Had dus iets voor middernacht zo'n blotter van 1mg genomen en om 1.30 nog eens 1mg, mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog...uiteindelijk had ik er een redelijk goede nacht/dagrust opzitten...waarvoor het uiteindelijk dient...ik verwacht vaak gewoon steeds wow effecten. Gewenning is hier wel toepasbaar dan, als ik zie wat zolpidem in begin kon doen met mij, dat was lekker, ook wel vergeetachtig/blackouts, maar dat nam ik erbij, nu doet 30mg zolpidem zelfs nog maar amper iets fijn met me, enkel dat ik dag erna totaal niet meer weet hoe voorwerpen daar terecht komen en dat ik niets meer weet van die avond/nacht...daarom wou ik zolpidem gewoon opgeven en was ik opzoek nr alternatieven, mn huisarts wilt sowieso geen zwaardere slaapmedicatie schrijven, buiten zolpidem en mirtazapine (eigenlijk antidepressiva en niet geregistreerd slaapmiddel), deze laatste vind ik gewoon geen fijn middel...té zombi, loom gevoel dag erna. Tramadol, nam ik puur voor het lekkere licht euforische gevoel, maar geen aanrader voor mn goede slaap, gans de nacht jeuk en gewoon, blijf er juist wakkerder door, werkt eerder als amfetamine fzo bij mij
![:upsidedown:]()
De Clonazolam is reeds onderweg, heb me hier wel al wat op ingelezen, ga hier voorzichtig mee omspringen, is wel in pilvorm, dus geen k*tblotter. Merci al vr de reacties
![:)]()