Ik heb hem net maar ingenomen want na 2 uur nog niks. Hopelijk gaat er nu wel wat werken anders is het wel een beetje erg jammer.
#2
Je kan nu die 50mg wel bijnemen ja.
Maar ga daarna niet staan wachten tot je “iets” gaat voelen. Edit, je hebt al bijgenomen.
Goed, ga gewoon je ding doen, 1 a 2 drankjes kan geen kwaad, maar beter van niet.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.