Behalve trustpilot.com. Zijn er nog meer manieren om dit soort sites te melden?
Gelukkig heb ik nu ook een paar van die nieuwe vriendenIk zat vorig jaar met hetzelfde probleem, geen idee waar ik veilig RC's kon bestellen en toen heb ik dat dan ook maar niet gedaan. Heb wel wat zitten googlen destijds en kwam er een paar tegen die zeker scam waren. Zo was er 1 die echt ALLES verkocht, ook alle verboden zaken, en de prijzen waren een stuk lager als wat als normaal wordt bestempeld, en dan is het gewoon te mooi om waar te zijn.
Het probleem loste zich niet veel later vanzelf op, nieuwe vrienden hebben me op betrouwbare vendors gewezen die ook al heel lang in de branche zitten, en ik ben voor degene gegaan die op nog geen 15 kilometer van mij zit, helpt wel mee in de snelheid waarmee bestelde waren in mijn brievenbus komen vallen.
Geen idee welke site klinkt als P.L..nl Maar in het algemeen is Trustpilot best wel te vertrouwen hoor.
Hoelang bestaat de site en hoeveel reviews had hij op trust?
Had je voor veel besteld en/of wat?
En dit wist je al voor je ging bestellen? Enkele positieve reacties zegt natuurlijk niks als merendeel slecht is.50 reviews waarvan 68% op Bad. De positieve reacties komen van de andere kant van de wereld.
Nee, pas achteraf toen ik wel doorhad dat het niet in orde was ben ik op truspilot uitgekomen.En dit wist je al voor je ging bestellen? Enkele positieve reacties zegt natuurlijk niks als merendeel slecht is.
O ik las het ook verkeerd. Ik las: Ik had eerder op deze site gekeken.....maar er staat " had ik maar"Nee, pas achteraf toen ik wel doorhad dat het niet in orde was ben ik op truspilot uitgekomen.
Dat spul is duur en zeldzaam ook, zonde! Ik heb Isotonitazene jammer genoeg niet mogen sampelen maar wel een reeks verschillende vrij potente fentanyl analogen welke zogezegd op Etonitazene gebaseerd zijn. Deze kwamen op mij niet meer verslavend over dan Heroïne. De ontwenning van fentanyl analogen is wel net als de effecten intens maar tegelijkertijd ook erg kort van aard. Zodra mensen al extreem potente opioiden naast Heroïne gaan gebruiken en dan tegelijkertijd kort daarop daar de gevolgen van moeten onderzien kan dit de objectiviteit ook wel enigszins aantasten.En dan heb ik het over een post dat ik gisteren las over Etonitazene en Isotonitazene.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."