Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearchrapport 2 FDCK-HCL

Researchrapport 2 FDCK-HCL

42 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje vreemd maar wel lekker!

Ik heb het bumpje voor bumpje opgevoerd naar een bepaald zweverig gevoel en ik vond het erg overeenkomen met een dag na een speedbinge en dronken zijn! Eerst leek het wel op een licht aangeschoten gevoel maar later werd het wel overduidelijk onder invloed van een vreemde substantie. No where near a fuck hole! Maar zeker wel het gevoel van floating around.

De comedown was eigenlijk nog leuker dan het piekeffect omdat ik toen meer stilletjes naar 1 punt in de tuin aan het staren was maar tijdens de comedown heb ik een erg goede lachkick gehad!

Nagenoeg geen kater gehad maar wel iets "duizelig" in de ochtend
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brawlythebear zei:
En hoeveel mg is een milde dosis dan, als we het willen roken? En de werkingsduur? Ik heb me namelijk altijd al afgevraagd of het roken van RC's enigzins wel effectief genoeg of dan wel niet onverantwoord is. Met de bijkomende ontledingsproducten na pyrolyse. Ik insuffleer eigenlijk de meeste RC's :sneeze::sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ik vind 3-Meo-PCP gesnoven naar... roken heeft een veel fijner effect en de gevaarlijke dosis is veel hoger. Het is wel zonde (ik deed het in een joint waardoor er wel een deel de lucht in brand). Ik deed telkens +-10mg in een joint en rook hem sloom. Het gaat heel goed samen met wiet en geeft een licht maar erg fijn effect.

Als je op zoek bent naar holes moet je het niet proberen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brawlythebear zei:
Ik weet toevallig wel dat je moet opassen met het verbranden van fluor-verbindingen. Bij pyrolyse is er een kans aanwezig waterstof-fluoride te vormen, wat kan resulteren in acuut longoedeem of aantasting van het zenuwstelsel. 2-FDCK zou ik dus bijvoorbeeld zelf niet zomaar roken. Roll safe! :fist1:
Klik om te vergroten...
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamine, variant, dan is mijn interesse gewekt. Maar mijn voorkeur gaat naar nasaal. Iemand dat geprobeerd?

Stonologie zei:
Ik vind 3-Meo-PCP gesnoven naar...
Klik om te vergroten...

Hoe bedoelt u dit?
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien.
Klik om te vergroten...

Nee, PCP en haar analogen bevatten geen fluor. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat non-fluor verbindingen verbranden niet slecht is. Gisteren kwam ik erachter dat ik geen 3-MeO-PCP meer had, dus greep ik naar de 3-MeO-PCE. Omdat zij potenter is heb ik voor de joint 5mg gebruikt. Zoals je vertelde was de come-up heel subtiel. Dynamisch van vorm, glad van textuur, scherp in randen. De feel was energiek, tenminste tot 20 minuten na het roken. Daarna begon ik lichtelijk de dissociatieve kanten op te merken. Nadat de PCE uitwerkte, ongeveer 40 minuten later, kwam de roes van de cannabis weer meer naar voren. De tweede joint draaide ik met 10mg omdat de PCE veel verloren gaat tijdens het roken, zoals je vertelde. Wederom dezelfde ervaring. Plusminus 2 uur na de eerste joint toch nog 5mg nasaal ingenomen. Hier werd ook meteen weer duidelijk dat bij nasale toediening de 3-MeO-PCE efficiënter wordt opgenomen. Toen een tikkeltje harder gegaan haha:fist1:

Al met al is het een aangename ervaring! Een vriendelijke kennismaking met het roken van 3-MeO-PCE:handsopen1:
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yceman224 zei:
Is dat wel enigzins te pruimen, hoe smaakt het dan?
Klik om te vergroten...

Het gaat om ongeveer 10mg. Ik heb hier eigenlijk niks van gemerkt tijdens het roken. Die smaak zal misschien wel aanwezig zijn bij hogere doseringen. Voor het neusje smaakt het in ieder geval minder fijn haha.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Het was geweldig, echt precies truffels maar dan met het gevoel van MDMA gemixed. Het voeld ‘natuurlijker’ dan 2C-B en de visuals zijn (voor deze lichte dosis) ook intenser dan 2C-B op vergelijkbare dosis. En zoals ik had verwacht ook vele malen mooier. Ik had 5-7mg maar ben doordat wiet psychedelisch is bij mij heel gevoelig. Heb er ook veel bij gerookt.

Misschien wel de leukste drug tot nu toe (eerst truffels/2CB)!! (Heb best veel geprobeerd +- 20 drugs).

Al de 3-MeO-PCP beprobeerd?
Klik om te vergroten...

Zoals ik al dacht, een interessant goedje dus dat 4-HO-MET. Ik kan niet meepraten over de 2-CB, maar truffels bevielen mij goed. En de trip duurde minder lang dan bij stoelen of truffels? De tripduur van de meeste tryptamines zijn namelijk te lang voor mij. Ik ben zoiets als een watje voor psychedelica haha.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikzelf vind die 4-HO-Met geen fijn rc.
Geen lekkere roes gehad.
Niks voor mij...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel, beste mensen vandaag heb ik een wat zwaardere testrun genomen, en dit is wat ik ervan vind:
Het stofje komt idd uit de stal van de dissociatieve rc's.
De kortdurende trip (ca. 1.5 uur) bij 40 mg oraal, lijkt errug veel op een 3 Meo trip.
Alleen gaat deze trip een stuk "vriendelijker" van soort, en gaat ook niet zo diep. Tenminste bij deze 40 mg, ik weeg zelf 73 kilogram.
Hij kickt in zo na een 15 tot 30 minuten, en was wel prettig om te ervaren.
Alleen kleurenpatronen, en echt vervormende beelden heb ik niet ervaren. De tijd stond wel zowat stil, in 10 minuten gebeurt er vanalles in je hersenpan maar de minuten kruipen voorbij.
In de piek was lopen voor mij niet mogelijk, en was het vooral een reisje in de gedachtewereld wat er speelde.
Na een uurtje kon ik me weer verplaatsen zonder om te vallen.
Het lijkt me dus een stofje om zittend te trippen, ik zou deze nooit in een uitgaansscene willen nemen...
Een verhoging van de lichaamstemperatuur was duidelijk voelbaar, en ook, dat ik er nogal dorstig van werd.( droge mond)
Dit is wat ik er zo van kan zeggen.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#10
2-FDCK en 3-MeO-PCP zijn volgens mij toch wel twee RC's die boven al het andere uitkomen in hun soort, goede keuzes. Het zijn trouwens wel beide arylcyclohexylamines, toch behoort 3-MeO-PCP tot een andere groep, vanwege zijn piperidine ring en methoxy groep. Hierom ook potenter en stimulerender. De dosering van 2FDCK ligt ook factor 10 hoger volgens mij. Dus als je wil dissosieren zou ik dat eerder op de Fluorketa doen en de PCP als je nog enigszins op de benen wilt blijven haha. Goede avondje gehad tho?:blushing:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prima avond gehad....thnx
3 Meo PCP is toch wel een ontzettend sterk rc.
15 mg is voor mij het maximale.
Met deze dosis zit je tegen een psychose aan, tenminste ik, en dat is toch niet wat je moet willen lijkt me.
Ik denk niet, dat ik dit rc nog een keer aanschaf.
2 FDCK is veel milder, en werkt bij mij ongeveer een uurtje.
Daarna zou je kunnen bij pakken, maar dat is óók weer teveel van het goede.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yceman224 zei:
Prima avond gehad....thnx
3 Meo PCP is toch wel een ontzettend sterk rc.
15 mg is voor mij het maximale.
Met deze dosis zit je tegen een psychose aan, tenminste ik, en dat is toch niet wat je moet willen lijkt me.
Ik denk niet, dat ik dit rc nog een keer aanschaf.
2 FDCK is veel milder, en werkt bij mij ongeveer een uurtje.
Daarna zou je kunnen bij pakken, maar dat is óók weer teveel van het goede.
Klik om te vergroten...

Eenmalig een dosis van 10mg 3-MeO-PCP genomen. Het hoofd onrustig, heel manische en een energiek lichaam waar ik geen contact meer mee kreeg. Ik ben daarna ook afgehaakt. Dus die 15mg, ik vind het al bijzonder knap haha.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brawlythebear zei:
Eenmalig een dosis van 10mg 3-MeO-PCP genomen. Het hoofd onrustig, heel manische en een energiek lichaam waar ik geen contact meer mee kreeg. Ik ben daarna ook afgehaakt. Dus die 15mg, ik vind het al bijzonder knap haha.
Klik om te vergroten...
Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.. (ik deed snuiven, ben er gister achter gekomen dat 3 meo roken zeker de moeite waard is!!)..
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.. (ik deed snuiven, ben er gister achter gekomen dat 3 meo roken zeker de moeite waard is!!)..
Klik om te vergroten...

En hoeveel mg is een milde dosis dan, als we het willen roken? En de werkingsduur? Ik heb me namelijk altijd al afgevraagd of het roken van RC's enigzins wel effectief genoeg of dan wel niet onverantwoord is. Met de bijkomende ontledingsproducten na pyrolyse. Ik insuffleer eigenlijk de meeste RC's :sneeze::sweatsmile:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wel zoiets van:
Een rc poeder, dat ga je toch eigenlijk niet in de fik steken?!
Ik lees op verschillende info, door o.a de vendor gegeven, dat de rc's ook gerookt kunnen worden.
Ik ga hier specifiek naar op zoek.
Het lijkt mij zéér ongezond....
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je nog nooit iets Is gedaan hebt is dit dan een aanrader. Ik heb persoonlijk wel last van angstaanvallen maar onder controle met diazepam. En heb risperdon bij de hand.
Meestal krijgt ik aanvallen als ik zou blowen. Coke speed xtc of 3mmc of 4fma en benzo fury geen probleem.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou niet beginnen met de 3 Meo dalt PCP.
Die is voor een beginner veeeeeel te sterk
Begin liever met de 2 FD-CK
Die is veel minder kritisch maar errug lekker!
R
R. SashLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit middel kan ook heel goed op therapeutische basis gebruikt worden, net zoals Ketamine. Het heeft een fijne anti depressieve werking. Mijn ervaring; 4 dagen lang heb ik elke avond een kleine dosering van 20mg genomen (nasaal). De anti depressieve effecten blijven +/- 1-2 weken duidelijk aanwezig. Voor mensen die er interesse in hebben, Google maar eens “Ketamine therapy”.

Cheers :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yceman224 zei:
wie heeft óók ervaringen met dit rc?
Klik om te vergroten...
2F-DCK is een beetje de sterk gelijkende maar net niet variant op ketamine. Ketamine levert wat leukere effecten, is veel goedkoper en iets potenter in gewicht. Los van het legale aspect kun je beter offline ketamine halen indien mogelijk.

Stonologie zei:
Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.
Klik om te vergroten...
De uitvinder van 3-MeO-PCP en vele andere RC substanties was langere tijd gedwongen opgenomen in het 'gekkenhuis' nadat hij zichzelf met 100mg 3-MeO-PCP had geinjecteerd. :')

Het beste artikel van VICE ooit: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
In het interview verteld deze dat hij 50mg 3-MeO-PCP had geïnjecteerd maar op Bluelight waar deze mede beheerder is staat bevestigd dat het om een 100mg dosering ging.

Ik heb in het verleden een aantal gram 3-MeO-PCP weg gewerkt maar nooit meer dan 20mg in 1x. Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP boven de 15mg doseren geen meerwaarde hebben.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yceman224 zei:
Als de uitvinder van 3 Meo idd zichzelf 100 mg (!!) heeft toegediend, dan is hij toch echt niet goed wijs.
Klik om te vergroten...
Geïnjecteerd hé, maar is alweer een aardig aantal jaren geleden. Hij komt verder sympathiek over en heeft een zeer vermakelijke schrijfstijl. Hij lijkt aardig bijgetrokken dus wellicht is er hoop voor hopeloos volk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."