#1
Heb jij inmiddels ervaring met SL-164 of ben je van plan het aan te schaffen? Ik twijfel nog; de ervaringen lijken een beetje tweedelig: enerzijds hoor je mensen die er positief over zijn, anderzijds hoor je dat mensen er tremoren/spierspasmen van krijgen.Zeer recreatief, voor velen iets teveel van het goede. Mede om die reden waarschijnlijk ook vrij prijzig, wellicht beetje vergelijkbaar met O-DSMT wat dat betreft als zijn de effecten wel wat anders van aard natuurlijk. Het is wel wat recreatiever dan benzodiazepines in ieder geval van wat ik begreep.
Ook de halfwaardetijd heeft mijn vraagtekens.
O-DSMT beviel me overigens prima.