Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 Meo Mipt. Testreport, morgen als het mee zit...

5 Meo Mipt. Testreport, morgen als het mee zit...

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een kleine hoeveelheid van deze naar het schijnt vrij onbekende RC weten te bemachtigen.
Morgen hoop ik een testrun te kunnen maken, en natuurlijk komt hierover een reportje.
Enkele gegevens kan ik er nu vast over zeggen.

Eén lichte dosis is 10 mg.
Eén gemiddelde is 20 mg. En alles daarboven wordt als "hoog" gezien.
Ik ga met 10 mg beginnen, met hoogstens 1 x bijnemen van 10 mg.

De inkick tijd ligt zo ongeveer bij 45 tot 60 minuten.
Hierna zou je een uurtje of twee moeten kunnen genieten en na 6 uur moeten de effecten toch wel weer verdwenen zijn.
Er staat wel wat info over op psychonaut, maar ja, ik probeer het zelf maar eens.

Morgen ga ik verder met schrijven...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk, ik heb dit middel vaak gebruikt, vooral in het verleden. Volgens psychonautwiki is 20mg overigens een hoge dosis, geen gemiddelde. Voor mij is tussen de 15 en 20 goed te doen. Ik zit meestal op 15. Bij een hogere dosis worden de bijwerkingen verwacht ik vervelend. Moet er wel bij zeggen dat de meeste anderen die ik ken minder nodig hadden dan ik. 10 is een goede dosis om mee te beginnen denk ik.

Het duurt ook wel wat langer dan 2 uur hoor. Meer richting de 5. Het is inderdaad een hele unieke drug. Voor mij gaat het in 3 verschillende fases:
  • Speedy/stimulatie
  • Trippy en visueel
  • Lichamelijk, beetje MDMA-achtig.
Deze wisselen zich steeds af.

Laatste keer dat ik het deed viel het in eerste instantie een beetje tegen. Ben toen naar buiten gegaan en heb er toen veel meer van genoten. Het is stimulerend, dus als je onrustig wordt kan een stukje wandelen leuk zijn.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ik heb een kleine hoeveelheid van deze naar het schijnt vrij onbekende RC weten te bemachtigen.
Morgen hoop ik een testrun te kunnen maken, en natuurlijk komt hierover een reportje.
Enkele gegevens kan ik er nu vast over zeggen.

Eén lichte dosis is 10 mg.
Eén gemiddelde is 20 mg. En alles daarboven wordt als "hoog" gezien.
Ik ga met 10 mg beginnen, met hoogstens 1 x bijnemen van 10 mg.

De inkick tijd ligt zo ongeveer bij 45 tot 60 minuten.
Hierna zou je een uurtje of twee moeten kunnen genieten en na 6 uur moeten de effecten toch wel weer verdwenen zijn.
Er staat wel wat info over op psychonaut, maar ja, ik probeer het zelf maar eens.

Morgen ga ik verder met schrijven...
Klik om te vergroten...
Je hebt een entactogeen met een bodyrush die wel wat vergelijkbaar is met MDMA met daarbij wat lichte visuals zonder echte mindfuck.

Ik vind hem niet vrij onbekend, veruit de meeste drugsvrienden die ik heb hebben er wel wat van liggen.
P
PietjepostLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hem ook thuis liggen en heb hem een maand geleden getest. Heel leuk stofje!

8️⃣6️⃣ zei:
Je hebt een entactogeen met een bodyrush die wel wat vergelijkbaar is met MDMA met daarbij wat lichte visuals zonder echte mindfuck.
Klik om te vergroten...
Precies dit ja, had enorm veel zin om te gaan wandelen. Ik had zelf 15mg en had hier leuke Visuals op en andere vriend had 10mg en hij had bijna geen Visuals maar wel het "MDMA" achtige rush gevoel.

Zou dit ook eerder op een festival gebruiken dan bijvoorbeeld 2C-B gezien de bodyload
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor mij was het een soort combi tussen LSD en MDMA-light. Heel leuk stofje.
Hier mijn ervaring ermee. https://drugsforum.nl/threads/5-meo-mipt-op-psy-fi-2019-alles-is-liefde.65758/
Goeie trip!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op dit moment, 45 minuten na oraal 10 mg te hebben ingenomen, voel ik een "raar gevoel", ik kan nog niet eens zeggen of ik het aangenaam vind, of niet.
Een beetje draaierig, een gevoel van druk op mijn voorhoofd en meer is het nog niet...
Ik wacht nu nog even af.
En alwéér
O moeder, wat is het heet....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Op dit moment, 45 minuten na oraal 10 mg te hebben ingenomen, voel ik een "raar gevoel", ik kan nog niet eens zeggen of ik het aangenaam vind, of niet.
Een beetje draaierig, een gevoel van druk op mijn voorhoofd en meer is het nog niet...
Ik wacht nu nog even af.
En alwéér
O moeder, wat is het heet....
Klik om te vergroten...
De opkomst kan een beetje ongemakkelijk zijn, probeer je niet druk te maken, komt wel goed.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu, ruim 2 uur later, verdwijnen de effecten weer.
Niet, dat het veel was, maar ja je moet voorzichtig beginnen zegt men.
Ik heb nog genoeg om wat bij te kunnen nemen, maar ik twijfel.
Ik moet zeggen dat 2FDCK mij veel, veel meer aanstaat, maar deze rc ken ik inmiddels.
Van deze laatste ben ik blij dat ik er niet veel van heb gekocht.
Het is mijn stofje niet.
Maar, het is nog niet voorbij nu, wellicht dat er nog wat verandert.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na een 10 mg alsnog te hebben bijgenomen
Kan ik er morgen meer over zeggen.
I.i.g. Een partij misselijk geworden, nou, dat is wel erg, erg lang geleden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu, na een langere tijd weer nuchter te zijn ,
Kan ik samenvattend zeggen:
Dit is niets voor mij.
Ik heb er totaal geen fun aan beleefd, eigenlijk alleen maar enorme last van mijn maag, verhoging van de lichaamstemperatuur, en een zwaar drukkend gevoel in mijn hoofd.
Geen visuals, niets.
Blokkade van kunnen redeneren.
Werkelijk de slechtste rc die ik ooit gehad heb. Kutzooi is het.
Ik had maar 40 mg gekocht dus de financiële kant oftewel schade, is maar klein.

Exit 5 Meo Mipt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Legio Patria Nostra zei:
Eén lichte dosis is 10 mg.
Eén gemiddelde is 20 mg. En alles daarboven wordt als "hoog" gezien.
Ik ga met 10 mg beginnen, met hoogstens 1 x bijnemen van 10 mg.
Klik om te vergroten...
Let wel op dat de sterkte van 5-MeO-MiPT steeds sterker oploopt. 10 milligram doet niet zoveel, 15 milligram is al een harde trip en 20 milligram kan al te hard gaan. Van 10 milligram naar 20 milligram kan dus een grote stap zijn. Ik zou de dosis langzamer opbouwen.

Sowieso is die sweet spot van 5-MeO-MiPT nogal lastig te vinden. Een beetje te weinig en de ervaring is underwhelming met wel misselijkheid, en een beetje te veel en je hebt heel veel last van misselijkheid en bodyload en een trip die het niet waard maakt. Om die reden ben ik ook niet zo'n fan van 5-MeO-MiPT. Volgens mij zijn er veel fijnere tryptamines die makkelijker te doseren zijn en een aangenamere trip geven, zoals bijvoorbeeld 4-HO-MiPT of gewoon klassieke paddo's :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Nu, na een langere tijd weer nuchter te zijn ,
Kan ik samenvattend zeggen:
Dit is niets voor mij.
Ik heb er totaal geen fun aan beleefd, eigenlijk alleen maar enorme last van mijn maag, verhoging van de lichaamstemperatuur, en een zwaar drukkend gevoel in mijn hoofd.
Geen visuals, niets.
Blokkade van kunnen redeneren.
Werkelijk de slechtste rc die ik ooit gehad heb. Kutzooi is het.
Ik had maar 40 mg gekocht dus de financiële kant oftewel schade, is maar klein.

Exit 5 Meo Mipt.
Klik om te vergroten...
Jij neemt toch ook anti-depressiva als ik me niet vergis? Wellicht is er een wisselwerking.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is zeer goed mogelijk.
Daar had ik al over nagedacht, en het zou kunnen.
Maar je maag, dat is echt een nare bijwerking, staat ook vermeld in psychonaut
Maar in dit geval is het voor mij een slechter rc..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind moxy altijd erg leuk! Neem tussen de 15 en 20 mg. Mijns inziens is het ook echt wel trippend. Wel minder dan bijvoorbeeld LSD.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vervelend dat dit niet je stof is, maar ik sluit me bij je aan. Vond het de minst leuke psyche.

Grappig die dosissen die hier genoemd worden. Ik kan me van oudere topics herinneren dat de meeste mensen veel lager doseren. Misschien heb ik het mis hoor.

Heb het middel maar 2x gebruikt en kan me echt niet voorstellen om hoger dan 10mg te doseren.

Bij 5mg vond ik het effect al echt heftig. Niet erg psychedelisch, lichte visuals en mindfuck, maar vooral lichamelijk heel intens. Vond het geen leuk middel. Was het net niet voor mij. Het voelde alsof ik aan het opkomen was op een psychedelica, en dus net niet de effecten had die ik zocht, maar wel zo heftig dat ik ook niet meer bij wou nemen/voelen omdat het best overwhelming was lichamelijk en mentaal heel afleidend (maar niet op een trippy manier)

Doe mij maar een meer klassieke tryptamine.

Nu ga ik lekker 2C-B en 4-HO-EPT doen, die laatste is een bijna opiaat achtige tryptamine.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Grappig die dosissen die hier genoemd worden. Ik kan me van oudere topics herinneren dat de meeste mensen veel lager doseren. Misschien heb ik het mis hoor.
Klik om te vergroten...
Bij doseringen beneden de 15 milligram hoort ook een relatief grote foutmarge dus ik sluit niet uit dat hier en daar de dose-effect beschrijvingen niet helemaal kloppen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
4HO EPT .
Nog nooit van gehoord, het klinkt interessant.
Eens zien, of ik dat kan vinden ergens.

Het effect van de mipt was ronduit kut .
Sjeesess wat een misselijkheid...
En verder dus niks trippy. Nee.
Zoals ik al zei
Exit!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Nu ga ik lekker 2C-B en 4-HO-EPT doen, die laatste is een bijna opiaat achtige tryptamine.
Klik om te vergroten...
Opiaat?

Ik vond er geen moer aan, eigenlijk. De minste interessant 4x-tryptamine die ik heb geprobeerd. Ik vond het best wel op 2C-D lijken: bijna geen visuals behalve wat verhoogd kleurcontrast, geen noemenswaardige headspace maar wel bodyload met misselijkheid en opstandige darmen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Opiaat?

Ik vond er geen moer aan, eigenlijk. De minste interessant 4x-tryptamine die ik heb geprobeerd. Ik vond het best wel op 2C-D lijken: bijna geen visuals behalve wat verhoogd kleurcontrast, geen noemenswaardige headspace maar wel bodyload met misselijkheid en opstandige darmen.
Klik om te vergroten...
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Heb het elke keer underwhelming gevonden maar gebruik het nu vooral in combi als ik weinig over heb.

Toch heeft het wel een warm randje, en zelfs een waar ik jeuk van krijg..

Interessant of diepgaand is het niet nee, maar wel geinig voor een wat recreatief tripje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."