Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluaprazolam poeder, weer nep denk ik?

Fluaprazolam poeder, weer nep denk ik?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb laatst Flualprazolam poeder gekocht (1 gram), het smaakt bitter, ik had er pellets bij, voelde niks van de pellets, letterlijk niks, niet in slaap gevallen of wat dan ook.
De poeder er ik een klein beetje van genomen (wat veel zou moeten zijn, en super klein mes puntje) en na een uur begon ik te zweten als een otter, meer niet.

Lijkt me duidelijk dat het iets anders is, hoop niet dat het een giftig poedertje is, waarom zouden eikels giftige shit zenden ipv gewoon makkelijk een nep poedertje met een smaakje.. als je toch iedereen gaat naaien.
ALTIJD als ik 3-mmc koop is het ook echt 3-mmc, waarom zijn alle benzo's die ik bestel ALTIJD nep, heb 1 keer echte gekregen maar dat was Phenazepam, blackouts van gekregen (vrij logisch natuurlijk.)

Mvg,
Erwin
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijd voor een vendor die kwaliteit levert. Kijk even goed rond. Hoop dat dit niet vaker gaat voorkomen..
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je niet de Flualprazolam met inositol mix gekocht? Zo ja, direct weggooien.

Van echte Flualprazolam ga je knock out van zo'n 300µg. Heftig spul, ik had afkickverschijnselen na twee dagen gebruik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vreemd. Ik ben nog nooit opgelicht als het gaat om RC benzo's. Vooral Clonazolam is bij mij vaak heel effectief. Na 2 pellets van dat spul is de enige gedachte die ik dan nog heb "ik moet heel even mijn ogen dichtdoen". Je kan dus beter naar een andere vendor overstappen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch typisch dat het altijd weer dezelfden zijn die geen enkel probleem hebben om aan goeie rc-benzo's te komen en dat het ook altijd weer dezelfden zijn die zich elke keer maar weer nep laten aansmeren...
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is wit poeder, smaakt heel bitter, en als het nat is en opdroogd word het hard, maarja ik weet niet of dat gewoon logisch is voor dit soort poedertjes (als het echt was)
Ik koop altijd 3-mmc van een hele bekende, in ieder geval één die super makkelijk te vinden is op google. Daar is de 3mmc goed maar volgensmij zijn het selectieve scammers want die benzos zijn altijd in pil vorm of in een buisje (enorm dure buisjes met vloeistof.) Heb daar wel eens besteld maar het was echt nep.

Volgensmij als je aan goede rcbenzo's wilt komen moet je vaak een poedervorm ervan als keuze kunnen hebben? één van de weinige echte die ik heb kunnen krijgen (Norflurazepam en Phenazepam) zijn van een vendor die niet zo lang geleden helaas verdwenen is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak je verlies en leer ervan zou ik zeggen. En stop met speculeren want dat leidt toch nergens heen.
D
DéjàVoodooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Groen gekleurd poeder met inositol heb ik in huis. Rommel. Witte variant ken ik niet.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het al in het geel gehad.
Volgens mij waren dit gemalen pillen ofzo
Betrouwbare vendor, maar een soort foute batch. Ik moest er ook een bump van nemen ter grootte van een pilletje.
De witte, die ik meestal heb, is extreem potent. Een van de weinige benzo's waar ik wel bang van ben.
Van drie pilletjes krijg ik al een blakc out soms ... mijn vriendin van eentje.
En ik heb een redelijke tollerantie voor die bijwerkingen black outs, euforie, zombieman, motorieke dingen.
Niks zo eng als een benzo black out ... op etizolam merkt geen kat wat dat je weg bent.
Op lormetazepam en wat drank vliegen er stoelen door het raam van de hotelkamer.
Xanax is een beetje nasty wordt er een wijsneus van, en fluo, kan ik mensen zo kwaad maken.
Mensen die ik haat, die ga ik dissen tot ze ontploffen. En ik ben stout ja, maar zo wat kinds en vrolijk.
Nooit kwetsend.

De amnesia vind ik het ergste.
Het positieve is, ik blijf er echt moe van worden en wil slapen.
Had ik enkel ook met flunirazolam. Maar na 5 keer in een week is dat weg.
Die fluo xanax blijft maar gaan.

Is die inistol de gele of groene poeder??

Zoek een vendor, die serieuzere spullen verkoopt ook, naast de laatste nieuwe trending benzo.
Lees de info, chat met de asistenten, en koopt nooit van een vendor die nog MXE for sale heeft ofzo ...
of ethylphenidate. Nuja beetje laat om in te slaan.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Heftig spul, ik had afkickverschijnselen na twee dagen gebruik.
Klik om te vergroten...
Wat waren je doseringen in die twee dagen? Had je poeder, pellets of zegels?


Practuna zei:
Het is wit poeder, smaakt heel bitter, en als het nat is en opdroogd word het hard, maarja ik weet niet of dat gewoon logisch is voor dit soort poedertjes (als het echt was)
Klik om te vergroten...
Was je flualprazolam poeder vermengd met isnositol, of zou het om puur poeder gaan?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lysergine zei:
Wat waren je doseringen in die twee dagen? Had je poeder, pellets of zegels?


Was je flualprazolam poeder vermengd met isnositol, of zou het om puur poeder gaan?
Klik om te vergroten...
Eigen neuspsray gemaakt van poeder. Twee sprays per avond van 300ug.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Eigen neuspsray gemaakt van poeder. Twee sprays per avond van 300ug.
Klik om te vergroten...
Dankje. Begrijp ik goed dat dat in totaal dus 600 µg per avond was?

Hoelang duurden de ontwenningsverschijnselen? Hoelang duurde het voordat je tolerantie weer normaal was?
Had je voor inname van de eerste flualprazolam spray al een benzotolerantie?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ken wel een vendor die eerste goede dingen verkocht en nu troep.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lysergine zei:
Dankje. Begrijp ik goed dat dat in totaal dus 600 µg per avond was?

Hoelang duurden de ontwenningsverschijnselen? Hoelang duurde het voordat je tolerantie weer normaal was?
Had je voor inname van de eerste flualprazolam spray al een benzotolerantie?
Klik om te vergroten...
Correct, 600 microgram per avond. De eerste dosis was na een avond met allerei uppers in de mix en de tweede was om op tijd te kunnen slapen voor werk. Er is sprake van benzo tolerantie maar niet zo extreem. Ik neem niet vaker dan een keer per week (op deze uitzondering na) een benzo, en wanneer ik er een neem wissel ik zowel pharma als RC's af.

Maandag was de eerste nacht dat ik niet kon slapen door de verschijnselen en ik denk dat ik donderdagnacht alles weer pima was. Het was niet heel heftig maar wel kleine mate van anxiety en slapeloosheid (lees; van maandag tot donderdag zo'n vier uurtjes totaal kunnen slapen).

Vorige week zaterdag na een avond 4-HO-MET heb ik 300ug gebruikt, viel ik vrijwel instant in slaap en de volgende dag kon ik prima slapen. Ik gok dat het een combi was van of een iets te hoge dosis. Of overlappende halfwaardetijd van twee dagen achter elkaar gebruik. Ik heb in het verleden op weekend festivals wel vaker twee of drie dagen achter elkaar benzos gebruikt maar toen had ik er geen last van en koos ik voor Etizolam of Midazolam, vrij korte werkingsduur. Dus dat moet hem haast wel geweest zijn.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan heb je flualprazolam met inositol gekocht, dat zou 't spul verzwakken dus kan je net zo goed weggooien, echte flualprazolam is veel beter en in mijn mening vele malen sterker dan alprazolam
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Ken wel een vendor die eerste goede dingen verkocht en nu troep.
Klik om te vergroten...
Heb nu flubromazolam pellets 0.25ug.
Ofwel zijn ze zwaar overdosed , of het is een andere zware knock-out'er met lange uitwerking.
Ik weet van gisteren avond 9 uur nix meer en wier wakker om 10 uur deze morgent met een waaze kop.
Ik gok dat ik hoog gedoseerde flualpra heb gekregen inplaats van flubroma..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."