Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-apb dosering

6-apb dosering

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is het hem nou juist.
Wat doe je eraan...

Betreffende m8jn eerste reactie is mijn zegswijze

Who fucks with a bull can be stitched by his horns.

Als je je daarna druk gaat maken over schade, dan vind ik dit " scheef "

Maar ik druk mij soms ook weleens verkeerd uit...
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo beste DF-vrienden,

Ik ga morgen voor het eerst 6-apb doen met een aantal vrienden. Ik heb deze RC gekocht via internet en het is getest op 96% zuiverheid. Ik heb veel research gedaan naar deze drugs maar vind eigenlijk nergens een geschikte dosering om te nemen. Mijn vraag aan jullie is: wat is een lekkere 6-apb dosering voor mij waar ik toch wel redelijk hard op ga, maar zeker niet te hard?

Leeftijd: 17
Gewicht: 89 kilo
Lengte: 193 cm
Drugservaring: Gebruik wel vaak drugs en kan hoge doseringen goed aan.

Ik hoor graag van jullie!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
420.038 zei:
Hallo beste DF-vrienden,

Ik ga morgen voor het eerst 6-apb doen met een aantal vrienden. Ik heb deze RC gekocht via internet en het is getest op 96% zuiverheid. Ik heb veel research gedaan naar deze drugs maar vind eigenlijk nergens een geschikte dosering om te nemen. Mijn vraag aan jullie is: wat is een lekkere 6-apb dosering voor mij waar ik toch wel redelijk hard op ga, maar zeker niet te hard?

Leeftijd: 17
Gewicht: 89 kilo
Lengte: 193 cm
Drugservaring: Gebruik wel vaak drugs en kan hoge doseringen goed aan.

Ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
Welke vorm heb je? hcl of succinate? Van Succinate is de gemiddelde tussen 140 en 180mg. Dosis voor hcl is 80 tot 100mg.
https://psychonautwiki.org/wiki/6-APB
Hier zie je de dosissen van hcl. Als je succinate heb kan je het wel ongeveer x1,5 doen. Veel plezier!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de doseringen van 6-APB op Psychonautwiki erg aan de conservatieve kant. Ik gebruik zelf (70 kg) 180 mg van de HCl-versie om een goed feestje te hebben. 80 tot 100 mg is zo weinig dat ik er nauwelijks iets van merk. De richtlijnen van Psychonautwiki aanhouden zou hier denk ik teleurstellend uitpakken.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste is om natuurlijk eerst een keer te testen met een wat conservatieve dosis.
Heb zelf de succinate variant. (ga ik nu vanuit na het zelf getest te hebben)
Ben zelf 74kg. 124mg was een prima eerste dosis voor mij niet te mild maar mocht wat meer.
150mg getest en dat viel wat zwaarder maar lekkerder over de hele trip gezien. (weet ook hoe het is als mdma wat hard inslaat dus daarmee viel het nog wel mee) Heb niet de behoefte om meer te proberen. Denk dat 2mg/kg lichaamsgewicht wel een mooie dosering is van de succinate variant als je ervaring hebt met andere middelen.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
verwondering zei:
Ik vind de doseringen van 6-APB op Psychonautwiki erg aan de conservatieve kant. Ik gebruik zelf (70 kg) 180 mg van de HCl-versie om een goed feestje te hebben. 80 tot 100 mg is zo weinig dat ik er nauwelijks iets van merk. De richtlijnen van Psychonautwiki aanhouden zou hier denk ik teleurstellend uitpakken.
Klik om te vergroten...

Weet je zeker dat je de HCL variant hebt?
180mg zou dan wel een stevige dosis moeten zijn.
Al verschilt het natuurlijk per individu.
Vind het wel beter te handelen tijdens the come-up dan mdma als je wat aan de hoge kant zit.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedenacht DF-leden,

Ik heb gisteravond met 2 andere vrienden de 6-apb gedaan. De 6-apb die ik had was succinate. We hadden 1 gram verdeeld in 3 bommetjes en hadden zo per persoon 333mg 6-apb.

6-apb is echt topspul. Ik vind het eigenlijk bijna precies hetzelfde als XTC, alleen heb je een veel langere trip in tegenstelling tot XTC. Wel mis ik de visuals die ik bij XTC vaak meemaak. Bij XTC wil je op het moment dat het uitwerkt weer bijnemen, maar de piek van het eerste pilletje ga je never nooit meer bereiken. Bij 6-apb zit ik nu nog steeds op mijn piek te spacen en ik heb het 7 uur geleden ingenomen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
420.038 zei:
Wel mis ik de visuals die ik bij XTC vaak meemaak.
Klik om te vergroten...
Visuals is een teken van overdosering (:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Begrijp ik nu goed dat je na een tijdje 3mmc misbruik (elders gelezen) er nog even een andere serotonineslurper tegenaangooit en nog wel in behoorlijk hoge dosering? :thinking:
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Begrijp ik nu goed dat je na een tijdje 3mmc misbruik (elders gelezen) er nog even een andere serotonineslurper tegenaangooit en nog wel in behoorlijk hoge dosering? :thinking:
Klik om te vergroten...

Klopt hier heb je wel degelijk gelijk in. Ik gebruik teveel drugs die op serotonine werken in een te korte tijd, maar ik vind de op serotonine werkende drugs juist zo leuk om te doen. Binnenkort gaan we met mijn vriendengroep een maand stoppen met gebruiken zodat iedereen weer zijn lichaam kan herstellen.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Visuals is een teken van overdosering (:
Klik om te vergroten...

Ik heb soms al visuals wanneer ik 150 mg mdma heb gehad, dat is zeker geen overdosis want ik zit daarmee dik binnen de 1.5/2 x gewicht regel. Ik denk dat iedereen op een andere manier gevoelig is voor visuals en dat deze per persoon eerder aantreden
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
420.038 zei:
dat is zeker geen overdosis want ik zit daarmee dik binnen de 1.5/2 x gewicht regel
Klik om te vergroten...
Je moet niet vertrouwen op zo'n ''regel''. Het is gewoon een vastgestelde norm wat aangeeft dat als je hier onder blijft zitten, de schade minimaal is. Schade is dus sowieso aanwezig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
420.038 zei:
Klopt hier heb je wel degelijk gelijk in. Ik gebruik teveel drugs die op serotonine werken in een te korte tijd, maar ik vind de op serotonine werkende drugs juist zo leuk om te doen. Binnenkort gaan we met mijn vriendengroep een maand stoppen met gebruiken zodat iedereen weer zijn lichaam kan herstellen.
Klik om te vergroten...
Goed voornemen hoor! Alleen is 1 maand wel erg kort als pauze. Te kort om je brein te laten bijkomen van al dat frituren van je hersencellen en neurotransmitters. Als je echt zo vaak een serotonine slurper hebt misbruikt raad ik je aan een half jaar niet zoiets te gebruiken. Niet leuk te horen weet ik, het is een fijn gevoel. Nadeel is dat als je zo door gaat een poos dat het echt stukken minder fijn gaat zijn voor je qua blijvende klachten. Just a tip niet een aanval!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Schade oplopen is een euvel, dat al begint zogauw wij ter wereld komen. Als baby dus al.
De aftakeling gaat steeds, onstuitbaar, verder.
Na ons 23 e levensjaar wordt deze al " merkbaar".
Wat wij ook doen, of nalaten , heeft invloed op deze schade.
Sommige activiteiten versnellen deze averij.
Sommige zelfs in een kwadratische opponent.
Zoals: druggebruik.
Of: zware lichamelijke arbeid.
Sommige drugs zijn zelfs méér dan schadelijk, zij zijn beter als vergif te kwalificeren.
Andere zijn " minder schadelijk".
Als je géén schade wilt oplopen, blijf dan vooral binnen, doe niets gevaarlijks, afijn ga zo maar door.
Ikzelf maak me er niet meer zo druk om, zo heel veel jaren gaat mijn lijf niet meer mee.
Dus, de angsten om schade op te lopen, bij druggebruik , zijn in mijn ogen " een beetje scheef".
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Schade oplopen is een euvel, dat al begint zogauw wij ter wereld komen. Als baby dus al.
De aftakeling gaat steeds, onstuitbaar, verder.
Na ons 23 e levensjaar wordt deze al " merkbaar".
Wat wij ook doen, of nalaten , heeft invloed op deze schade.
Sommige activiteiten versnellen deze averij.
Sommige zelfs in een kwadratische opponent.
Zoals: druggebruik.
Of: zware lichamelijke arbeid.
Sommige drugs zijn zelfs méér dan schadelijk, zij zijn beter als vergif te kwalificeren.
Andere zijn " minder schadelijk".
Als je géén schade wilt oplopen, blijf dan vooral binnen, doe niets gevaarlijks, afijn ga zo maar door.
Ikzelf maak me er niet meer zo druk om, zo heel veel jaren gaat mijn lijf niet meer mee.
Dus, de angsten om schade op te lopen, bij druggebruik , zijn in mijn ogen " een beetje scheef".
Klik om te vergroten...
Waarom bagatelliseer je drugsmisbruik? De OP heeft een historie met vrij heftig 3-mmc misbruik en geeft aan nu 333 mg 6-apb genomen te hebben. Vrij forse dosis, helemaal als je receptoren al aardig verkracht zijn door de 3-mmc. En daarbij denkt hij ook nog dat een maand niks gebruiken genoeg is om te herstellen..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Dus, de angsten om schade op te lopen, bij druggebruik , zijn in mijn ogen " een beetje scheef".
Klik om te vergroten...
Wat is dit nou weer?

Gezondheid is het kostbaarste dat je bezit. Dat zou je toch juist moeten weten als je al wat ouder bent. Je kunt je lichaam met drugs mogelijk ernstig beschadigen, dus die angsten zijn volledig gegrond. Dat we toch langzaam aftakelen is toch juist een reden om zuinig te zijn op de gezondheid die we wel hebben.

Ik vind dit maar slecht advies, zeker voor iemand die nog zo jong is als de TS.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daarom zeg ik: ikzelf.
.Maar, als we allemaal zo bang zijn,
dan vraag ik me af:
Waarom neem je dan überhaupt drugs tot je???
Dan moet je dit nalaten, toch?
Neem je drugs, dan loop je risico.
Dat moet toch ieder een weten!
Wil je geen schade
Blijf er dan vanaf.

Dat is mijn punt.
Dat heeft met leeftijd niets te maken.
Of, je kunt óók zeggen;:
Als je jong bent, Blijf er dan helemaal vanaf.
Als ik hier op DF lees, dat er knaapjes van 16 jaren al bezig zijn met de zwaardere middelen, dan is dit feit een grote reden tot zorg!
Deze mensen zijn nog lang niet volgroeid en dan gaan ze goddome aan de pep, of erger nog.
Ander punt
Met angst voor schade, of wat dan ook een trip ingaan, dat is al een tamelijk linke zaak.
Jij weet net als ik, Mindless, dat er nogal wat psychedelica zijn, die emoties, gevoelens, gedachten danig versterken.
En dan met angst die trip in?
Geen goede zaak vind ik.
Dus, als je angst hebt,
Handen af van de drugs.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legio Patria Nostra zei:
Nee. Ik bedoel het anders.
Ik bedoel het als volgt
Als je je werkelijk heel erg druk maakt, of, angstig bent voor schade die je op zou kunnen lopen door drugsgebruik,

BEGIN ER DAN NIET AAN.

Iedereen weet, dat drugs schadelijk kunnen zijn. De ene erger, dan de andere .
Ben je jong, en bang voor schade,
Zie de met hoofdletters geschreven zin hierboven.
Thats all.

Laat ik een familielid hebben gehad, die o zo angstig was voor schade.
Een dwangneurose was het voor hem.
En dan aan de zware middelen beginnen.
Want ja, om hem heen " deed iedereen het"
Wat een hypocriete instelling.....
Klik om te vergroten...
Niet iedereen weet dat. 1 blik op dit forum zegt genoeg.

De OP weet ergens wel dat het schadelijk is maar weet volgens mij niet helemaal hoe de serotinen receptoren werken. Om dan meteen te zeggen 'een beetje scheef' of 'hypocriet' vind ik wel heel erg kort door de bocht. Wat is er mis met advies vragen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je had het eerst over hoe wij sowieso toch aftakelen en dat als je geen schade op wilt lopen, je maar niets moet nemen en binnen moet blijven. En op het laatst zeg je dat de angst om schade op te lopen door drugs "scheef" is. Tja, hoe had ik dat dan moeten interpreteren... Wat je hier boven zegt las ik daar allemaal niet in. Angst voor trippen is weer heel iets anders.

Het gaat toch ook meer om een gezonde "angst" om niet in drugsmisbruik te vallen niet?

Dat gebruik van (hard)drugs van 16 jarigen (heb ze nog veel jonger gezien) snap ik ook niet, maar ach wat doe je er aan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Dat is het hem nou juist.
Wat doe je eraan...

Betreffende m8jn eerste reactie is mijn zegswijze

Who fucks with a bull can be stitched by his horns.

Als je je daarna druk gaat maken over schade, dan vind ik dit " scheef "

Maar ik druk mij soms ook weleens verkeerd uit...
Klik om te vergroten...
Dus met jou redenering is het scheef als je eens gaat uitzoeken wat drugsgebruik voor schade aanricht en hoe je dit kunt voorkomen? Dat is in ieder geval hoe ik interpreteer.

Who fucks with a bull better comes prepared.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."