Etizolam deed ook niks bij mij.Heb nu clonazelam en die werkt goed!
Ik denk dat dit mogelijk een clue is. Als je GABA-agonisten zoals benzodiazepines (in semantische zin) en z-drugs (o.a. zolpidem) te vaak gebruikt, treedt tolerantie op waardoor je steeds hogere doseringen moet nemen voor hetzelfde effect. Tolerantie voor de hypnotische effecten ontwikkelt zich het snelst. Neem een ruime pauze van bijvoorbeeld een maand en probeer je zegels daarna opnieuw.maar zolpidem doet voor dat laatste nog mr weinig.
LOrazepam krijg ik van de arts en die werkt ook heel goed!Oké 2 ontnuchterende reacties, dacht juist dat etizolam 6x potenter was dan vb diazepam. En las her en der ervaringen dat mensen na 15min als een blok in slaap vallen of juist licht euforisch chill gevoel hadden. Dus mijn teleurstelling bij deze was groot. Ik vrees dan indd dat, zoals jullie zeggen, mn lichaam zo gewend is geraakt aan Zolpidem en ook hierdoor deze andere middelen, niet als een bom invallen en eerder minimaal effect ervaar. Hoopte juist ergens dat mn zolpidem gebruik, geen effect zou hebben op andere benzo achtige middelen. Mijn vraag is dan, zou ik bij het gebruik van een geregistreerde middelen als Alprazolam, Diazepam, Lorazepam, Barbituraat, Clonazepam,...ook een minder effect ervaren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."