Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDCK: Ik snap het nut niet van dit spul

DCK: Ik snap het nut niet van dit spul

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
Oraal holen? Had je een gram in een capsule gedouwd ofzo?
Klik om te vergroten...

khad al verschillende andere disso's op..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Ging hij slecht er op?
Klik om te vergroten...
Toen hij bijkwam zei hij steeds: 'sorry, sorry, sorry!' Omdat hij had ervaren dat de wereld was ontploft en dat was zijn schuld omdat hij te veel LSD had genomen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Toen hij bijkwam zei hij steeds: 'sorry, sorry, sorry!' Omdat hij had ervaren dat de wereld was ontploft en dat was zijn schuld omdat hij te veel LSD had genomen.
Klik om te vergroten...
Ohhh hahaha, dat klinkt nog wel als net wat heftiger dan wat ik meemaakte. Klinkt zeer heftig.

Bij mij was het meer spiritueel, ik kreeg te horen wie er van mij hield en aan wie ik in mijn leven meer aandacht moet geven. Het liet mij heel duidelijk voelen dat liefde is waarom alles draait.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Over het begrip 'hole' twijfel ik ook wel eens.
Klik om te vergroten...
De term "holen" refereert naar het punt waarop je de fysieke sensatie van je lichaam verliest waarbij de persoon eerst ervaart dat deze door de grond zakt vervolgens steeds harder begint te vallen en uiteindelijk het gevoel ervaart dat deze zweeft. Tijdens een hole ervaring lig je dus automatisch plat tegen de grond en kun je je lichaam niet meer bewegen.

Wat de ervaring inhoudelijk omvat kan sterk verschillen per persoon, voor mij voelt het een beetje als een droom / andere dimensie. Afhankelijk van het dissociatief (O-PCM / DCK & O-PCE) kun je deze staat ook meer lucide ervaren. Ik ervaar een 'hole' ervaring zoals ik die ken ook altijd als buitengewoon rustgevend.

Hoge doseringen psychedelica en dissociatieven alhoewel er raakvlakken zijn voelen voor mij toch wel aardig fundamenteel anders aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."