4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..
Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
ja, lastige vergelijking.. denk nog sterker.. idd 8 à 10 x zo sterk..en het duurt ook nog langer.
@MDMAZING
e.z. duzzit.. het is heel makkelijk om het veel te gaan gebruiken.
na m'n 3-me0 x diphenidine debacle heb ik het lang niet gedaan.
ik miste het echt enorm.
ik vind het echt superfijn spul..
waar heel respectvol mee om dient worden te gaan.
zeker in quantiteit.
qua frequentie weet ik het niet.. minstens een week ertussen.
kheb laatst voor het eerst weer 30-meo gedaan sinds m'n 3-meo x diphenidine debacle.
de hoofdpijnen kwamen weer terug
en komen nog wel eens terug.
die zijn heel duidelijk anders dan andere hoofdpijnen.
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
dus ik zal het een hele poos moeten laten.
gelukkig heeft dat dingen wel in perspectief gezet
want ik was er goed aan verslingerd.
@Stonologie
de combinatie met ( veel ) koffie zou idd best wel eens cruciaal kunnen zijn geweest.