Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearchrapport 2 FDCK-HCL

Researchrapport 2 FDCK-HCL

42 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zal ik zeker eens doen. Ketamine op recept lijkt mij wel grappig haha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerstvolgende aankoop is:
2FDCK-HCL.
Zonder enige twijfel.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
2fkdck-hcl ga ik ook zeker testen. Altijd al benieuwd geweest naar ketamine achtige stoffen of keta zelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
In ieder geval vind ik deze rc het allerlekkerste in de h猫le rc lijst.
Maar het is geen wondermiddel. ..
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb deze ook getest, en vind 'm subtiel anders dan ketamine, maar daardoor wel beduidend minder.

2-FDCK heeft meer last van het bekende disso-kwaaltje dat je je relatief nuchter voelt terwijl je dat niet bent, waardoor je (te) snel gaat redosen. Bij ketamine weet je wel meteen dat je wazig bent. Bij 2-FDCK wisselen momenten van wazigheid en relatieve helderheid zich af, niet prettig naar mijn mening.

De werkingsduur leek mij ook langer, of dat kwam wellicht doordat ik dus meer ging redosen omdat ik dacht er weinig van te voelen (en toen toch plotseling tering ver heen was).

Je hoort wel 's het onderscheid tussen "keta voor je benen" en "keta voor je hoofd". Aangezien ik keta vooral als partydrug gebruik, heeft de laatste mijn voorkeur. 2-FDCK voel je niet zo zeer sterker in je benen, maar het "alle vloeren lijken scheef"-effect was wel prominenter aanwezig dan bij ketamine, waardoor je je motorisch toch een beetje als een halve zool over de dansvloer beweegt.

In ieder geval als party drug minder geschikt dan ketamine. Ik vind de roes van 2-FDCK ook "viezer" dan die van keta, waarmee ik bedoel dat ik meer last had van duizeligheid en minder een positieve vibe (euforie) erin kon ontdekken. Tel daarbij op de hogere prijs en er blijft voor mij geen reden over om dit spul nog 's te bestellen.

Over de trip-eigenschappen kan ik echter niet oordelen.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed dat ik nog niks besteld heb wat op de echte ketamine lijkt.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Yceman224 zei:
Ik zou niet beginnen met de 3 Meo dalt PCP.
Die is voor een beginner veeeeeel te sterk
Begin liever met de 2 FD-CK
Die is veel minder kritisch maar errug lekker!
Klik om te vergroten...
Met een paysafecard bestelbaar???
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yceman224 zei:
wie heeft 贸贸k ervaringen met dit rc?
Klik om te vergroten...
2F-DCK is een beetje de sterk gelijkende maar net niet variant op ketamine. Ketamine levert wat leukere effecten, is veel goedkoper en iets potenter in gewicht. Los van het legale aspect kun je beter offline ketamine halen indien mogelijk.

Stonologie zei:
Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.
Klik om te vergroten...
De uitvinder van 3-MeO-PCP en vele andere RC substanties was langere tijd gedwongen opgenomen in het 'gekkenhuis' nadat hij zichzelf met 100mg 3-MeO-PCP had geinjecteerd. :')

Het beste artikel van VICE ooit: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
In het interview verteld deze dat hij 50mg 3-MeO-PCP had ge茂njecteerd maar op Bluelight waar deze mede beheerder is staat bevestigd dat het om een 100mg dosering ging.

Ik heb in het verleden een aantal gram 3-MeO-PCP weg gewerkt maar nooit meer dan 20mg in 1x. Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP boven de 15mg doseren geen meerwaarde hebben.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yceman224 zei:
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs.
Klik om te vergroten...
Ge茂njecteerd h茅, maar is alweer een aardig aantal jaren geleden. Hij komt verder sympathiek over en heeft een zeer vermakelijke schrijfstijl. Hij lijkt aardig bijgetrokken dus wellicht is er hoop voor hopeloos volk.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er erg nieuwschierig naar dus we gaan deze een keer proberen.

Een beetje besteld en na een allergie test gaan we dit spul in de vakantie eens lekker onder de loep nemen
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is 2-FDCK nu legaal te bestellen of valt het onder de opiumwet oid?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
2FDCK HCL Is nog legaal te bestellen.
Het staat nog niet op de Opiumlijst.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is de wat kalmer werkende dan 3-meo pcp.
Best wel lekker, en duurt vrij kort.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beetje vreemd maar wel lekker!

Ik heb het bumpje voor bumpje opgevoerd naar een bepaald zweverig gevoel en ik vond het erg overeenkomen met een dag na een speedbinge en dronken zijn! Eerst leek het wel op een licht aangeschoten gevoel maar later werd het wel overduidelijk onder invloed van een vreemde substantie. No where near a fuck hole! Maar zeker wel het gevoel van floating around.

De comedown was eigenlijk nog leuker dan het piekeffect omdat ik toen meer stilletjes naar 1 punt in de tuin aan het staren was maar tijdens de comedown heb ik een erg goede lachkick gehad!

Nagenoeg geen kater gehad maar wel iets "duizelig" in de ochtend
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat lees ik nu......3 Meo PCP roken??
Dit poeder in een joint stoppen?
Is dat wel enigzins te pruimen, hoe smaakt het dan?
Interessant in ieder geval.
Roken van een rc.
Je moet er maar opkomen!
En, van een stukje folie, wie heeft hier ervaring mee?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs....en ja, dan kom je in het gesticht terecht.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel, beste mensen vandaag heb ik een wat zwaardere testrun genomen, en dit is wat ik ervan vind:
Het stofje komt idd uit de stal van de dissociatieve rc's.
De kortdurende trip (ca. 1.5 uur) bij 40 mg oraal, lijkt errug veel op een 3 Meo trip.
Alleen gaat deze trip een stuk "vriendelijker" van soort, en gaat ook niet zo diep. Tenminste bij deze 40 mg, ik weeg zelf 73 kilogram.
Hij kickt in zo na een 15 tot 30 minuten, en was wel prettig om te ervaren.
Alleen kleurenpatronen, en echt vervormende beelden heb ik niet ervaren. De tijd stond wel zowat stil, in 10 minuten gebeurt er vanalles in je hersenpan maar de minuten kruipen voorbij.
In de piek was lopen voor mij niet mogelijk, en was het vooral een reisje in de gedachtewereld wat er speelde.
Na een uurtje kon ik me weer verplaatsen zonder om te vallen.
Het lijkt me dus een stofje om zittend te trippen, ik zou deze nooit in een uitgaansscene willen nemen...
Een verhoging van de lichaamstemperatuur was duidelijk voelbaar, en ook, dat ik er nogal dorstig van werd.( droge mond)
Dit is wat ik er zo van kan zeggen.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#18
2-FDCK en 3-MeO-PCP zijn volgens mij toch wel twee RC's die boven al het andere uitkomen in hun soort, goede keuzes. Het zijn trouwens wel beide arylcyclohexylamines, toch behoort 3-MeO-PCP tot een andere groep, vanwege zijn piperidine ring en methoxy groep. Hierom ook potenter en stimulerender. De dosering van 2FDCK ligt ook factor 10 hoger volgens mij. Dus als je wil dissosieren zou ik dat eerder op de Fluorketa doen en de PCP als je nog enigszins op de benen wilt blijven haha. Goede avondje gehad tho?:blushing:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Prima avond gehad....thnx
3 Meo PCP is toch wel een ontzettend sterk rc.
15 mg is voor mij het maximale.
Met deze dosis zit je tegen een psychose aan, tenminste ik, en dat is toch niet wat je moet willen lijkt me.
Ik denk niet, dat ik dit rc nog een keer aanschaf.
2 FDCK is veel milder, en werkt bij mij ongeveer een uurtje.
Daarna zou je kunnen bij pakken, maar dat is 贸贸k weer teveel van het goede.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yceman224 zei:
Prima avond gehad....thnx
3 Meo PCP is toch wel een ontzettend sterk rc.
15 mg is voor mij het maximale.
Met deze dosis zit je tegen een psychose aan, tenminste ik, en dat is toch niet wat je moet willen lijkt me.
Ik denk niet, dat ik dit rc nog een keer aanschaf.
2 FDCK is veel milder, en werkt bij mij ongeveer een uurtje.
Daarna zou je kunnen bij pakken, maar dat is 贸贸k weer teveel van het goede.
Klik om te vergroten...

Eenmalig een dosis van 10mg 3-MeO-PCP genomen. Het hoofd onrustig, heel manische en een energiek lichaam waar ik geen contact meer mee kreeg. Ik ben daarna ook afgehaakt. Dus die 15mg, ik vind het al bijzonder knap haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."