#1
Heb je het laten testen?
Ik vond het ook niks, nee, jammer dat die praatjes dat het beter voor feesten zou zijn steeds door jan en allemanNaar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.
nou heb dus uiteindelijk 5-APB gehaald.
Wat een rotzooi is dit zeg. Had het naar een feestje op. Werd er erg lichthoofdig en afwezig van. Verder 0,0 euforie of iets wat er op lijkt. Vond het alles behalve lekker.
Eenmaal thuis dacht ik lekker naar bed te kunnen. Maar als klap op de vuurpijl blijkt de comedown dus ook nog een fucking psychedelisch te zijn. Leek erg op 2-cb en LSD tegelijk. Kleurrijke visuals, super helder en geluids verstoringen. Vond het doodeng aangezien ik geen idee had dat het door de 5-APB kwam. Dacht dat ik een psychose had. Vooral de geluiden waren erg vervelend. Elke keer als ik mijn ogen sloot vervormde de geluiden naar een soort brul, als een krijsende demoon.
Naar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.
Had het samen met een vriend genomen en hij meldde precies hetzelfde. En ja het was getest.
Gr,
Ufo Piloot.
klinkt wel tof juist?
Was bij mij ook, reken op een week om weer een beetje normaal te worden. Niet de moeite waard, idd.Vandaag is er ook nog eens een dip ingeslagen. Heftiger dan ik ooit heb gehad. Ben compleet levenloos, vind niks leuk, nergens zin in, kan niet praten met mensen, ben chagrijnig, moe, vermoeid en alles wat ik doe voelt gewoon nutteloos.
Dat is het niet. Je wordt er dissocatief van en het geeft een oncomfortabel, ongemakkelijk gevoel.
Verder heb ik er ook nog een kut kater aan overgehouden.
De dag erna was vreselijk. Compleet van de wereld, niet helder nadenken, kaken nog steeds super strak, kaakpijn en een soort spierpijn over mijn hele lichaam.
Verder gaf het me tijdens het effect zelf een branderig gevoel op mijn huid.
Vandaag is er ook nog eens een dip ingeslagen. Heftiger dan ik ooit heb gehad. Ben compleet levenloos, vind niks leuk, nergens zin in, kan niet praten met mensen, ben chagrijnig, moe, vermoeid en alles wat ik doe voelt gewoon nutteloos.
Ik vind het het gewoon echt niet waard. Kut drug met kut effect+ een nare kater.
Vind dat nou niet bepaald tof klinken...
drugsforum.nl
Raar verhaal als ik dan dit lees
5-APB: stimulerend en kalmerend tegelijkertijd
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 5-APB geprobeerd. Ik kreeg er flink energie van, maar had ook zin om lekker weg te dromen op de bank. Ik moest tot 20.00 uur werken. Vlak nadat ik klaar was nam ik een capsule met 70 milligram 5-APB. Het poeder is lichtbruin en ruikt een beetje raar...drugsforum.nl
Heb je het laten testen?
Door het testcentrum of de vendor/dealer?Ja. Werd mij verteld dat het 5-APB was.
Door het testcentrum of de vendor/dealer?
Dit geldt ook zonder drugs.Met 5-mapb moet je trouwens wel uitkijken mbt tijdsverloop, ik heb met mijn vriendin 8 uur lang in de volle zon
gezeten erop, je merkt geen reet van het verlopen van de tijd, zij krijg dus een aardige zonnesteek...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."