Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-apb dosering

6-apb dosering

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee. Ik bedoel het anders.
Ik bedoel het als volgt
Als je je werkelijk heel erg druk maakt, of, angstig bent voor schade die je op zou kunnen lopen door drugsgebruik,

BEGIN ER DAN NIET AAN.

Iedereen weet, dat drugs schadelijk kunnen zijn. De ene erger, dan de andere .
Ben je jong, en bang voor schade,
Zie de met hoofdletters geschreven zin hierboven.
Thats all.

Laat ik een familielid hebben gehad, die o zo angstig was voor schade.
Een dwangneurose was het voor hem.
En dan aan de zware middelen beginnen.
Want ja, om hem heen " deed iedereen het"
Wat een hypocriete instelling.....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Who fucks with a bull , better.. . Walk away.
Advies vragen is natuurlijk nooit verkeerd.
Het gaat om het fundament.
Op een verkeerd aangelegd fundament moet je géén stadhuis neerzetten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Who fucks with a bull , better.. . Walk away.
Advies vragen is natuurlijk nooit verkeerd.
Het gaat om het fundament.
Op een verkeerd aangelegd fundament moet je géén stadhuis neerzetten.
Klik om te vergroten...
Compleet irrelevante uitspraak hier gezien je het fundament niet kent.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is maar net
Hoe je het bekijkt.
Maar, ik respecteer altijd de mening van een ander, ook al sta ik er lijnrecht tegenover.
Ik ga ervan uit, dat ik aardig wat fundamenten ken.
Maar
Doet er verder niet meer toe.
Van mijn kant uit stop ik met input op dit Topic.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Legio Patria Nostra
Het ging over het fundament van topicstarter, en niet over jouw fundamenten. Je moet beseffen dat je in een topic zit waar iemand vragen stelt en dan zo maar tussen neus en lippen een en ander gaat lopen mijmeren en dingen zegt die een totaal verkeerd signaal afgeven aan zowel degene die dit topic is begonnen als eigenlijk aan iedereen die drugs gebruikt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah. Sjeitan! sjejatin!
Ik gebruik óók. Nog steeds.
was grootverbruiker. Nee, misbruiker.
Het kan geen kwaad over een en ander eens goed na te denken. De een denkt zus, de ander zo.
Case closed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."