#1
Hallo mede-DF´ers
Er zijn heel veel verschillende RC´s in omloop en er komen steeds meer bij. Ik was benieuwd welke RC jullie het fijnst vinden en hoevaak jullie deze gebruiken.
Ik zelf vind 3-MMC het allerbest en ik gebruik deze 1/2 x per week.
Er zijn heel veel verschillende RC´s in omloop en er komen steeds meer bij. Ik was benieuwd welke RC jullie het fijnst vinden en hoevaak jullie deze gebruiken.
Ik zelf vind 3-MMC het allerbest en ik gebruik deze 1/2 x per week.