#1
Beste DF'ers,
Ik wilde jullie even laten weten dat dit hele voorval met een sisser is afgelopen. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Ondertussen zijn we alweer een jaartje verder, dus ik verwacht ook niet dat ik nog een boete op de mat krijg.
Cheers guys, op een goede afloop!
Ik wilde jullie even laten weten dat dit hele voorval met een sisser is afgelopen. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Ondertussen zijn we alweer een jaartje verder, dus ik verwacht ook niet dat ik nog een boete op de mat krijg.
Cheers guys, op een goede afloop!