Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MEO-PCP vraagjes

3-MEO-PCP vraagjes

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren.
Klik om te vergroten...
In mijn initiële reactie noemde ik 4x zo potent met een 3x langere duratie waar 4x3 gelijk staat aan 12x zo potent. Als je het mij vraagt waren we vanaf het eerste moment al akkoord maar lag de interpretatie anders. Maar aangezien dit een newbie topic is mag het waarschijnlijk alsnog wel toegelicht worden. :grimacing:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het goed is heb ik een goeie weegschaal ervoor .ik maak zo even een foto ervan
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
20200320_130031.jpg20200320_130037.jpg
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Het is 4x zo potent in gewicht en duurt 3x langer in duratie als dat is wat je vraagt.
Klik om te vergroten...
4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..

Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buu zei:
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.

Of de biobeschikbaarheid van 3-MeO-PCP is oraal, net als ketamine belabberd, dan zou het wel eens 12 keer kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat het compleet andere middelen zijn. Het is niet eens in de buurt zo wonky als ketamine, maar op een andere manier weer veel intenser. Niet echt te vergelijken, maar het effect van 3-MeO is zeker sterker dan 4/5x ketamine.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
Klik om te vergroten...
regel 3.. doch niet met 100% zekerheid
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@MDMAZING
Ik denk dat dit goedje juist niet goed is voor jou.

Dit soort superpotente stoffen vraagt een voorzichtige benadering die ik bij jou nog nooit heb waargenomen.

En ik zou eerst maar eens inzetten op je nuchter goed voelen als ik jou was...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..

Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
Klik om te vergroten...
ja, lastige vergelijking.. denk nog sterker.. idd 8 à 10 x zo sterk..en het duurt ook nog langer.

@MDMAZING
e.z. duzzit.. het is heel makkelijk om het veel te gaan gebruiken.
na m'n 3-me0 x diphenidine debacle heb ik het lang niet gedaan.
ik miste het echt enorm.
ik vind het echt superfijn spul..
waar heel respectvol mee om dient worden te gaan.
zeker in quantiteit.
qua frequentie weet ik het niet.. minstens een week ertussen.
kheb laatst voor het eerst weer 30-meo gedaan sinds m'n 3-meo x diphenidine debacle.
de hoofdpijnen kwamen weer terug
en komen nog wel eens terug.
die zijn heel duidelijk anders dan andere hoofdpijnen.
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
dus ik zal het een hele poos moeten laten.
gelukkig heeft dat dingen wel in perspectief gezet
want ik was er goed aan verslingerd.

@Stonologie
de combinatie met ( veel ) koffie zou idd best wel eens cruciaal kunnen zijn geweest.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk :kissingheart:
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk :kissingheart:
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.
Klik om te vergroten...
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.

dit alles imho
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Buu zei:
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.
Klik om te vergroten...
Dus ketamine is kan 2 uur uitgewerkt zijn en dan nog wat aftereffecten? afijn link hierbij toegevoegd: https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine

3meo-pcp daarentegen kan (ligt weer wat aan de dosering, zoals ik al eerder zei verschild dat bijna per mg, en als je een lijntje van 7 mg weglegt voor de eerste keer, kan dat nogal vreemd aan voelen :joycat::grimacing:)
Spoiler: triprepport van @psychecelicoo beschrijft dat wel netjes, die verschillen qua mg
https://drugsforum.nl/threads/mijn-ervaring-met-3-meo-pcp.66621/

pas na die 2 uur op zn piek komen. Kan me dan me dan best voorstellen dat, als iemand Ketamine effecten verwacht van 3meo-pcp al binnen die 2 uur 3x van die 7 mg lijnen bijgenomen heeft. https://psychonautwiki.org/wiki/3-MeO-PCP

Net zoals @Gymschoen als zei:
Gymschoen zei:
2mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.
Klik om te vergroten...
Ja kunt bijvoorbeeld (op hogere dosis) 6 uur na inname denken dat je gaat slapen en vervolgens 3/4/5/ uur later 'wakker' worden en als je geluk hebt, besef je, dat je nog steeds onder invloed bent. (op hogere doseringen hoor, onder de 10 mg nog niet zo duidelijk gemerkt.)
*Wil je een leuke eerste indruk van 3meo-pcp, neem dan 5 a -8 mg en neem niet bij.
*Wil je een 2e leuke 3meo-pcp ervaring en heb je 10a 15 uur de tijd. Neem dan als start dosis 10-13 mg en doseer na 6 uur nog eens 5 mg bij.
*Wil je een trippy/psyschotische half, levend dood ervaring, ga dan vooral doseren zoals je met keta gewend bent.
*Wil je een manische trip, maar nog wel met een leuk randje, doseer dan hoog, en ga na een paar uur Haze weed roken. (sorry mods, dit laatste is mischien geen harm reductie:fearful:)

Btw, Hoe het werkt voor iemand die een (hele:expressionless: ) hogere tolerantie heeft voor Ketamine, geen idee.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die weegschaal is dus goed ervoor ?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Die weegschaal is dus goed ervoor ?
Klik om te vergroten...
Nee, je moet minimaal deze hebben, anders verlies je je status badass junkie https://www.amazon.com/0-001g-scale...id=1584774299&rnid=386465011&ref=sr_nr_p_36_4

JK Die jij liet zien heb ik ook.
@Neo-Shulginist heeft me dit doorgegeven https://www.changingperspective.info/drugsinfo/zo-gebruik-je-een-weegschaal-om-drugs-af-te-wegen/
Misschien dat jij er ook iets aan hebt :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
oooo hahahahaha
ja als het goed is weet ik hoe ik het moet wegen. alleen voor de punt is mg.
Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur, en de kwaliteit de laatste tijd is echt bagger

maar thx voor die link, ben hem aan het doorlezen
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur,
Klik om te vergroten...
Dat snapte ik al, ik probeer je een klein beetje te overtuigen dat je geduldig moet zijn met dit spul. Een lijntje van 7/10/12/15/20 mg ziet er echt niet zo bijzonder uit. Echt dan na 1 uur nog niks voelt ga je snel bijnemen, en voor je het weet zit er 30/ 40 mg in je neus en denk je 23 uur later...huhuh, wie is die vent in de spiegel?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
8️⃣6️⃣ zei:
@MDMAZING
Ik denk dat dit goedje juist niet goed is voor jou.

Dit soort superpotente stoffen vraagt een voorzichtige benadering die ik bij jou nog nooit heb waargenomen.

En ik zou eerst maar eens inzetten op je nuchter goed voelen als ik jou was...
Klik om te vergroten...
je hebt gelijk
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gymschoen zei:
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
Klik om te vergroten...
Als je hoog doseert komen benzodiazepines ook niet meer door de dissociatieve effecten heen.

Als je er de volgende ochtend mee wakker wordt doseer je ook wel aardig hoog (kort voor het slapen), daar zou ik ook hoofdpijn van krijgen.
Zeelanddude zei:
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus.
Klik om te vergroten...
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')

Ik heb verschillende mensen wel eens geïntroduceerd aan 3-MeO-PCP, die gaf ik meestal 8mg en die waren allemaal wel positief. Als iemand wat gespannen is gaf ik slechts 6mg, als je een leek 10mg geeft kunnen ze het al een beetje stevig vinden mede vanwege zenuwen en omdat ze de effecten niet kennen. Soms ook dat mensen zeiden dat ze van 6-8mg weinig merkte en zelf om iets meer effect vroegen. Je moet het mensen gewoon even op hun eigen tempo laten aftasten in ieder geval.
Gymschoen zei:
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
Klik om te vergroten...
Ik weeg voor onder de 10mg vaak gewoon 16mg af en split dat dan in twee lijnen en dat gaat relatief aardig. In de meeste gevallen doseer ik volumetrisch maar dat zie ik eerlijk gezegd niet veel mensen nadoen aangezien dat moeite kost. :')
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jmths zei:
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')
Klik om te vergroten...

ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie. (Maargoed, ik moet niet voor een ander denken.) Maar ik weet zelf ook nog zo goed dat ik een lijntje afwoog van 10 mg ofzo en dacht: huh is dit alles? Dit kan geen waar wezen.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk :astonished::joycat:
Klik om te vergroten...
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.
Wel kreeg ik een tipje vd. mogelijkheid tot manie te zien bij een combo 3-meo-pcp en 4-ho-met. Waren toen ook best hoge doseringen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie.
Klik om te vergroten...
Yush, 15mg overleef je op zich nog wel hé. Ik punt meestal aan de lopende band 5mg doseringen maar als je een eenmalig fatsoenlijk tripje wilt is 15mg wellicht iets meer de moeite. :tongueout:
AphexTwin zei:
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.
Klik om te vergroten...
Ja, die manie zoals wel eens op Bluelight en elders wordt beschreven ervoer ik pas nadat ik zo'n 2 gram in relatief korte tijd had weg gewerkt. En ik kan ook uit ervaring vertellen dat deze manie fundamenteel toch wel heel anders is dan een psychose die bijvoorbeeld door GABA agonist epilepsie veroorzaakt wordt.

Als je 3-MeO-PCP misbruikt ga je echt in sprookjes denken en de realiteit toch wel heel anders zien. De psychose na epilepsie voelde meer als daadwerkelijke hersenschade. Toen ik op enkele maanden tijd 10 gram 3-MeO-PCP had weg gewerkt hield ik hier echter ook nog zo'n 1 a 2 maanden hoofdpijn aan over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."