#1
Mijne kwam de volgende dag al binnenIk had een paar jaar geleden doorzichtige kristal brokjes O-PCM / DCK welke in fel wit (HCl) kristal poeder veranderde wanneer je het grindde. Wel fijn product dat zeer zuiver over kwam in ieder geval. Moest je wel even fatsoenlijk grinden / fijn stampen wou het niet te hard prikken in je neus. Ik heb sporadisch ook wel beige-bruine RC dissociatieven met een meel ogende / gelijkende structuur, niet zozeer wat ik zou omschrijven als zandstructuur. Dat deed zijn werk ook prima al oogde het iets minder spannend.
Ik had het idee dat O-PCM / DCK in gewicht ongeveer even potent was als MXE, 20mg met later een 15mg redose zal wellicht wat mild aangevoeld hebben.
Met uitzondering van MXE vond ik alle dissociatieven wel wat prikken.
Beetje lage dosering ook denk ik maar O-PCM / DCK is inderdaad een relatief helder dissociatief. Als ik kijk naar het heldere karakter, de specifieke potentie in gewicht, opkomst snelheid en duratie denk ik dat er wel een argument gemaakt kan worden dat O-PCM / DCK wellicht het meest ideale dissociatief is voor een (introspectieve) hole ervaring. Maar dissociatieven kunnen ook wel een beetje kil aanvoelen inderdaad.
Als je O-PCM / DCK te helder vindt aanvoelen kan dat ook wel eens het geval wezen met de ethyl variant O-PCE.
Persoonlijk zie ik O-PCM plat verwoord als een beetje de meer gebruiksvriendelijke versie van O-PCE.
Ik had vandaag een sample verwacht maar door vertraging dinsdag pas, MXPr is de propyl variant waar MXE de ethyl variant is. Een methyl en ethyl groep laat zich vaak relatief goed vervangen door een propylgroep zoals je bijvoorbeeld kunt zien bij tryptamines (DPT/dipropyltryptamine) en Fenidaten (PPH/propylfenidaat). Isopropyl is trouwens propyl ('3 zwarte streepjes') maar dan in een driehoekje in plaats van (horizontaal) uitgestrekt. Hierbij kun je denken aan Tryptamines zoals DIPT/Di-IsoPropyl-Tryptamine en de Fenidaat IPH/IsoPropylFenidaat.
Ik hoop vooral dat MXPr het warme serotonine dekentje van MXE een beetje behouden heeft. Wel spijtig dat MXPr prijzig is en dat waarschijnlijk niet zal veranderen in verband met het synthese proces.
Ben zeer benieuwd en heb nooit MXE gebruikt. Ik ervaar O-PCE wel als euphorisch en warm, dus ben benieuwd naar het verschil. Misschien gaat dit de stof zijn waar ik voor het eerst op hole, dit heb ik nogsteeds nooit gedaan raar genoeg. (Niet vandaag trouwens).
Hoogste dosis is 32mg 3-MeO-PCP en een andere keer 150mg ketamine in een keer, maar een echte hole nog niet ervaren..
Ook 2-FMA, DCK en 3-HO-PCP binnen!