Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorbereiding eerste keer 3mmc

Voorbereiding eerste keer 3mmc

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan nu die 50mg wel bijnemen ja.
Maar ga daarna niet staan wachten tot je “iets” gaat voelen. Edit, je hebt al bijgenomen.
Goed, ga gewoon je ding doen, 1 a 2 drankjes kan geen kwaad, maar beter van niet.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen alcohol meer genomen, maar met die 50mg erbij merkte ik wel dat ik losser kwam. Gezellige nacht gehad en ging goed, geen hele erge hartkloppingen of andere ernstige lichamelijke dingen ofzo waar ik van te voren bang voor was zoals blauwe ledematen enzo. Wel erg koud, maar kwam ook omdat ik nadat het rond half 2 afgelopen was nog 2.5 uur op een bankje heb gezeten met een jongen die me wel warm probeerde te houden :wink: En mn pupillen zijn wel echt groot.

Zal later dit weekend wel een uitgebreid report posten. Heb om half 10 een afspraak en blijf wel gewoon wakker want slapen gaat nu toch niet lukken. En zal zo ff wat kwark proberen te eten. Totaal geen honger, niks gegeten na het avondeten gisteren en normaal moet ik constant plassen en nu maar 2x geweest in de stad.

Dus lichamelijk merk ik er wel dingen van, maar geen ernstige. En geestelijk voel ik me nog prima en erg helder nu, al was dat vannacht wel wat minder, toen voelde ik me wel vaag bij momenten. Maar het is me op zich wel goed bevallen dus al kan ik dus wel met een iets hogere dosis beginnen denk ik en dan evt gewoon 1x nemen ipv 2x.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fijn dat het goed is gegaan! 80mg is een vrij lage dosis, dus niet per se heel gek dat je daar weinig van voelde. Het doet dan natuurlijk wel iets, maar aangezien ik 3-MMC sowieso van zichzelf als vrij subtiel vind, zal je dat effect niet gauw herkennen. Maar het is altijd verstandig om gewoon lekker rustig aan te beginnen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Rc-newbie
Haal de volgende keer gewoon lege capsules bij de smartshop lol.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Rc-newbie
Haal de volgende keer gewoon lege capsules bij de smartshop lol.
Klik om te vergroten...

Haha jaaa i know maar toen niet aan gedacht. Wel bij apotheek nog gevraagd maar die hadden ze niet. Dit werkte ook. Al moet je dus niet zo blond zijn om bij de eerste die je leeggegooid hebt te denken dat afspoelen met water helpt om ze mooi schoon te krijgen :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rc-newbie zei:
Wel bij apotheek nog gevraagd maar die hadden ze niet.
Klik om te vergroten...
https://www.ebay.com/itm/EMPTY-tran...hash=item41e27fca55:m:mC2dgb2gRWK7lnX-v9Ko6Gw
1000 stuks voor zo'n 9 pleurie. Je kunt eventueel capsules vrij simpel en goedkoop online bestellen ook.

Maat 4 (de kleinste) capsules zijn cute maar daar past max zo'n 80mg in dacht ik. Zelf maakte ik met 3-MMC meestal 100mg capsules en dan doseerde ik om de 2 uur ongeveer.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankje @Jmths ! Had idd van de week ook wel online gekeken maar had geen idee welke maat ik moest bestellen dan. Maat 4 is dus te klein, maar welke maat gebruikte jij dan?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rc-newbie zei:
Dankje @Jmths welke maat gebruikte jij dan?
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte maat 3 voor 100mg doseringen. Maar ik heb ook wel maat 4 capsules gebruikt voor 80mg doseringen. Maat 3 gaat zo'n 150mg in dacht ik. Maat 00 zou ook gewoon werken eventueel natuurlijk.
Van grootst naar kleinst als ik het mij goed herinner: 000 > 00 > 0 > 1 > 2 > 3 > 4
Maat 000 past ongeveer 1000mg / 1 gram in, maat 00 past ongeveer 650mg in, ter referentie.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Ik gebruikte maat 3 voor 100mg doseringen. Maar ik heb ook wel maat 4 capsules gebruikt voor 80mg doseringen. Maat 3 gaat zo'n 150mg in dacht ik. Maat 00 zou ook gewoon werken eventueel natuurlijk.
Van grootst naar kleinst als ik het mij goed herinner: 000 > 00 > 0 > 1 > 2 > 3 > 4
Maat 000 past ongeveer 1000mg / 1 gram in, maat 00 past ongeveer 650mg in, ter referentie.
Klik om te vergroten...

Dankje! Ik denk dat maat 3 dan prima is, meer dan 150mg in 1 keer ga ik toch niet doen. En het moet ook nog wel een beetje makkelijk weg te slikken zijn. Al is groter natuurlijk wel weer makkelijker met vullen, want dat was met die ik nu had wel een gepriegel.

Inmiddels heb ik mijn report ook klaar: Eerste keer 3mmc
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vloei, velletje wc papier van elkaar pulken tot je nog 1 laag hebt, capsules, allemaal hetzelfde.
Vulmiddel om je capsule op te vullen? Geen idee waar je dat gehoord hebt maar t is onzin.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb voor het eerst 3mmc gehaald en wil het oraal innemen. Ik lees verschillende dingen zoals bommetjes maken met rijstevloei of lege capsules. Capsules lijkt me fijner, maar hoe gaat dat in zijn werk? Want er zijn verschillende maten en ik lees ook nog zaken als dat je moet bijvullen met vulmiddel als de capsule niet helemaal vol zit? Dat klinkt wel ingewikkelder. Ik ben een vrouw en ongeveer 65 kg en wil vooral het oppeppende effect. Dus dan wordt 100mg aangeraden zo'n beetje las ik?
Wat is het handigst?
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#12
100mg voor een eerste keer is denk ik een prima dosering. Weeg zelf ook 65kg en ben voor 135mg en een redose van 75mg (na iets meer dan 2 uur) gegaan de eerste keer. Geen tolerantie, was een fijne dosis.

In vloeitje een bommetje maken werkt prima. Vind zelf capsules fijner. Grote capsules zijn makkelijker te vullen, maar de maat maakt niet zoveel uit. Zelf vul ik ze wel bij met een vulmiddel. Heb een keer een gebarsten capsule gehad doordat het geplet werd in mijn broekzak, dus nu vul ik ze op zodat ze beter blijven. Maar het hoeft niet natuurlijk haha.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankjullie! Ja ik heb verder nog niet zoveel ervaring met drugs en wil wel beetje voorzichtig doen en niet meteen te hard van stapel lopen.
Was toevallig vanmiddag bij de apotheek maar zij bereiden niet meer zelf en verkopen ook geen lege capsules meer daarom.
Bij 2 andere apotheken kon ik nog wel proberen. Was goedkoper dan via internet bestellen.

Maar vriendin zei net dat je ook gewoon bij Lidl goedkope (cranberry) vitamine capsules kunt halen en die openbreken en leeggooien. En dat vulmiddel niet nodig is op zich. Dus denk dat ik daar morgen maar voor ga kijken.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rustig aan. Slikken duurt wat langer voordat het werkt. Voordat je het weet loop je morgenochtend nog steeds met strakke kaken rond in het centrum.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, capsules leeggooien werkt inderdaad ook prima! Veel plezier in elk geval :grin:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dankjewel! Net jouw report gelezen, dat klinkt wel goed. Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net bij de drogist geweest en cranberry capsules gehaald. Vrouw hele uitleg geven terwijl ik de inhoud toch wegflikker.
Maar ik heb er nu 2 met veel geklooi gevuld. 1 met ongeveer 80 mg ( weegschaaltje wat ik gekocht had gaat per 0.01 gram) en 1 met ongeveer 50 mg. Ik vind het alleen best wel spannend nu opeens ( ga het vanavond nemen) dus het kan best zijn dat ik het gewoon alleen bij de eerste houd. Feest in de stad duurt ook maar tot 1 uur officieel, kan daarna nog wel gewoon de kroeg in natuurlijk. Maar dat ligt er een beetje aan hoe het gaat dus.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een uur geleden de eerste capsule van 80 mg genomen en ben nu 3 kwartier in de stad, maar merk nog helemaal niks:frowning:
Dus neem over een uurtje die andere maar in ook denk ik.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja wist wel dat slikken langer duurde maar dacht ook niet zo lang haha. Maar goed dan wacht ik nog wel even rustig af :wink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je heb rond 20:15 ingenomen? Merk je ondertussen iets?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."