#1
Zeker weten, ik heb bijna 300 eur boete gehad gewoonweg om een paar kruimels in de grinder toen we onderweg waren naar waldfrieden wonderland, ben echt kwaad geworde op die agent en heb de kruimels dan maar op de grond gegooid ^^ maar maak je zeker geen zorgen om dat beetje dat je bijhadBedankt voor je reactie! Dan ga ik ervan uit dat alles mee valt. Ik heb nooit de intentie gehad om te dealen. En de agenten waren ook vriendelijk. Ik ga het meemaken. Het zal nog wel even duren voordat ik wat hoor, als ik al iets hoor. Een maat van me is ooit gepakt met nog veel meer zooi in Duitsland. En hij heeft ook nooit meer wat gehoord. En Duitsland staat toch bekent om zijn strenge beleid.