#1
Hallo,
Ik heb laatst Flualprazolam poeder gekocht (1 gram), het smaakt bitter, ik had er pellets bij, voelde niks van de pellets, letterlijk niks, niet in slaap gevallen of wat dan ook.
De poeder er ik een klein beetje van genomen (wat veel zou moeten zijn, en super klein mes puntje) en na een uur begon ik te zweten als een otter, meer niet.
Lijkt me duidelijk dat het iets anders is, hoop niet dat het een giftig poedertje is, waarom zouden eikels giftige shit zenden ipv gewoon makkelijk een nep poedertje met een smaakje.. als je toch iedereen gaat naaien.
ALTIJD als ik 3-mmc koop is het ook echt 3-mmc, waarom zijn alle benzo's die ik bestel ALTIJD nep, heb 1 keer echte gekregen maar dat was Phenazepam, blackouts van gekregen (vrij logisch natuurlijk.)
Mvg,
Erwin
Ik heb laatst Flualprazolam poeder gekocht (1 gram), het smaakt bitter, ik had er pellets bij, voelde niks van de pellets, letterlijk niks, niet in slaap gevallen of wat dan ook.
De poeder er ik een klein beetje van genomen (wat veel zou moeten zijn, en super klein mes puntje) en na een uur begon ik te zweten als een otter, meer niet.
Lijkt me duidelijk dat het iets anders is, hoop niet dat het een giftig poedertje is, waarom zouden eikels giftige shit zenden ipv gewoon makkelijk een nep poedertje met een smaakje.. als je toch iedereen gaat naaien.
ALTIJD als ik 3-mmc koop is het ook echt 3-mmc, waarom zijn alle benzo's die ik bestel ALTIJD nep, heb 1 keer echte gekregen maar dat was Phenazepam, blackouts van gekregen (vrij logisch natuurlijk.)
Mvg,
Erwin