Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsẞOH-2C-B - iemand ervaringen mee?

ẞOH-2C-B - iemand ervaringen mee?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
heerutosenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het een leuk stofje. Je moet wel minimaal 70mg pakken om de effecten goed mee te maken. Voor mij is BK-2C-B nog steeds de meeste euphorische van alle 2c-X (225mg) , maar deze is ook super leuk.

Koppijn dag erna had ik trouwens ook, dus klinkt bekend :)
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forum leden,

Onlangs ben ik op de website van een vensor ßOH-2C-B tegengekomen. Op het psychonaut wiki is hier nog vrij weinig over te vinden.

Ik vroeg mij af of hier mensen waren met ervaring met deze stof. Ik heb gelezen dat het minder potent is dan "the real deal" 2C-B.

Alvast bedankt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een vrij nieuwe stof inderdaad. Je kunt er op Reddit wel wat over vinden onder de noemer 'BHOB'

P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm... 70 mg, 100 mg... volgens TripSit is 'common' 40-60 en 'strong' 60-75. Boven de 75 zou 'heavy' wezen. Begrijp ik dat de doseringen van ßOH-2C-B in de praktijk hoger liggen dan wordt aangegeven?

heerutosen zei:
Ik vind het een leuk stofje. Je moet wel minimaal 70mg pakken om de effecten goed mee te maken. Voor mij is BK-2C-B nog steeds de meeste euphorische van alle 2c-X (225mg) , maar deze is ook super leuk.
Klik om te vergroten...
Ervaar je veel verschil tussen ßk-2C-B en ßOH-2C-B? De tweede is een actieve metaboliet van de eerste. Ik zou eerder voor ßOH-2C-B gaan dan voor ßk-2C-B, vanwege de verhalen dat die laatste nogal wat praktische problemen lijkt te hebben, onder andere doordat de opname sterk afhankelijk is van de pH in de maag waardoor het effect van eenzelfde dosering sterk kan wisselen. Heb jij dit ervaren? Heb je ruime ervaring met beide stofjes om ze goed te kunnen vergelijken? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd!
h
heerutosenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilocyloner zei:
Hmm... 70 mg, 100 mg... volgens TripSit is 'common' 40-60 en 'strong' 60-75. Boven de 75 zou 'heavy' wezen. Begrijp ik dat de doseringen van ßOH-2C-B in de praktijk hoger liggen dan wordt aangegeven?


Ervaar je veel verschil tussen ßk-2C-B en ßOH-2C-B? De tweede is een actieve metaboliet van de eerste. Ik zou eerder voor ßOH-2C-B gaan dan voor ßk-2C-B, vanwege de verhalen dat die laatste nogal wat praktische problemen lijkt te hebben, onder andere doordat de opname sterk afhankelijk is van de pH in de maag waardoor het effect van eenzelfde dosering sterk kan wisselen. Heb jij dit ervaren? Heb je ruime ervaring met beide stofjes om ze goed te kunnen vergelijken? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd!
Klik om te vergroten...

BOH pas 1 keer gedaan, maar genoeg ervaring met BK. Nooit issues gehad. En het unieke aan BK op hoge dosering is dat je halfverwege trip ineens voelt alsof je X op hebt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
heerutosen zei:
Ik vind het een leuk stofje. Je moet wel minimaal 70mg pakken om de effecten goed mee te maken. Voor mij is BK-2C-B nog steeds de meeste euphorische van alle 2c-X (225mg) , maar deze is ook super leuk.
Klik om te vergroten...
Dat is een zeer stevige dosering voor BK-2C-B. Maar inderdaad, van wat ik zoal heb gelezen lijken ẞOH-2C-B en BK-2C-B qua molecuulstructuur, potentie in gewicht, opkomst, duratie en effecten die het faciliteert vrij veel op elkaar.
Psilocyloner zei:
Hmm... 70 mg, 100 mg... volgens TripSit is 'common' 40-60 en 'strong' 60-75. Boven de 75 zou 'heavy' wezen. Begrijp ik dat de doseringen van ßOH-2C-B in de praktijk hoger liggen dan wordt aangegeven?
Klik om te vergroten...
Tripsit is er altijd vroeg bij qua indicaties en heeft tendens aan de veilige kant te blijven qua doseringsrichtlijnen.

De richtlijnen van Methylfenidaat (Ritalin) doseringen zijn ook opvallend hoog, waarschijnlijk omdat dit een relatief bekend en goed onderzocht stofje is.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
De richtlijnen van Methylfenidaat (Ritalin) doseringen zijn ook opvallend hoog, waarschijnlijk omdat dit een relatief bekend en goed onderzocht stofje is.
Klik om te vergroten...
Dat terwijl 4f-mph wel al vanaf 1mg werkzaam staat. Deze is wel sterker maar niet zoveel naar mijn idee..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."