Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-ABP of 5-MAPB?

5-ABP of 5-MAPB?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ufo piloot zei:
Een testcentrum.
Klik om te vergroten...

Ik heb het zelf een poosje terug ook gekocht bij een bekende online RC-vendor en de resultaten van het lab waren 5-APB + een onbekende stof. Advies was om het niet te gebruiken. Heb het toen ook maar niet gedaan. Was jouw testuitslag wel zuivere 5-APB of was ie ook vervuild met iets onbekends?
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#2
VJ_LSD72 zei:
Ik heb het zelf een poosje terug ook gekocht bij een bekende online RC-vendor en de resultaten van het lab waren 5-APB + een onbekende stof. Advies was om het niet te gebruiken. Heb het toen ook maar niet gedaan. Was jouw testuitslag wel zuivere 5-APB of was ie ook vervuild met iets onbekends?
Klik om te vergroten...

Het was 5-APB met een heel klein beetje 6-APB. geloof dat ze 3% of 2% zei.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Dit geldt ook zonder drugs.
Klik om te vergroten...
Uiteraard, maar deze substantie is wel echt een stevige aanslag op je vermogen de tijd goed in te schatten,
dus oppassen met in de zon zitten is best een redelijke waarschuwing.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwatzakottel zei:
Uiteraard, maar deze substantie is wel echt een stevige aanslag op je vermogen de tijd goed in te schatten,
dus oppassen met in de zon zitten is best een redelijke waarschuwing.
Klik om te vergroten...
Opletten met oversteken ook.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Opletten met oversteken ook.
Klik om te vergroten...
Nog niet geprobeerd. Erger dan op mescaline?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ufo piloot zei:
Het was 5-APB met een heel klein beetje 6-APB. geloof dat ze 3% of 2% zei.
Klik om te vergroten...

Had je eerder wel ervaring met 6-APB? Want ik ken iemand die hier, op lage dosis, ook hard van ging trippen. Diegene had uiteindelijk wel een leuk feestje en ging er goed mee om, kon zich er later zelfs erg mee vermaken, maar ik schrok in eerste instantie een beetje van het effect bij haar. Op MDMA reageert deze persoon normaal, dus het is altijd een beetje uitkijken met RC's.

Met 5-APB geen ervaring, klinkt over het algemeen als een minder energieke en meer trippy versie van 6-APB, als ik het goed begrijp. Jammer dat het jou zo tegengevallen is.

* Edit: Soms kan iets ook toevallig slecht vallen. Mijn eerste keer 6-APB was niet leuk, heel fysiek en geen euforie of wat dan ook, toen nog een topic over geopend. Ik heb het sindsdien nog meerdere keren gedaan, en dit beviel altijd goed, ik vind het één van de meest geslaagde RC's. Wat er die eerste keer gebeurd is weet ik niet, maar het was een momentopname die niet representatief bleek voor 6-APB ervaringen in het algemeen.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Had je eerder wel ervaring met 6-APB? Want ik ken iemand die hier, op lage dosis, ook hard van ging trippen. Diegene had uiteindelijk wel een leuk feestje en ging er goed mee om, kon zich er later zelfs erg mee vermaken, maar ik schrok in eerste instantie een beetje van het effect bij haar. Op MDMA reageert deze persoon normaal, dus het is altijd een beetje uitkijken met RC's.

Met 5-APB geen ervaring, klinkt over het algemeen als een minder energieke en meer trippy versie van 6-APB, als ik het goed begrijp. Jammer dat het jou zo tegengevallen is.

* Edit: Soms kan iets ook toevallig slecht vallen. Mijn eerste keer 6-APB was niet leuk, heel fysiek en geen euforie of wat dan ook, toen nog een topic over geopend. Ik heb het sindsdien nog meerdere keren gedaan, en dit beviel altijd goed, ik vind het één van de meest geslaagde RC's. Wat er die eerste keer gebeurd is weet ik niet, maar het was een momentopname die niet representatief bleek voor 6-APB ervaringen in het algemeen.
Klik om te vergroten...

Heb zelf geen ervaring met 6-apb. Dat trippen was echt alleen in de comedown. Tijdens de piek niks van visuals gezien of iets in de buurt.

Zou het kunnen zijn dat ik het de 2e keer misschien wel leuk vind?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."