serotonine? Dus geld hier dan ook de 3 maanden regel? Hopelijk kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven. Ik heb al het een en ander opgezocht. Maar vind dat er nog maar weinig over bekend is. Alles m.b.t. deze drug is welkom.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meeste vragen die je stelt kun je heel makkelijk via Google of Wikipedia vinden, dus zoek daar maar gewoon in het Engels. Ik ga zelf niet de moeite nemen het voor je uit te typen als je het zo makkelijk kunt vinden...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
genk123 zei:
Wat ik al had gevonden is dat het ook je serotonine verbruikt maar dan nie zo veel als met xtc.
Klik om te vergroten...
Dit klopt, er is ook echt niks wat zo effectief is in het verbruiken van je serotonine als MDMA. Dat betekent echter niet dat mephedrone niet veel serotonine verbruikt, want dat doet het zeker wel namelijk.

genk123 zei:
Maar hieraan kan ik niet opmaken of je deze drug kunt gebruiken tussen de 3 maanden regel door?
Klik om te vergroten...
De 3 maanden regel is al een soort richtlijn en niet volledig zwart wit, maar als je je hersenen een beetje lief hebt dan ga je inderdaad niet tussendoor nog iets anders gebruiken wat ook zwaar op je serotonine inwerkt. Nogmaals het is niet heel zwart wit, simpelweg omdat we nog te weinig weten van dit soort zaken, maar als je de risico's wilt beperken dan gebruik je hooguit 1 keer in de 3 maanden een serotonine slurper. Hier vallen oa onder MDMA, 6-APB, 4-FA, Mephedrone, etc.

genk123 zei:
Verder lees ik veel verschillende dingen als het gaat over wat mephedrone precies is. Sommige zeggen een combinatie van speed en coke. Maar dit is niet waar zeggen andere (lijkt me ook niet).
Klik om te vergroten...
Het is niet een combinatie van speed en coke nee, het is gewoon mephedrone. Mephedrone is 4-methyl methcathinone (4-MMC) en dus gewoon een drug opzich. Het effect wordt het meest omschreven als een middenweg tussen MDMA en coke en uit eigen ervaring zou ik het ook zo ongeveer omschrijven. Het is vrij helder en behoorlijk stimulerend, maar wel met een zeer euforisch en warm serotonine randje.

genk123 zei:
Betreft de schadelijkheid van dit goedje heb ik ook al het e.e.a gevonden. Met als opmerkelijke dat sommige gebruikers er paarse knieën en/of ellebogen van krijgen. Herkend iemand dit?
Klik om te vergroten...
Over de lange termijn risico's is helaas niks bekend, is namelijk dusdanig nieuw dat hier nog niks over gezegd kan worden. Over de korte termijn risico's is inderdaad wel wat bekend en het meest acute risico wat je loopt is extreme vasoconstrictie, wat zich inderdaad in paars uitslaan van je ledematen zou kunnen uitten. Dit is helaas een bekend verschijnsel bij cathinones, aangezien die een aanzienlijk grotere aanslag op je hart en bloedvaten vormen. Nu is het met mephedrone gelukkig wel zo dat je het redelijk bont moet maken om paars aan te lopen, echter is het een drug die een enorme craving tot meer uitlokt dus zijn er toch velen die te lang doorgaan.

Ik vind mephedrone persoonlijk een waanzinnig lekkere drug, misschien wel de lekkerste RC stimulant die ik ooit geprobeerd heb en ik heb ze vrijwel allemaal wel eens geprobeerd inmiddels. Het geeft echt een waanzinnige euforische roes, alleen duurt het helaas niet zo lang. Hierdoor is de neiging tot bijnemen groot en dan vraagt het flink wat discipline om dat niet te doen. Sowieso raad ik je aan het gewoon te slikken als je het wilt gebruiken ipv snuiven, uiteraard duurt het effect dan wat langer en er treden aanzienlijk minder snel vervelende bijwerkingen op.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
De meeste vragen die je stelt kun je heel makkelijk via Google of Wikipedia vinden, dus zoek daar maar gewoon in het Engels. Ik ga zelf niet de moeite nemen het voor je uit te typen als je het zo makkelijk kunt vinden...
Klik om te vergroten...

Wat ik al had gevonden is dat het ook je serotonine verbruikt maar dan nie zo veel als met xtc. Maar hieraan kan ik niet opmaken of je deze drug kunt gebruiken tussen de 3 maanden regel door? Verder lees ik veel verschillende dingen als het gaat over wat mephedrone precies is. Sommige zeggen een combinatie van speed en coke. Maar dit is niet waar zeggen andere (lijkt me ook niet). Betreft de schadelijkheid van dit goedje heb ik ook al het e.e.a gevonden. Met als opmerkelijke dat sommige gebruikers er paarse knieën en/of ellebogen van krijgen. Herkend iemand dit?
O
Onzeker1983Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga voor het eerst dit gebruiken komend weekend mijn vraag hoeveel per keer mg is verstandig om te gebruiken? Ik wil het in capsule doen. Of snuiven?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onzeker1983 zei:
Ik ga voor het eerst dit gebruiken komend weekend mijn vraag hoeveel per keer mg is verstandig om te gebruiken? Ik wil het in capsule doen. Of snuiven?
Klik om te vergroten...
Je hoeft je vraag niet in 2 topics gelijk te stellen en ook nog eens mensen te gaan pben, is een beetje overkill.

Sowieso beter slikken ipv snuiven, snuiven is weliswaar potenter maar geeft meer vervelende bijwerkingen en toch minder de gewenste effecten.

http://drugs.tripsit.me/mephedrone, hier vind je doseringen succes.
O
Onzeker1983Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Je hoeft je vraag niet in 2 topics gelijk te stellen en ook nog eens mensen te gaan pben, is een beetje overkill.

Sowieso beter slikken ipv snuiven, snuiven is weliswaar potenter maar geeft meer vervelende bijwerkingen en toch minder de gewenste effecten.

http://drugs.tripsit.me/mephedrone, hier vind je doseringen succes.
Klik om te vergroten...
Sorry voor het teveel vragen. Ik zal het niet meer doen
Maar bedankt uit voor antwoord en je mening!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn jullie allemaal zeker dat je zuiver geteste mephedrone in handen hebben? Ik hoor nog al heel veel dicht en ver bij kennissen dat 3-mmc en andere varianten als mephedrone verkocht worden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
Zijn jullie allemaal zeker dat je zuiver geteste mephedrone in handen hebben? Ik hoor nog al heel veel dicht en ver bij kennissen dat 3-mmc en andere varianten als mephedrone verkocht worden.
Klik om te vergroten...
Dat zou me niet verbazen nee, want mephedrone (4-MMC) is ontzettend lastig aan te komen op het moment helaas. Mijne is langs het testcentrum geweest en dus weet ik zelf zeker dat ik werkelijk mephedrone had. Maar terecht dat je het opmerkt want het zou me niks verbazen als veel dealers 3-MMC als mephedrone verkopen.

Ik heb daarnaast ook 3-MMC geprobeerd en hoewel best een leuk stofje is vond ik die wel duidelijk inferieur aan 4-MMC. 4-MMC heeft duidelijk veel meer affiniteit met het serotonine systeem, het voelt meer magisch en geeft duidelijker een roze bril. Bij 3-MMC merkte ik ook wel wat serotonine affiniteit op, maar vond dat veel meer een traditionele stimulant dan 4-MMC. 4-MMC zit echt tussen de traditionele stimulanten en de empthagonen in en dat maakt het ook zo'n bijzonder fijn stofje vind ik zelf.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga er deze week aan komen waarschijnlijk, miauw. Maar als ik het goed begrijp kan ik dit gewoon laten testen? 150 mg moet je dan afstaan volgens mij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Ik ga er deze week aan komen waarschijnlijk, miauw. Maar als ik het goed begrijp kan ik dit gewoon laten testen? 150 mg moet je dan afstaan volgens mij?
Klik om te vergroten...
Ze kwantificeren het niet, maar je krijgt dus wel gewoon te horen wat er in je sample zit.

Ik doseer er zelf een stuk hoger mee trouwens, maar beter niet te hoog beginnen en zien hoe je reageert.

En zullen we hier ophouden met dat soort achterlijke namen als miauw in stand te houden... Alleen omdat het een cathinone is heeft het die naam gekregen denk ik, terwijl er ook tig andere cathinones bestaan en op de markt zijn.
V
VeenendaalsegekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan ik miauw miauw van je kopen ????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veenendaalsegek zei:
Kan ik miauw miauw van je kopen ????
Klik om te vergroten...
Lees even de forumregels! Regel 1...
Ik zwaai je vast uit: :wave:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veenendaalsegek zei:
Kan ik miauw miauw van je kopen ????
Klik om te vergroten...

Nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."