Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met 3 meo pcp.

Mijn ervaring met 3 meo pcp.

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
Voor een hole ervaring met 3-MeO-PCP moet je eerder richting de 40mg denken. Een hole ervaring typeert zich doordat het de sensatie van een fysiek lichaam geheel ontneemt. Die sensatie wordt door de meeste mensen typerend omschreven als het gevoel dat hun lichaam door de grond heen zakt gevolgd door de sensatie dat ze zich in een vrije val wanen gevolgd door een sensatie te zweven in de ruimte.

Een hole ervaring typeert zich paradoxaal in tegenstelling tot een zware dissociatieve trip met een buitengewoon rustgevend gevoel. De chaos aan gedachten zoals mensen die vaak ervaren onder invloed van dissociatieven is/was tijdens een hole ervaring naar mijn gevoel geheel afwezig.

3-MeO-PCP wordt echter vaak omschreven als een dissociatief die zich relatief slecht leent voor een hole ervaring. In de VS is grote broer PCP enkele jaren toegepast in ziekenhuizen om mensen onder narcose te brengen. Enkele jaren later is men in de VS overgestapt op Ketamine voor deze toepassing.

De gegeven redenen voor het overstappen naar Ketamine in plaats van PCP om mensen in narcose te brengen is dat onder invloed van PCP het nog sporadisch/uitzonderlijk voor kwam dat mensen onverwacht bewegingen maakte (tijdens opereren dus) en dat manische aspecten na de operatie nog wel eens als vervelend werden gerapporteerd. Relevant om te vermelden is dat dit zich (als ik mij niet vergis) afspeelde tussen 1940 en 1950, een andere tijdsgeest zogezegd.

Van wat ik online las worden nog wel eens soortgelijke complicaties gemeld bij de toepassing van 3-MeO-PCP om te holen. Zoals je kunt begrijpen kan 'slaapwandelen' onder invloed van 3-MeO-PCP met risico's komen. Ook staat 3-MeO-PCP vrij berucht om zijn manische bijwerkingen bij misbruik. Gespeculeerd wordt dat 3-MeO-PCP inactieve metabolieten heeft die eenzelfde enzym nodig zijn voor afbraak als 3-MeO-PCP zelf.

Hierdoor kan een opstapeling van 3-MeO-PCP effecten ontstaan zelfs wanneer iemand zich nuchter waant. Onder andere om deze reden wordt een minimale pauze van 3 dagen tussen gebruik van 3-MeO-PCP door nog wel eens aangeraden.
Klik om te vergroten...
Ik waan mij sowieso soms nuchter op de pcp en pce stoffen. Vooral als het uitwerkt en ik denk al nuchter te zijn, en dan elk half uur mij besef dat ik net nog best ver was.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Ik waan mij sowieso soms nuchter op de pcp en pce stoffen. Vooral als het uitwerkt en ik denk al nuchter te zijn, en dan elk half uur mij besef dat ik net nog best ver was.
Klik om te vergroten...
Yeap, als je niet kunt slapen weet je wel hoe laat het is in ieder geval. :')
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Yeap, als je niet kunt slapen weet je wel hoe laat het is in ieder geval. :')
Klik om te vergroten...

Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?

Jmths zei:
Voor een hole ervaring met 3-MeO-PCP moet je eerder richting de 40mg denken.
Klik om te vergroten...

ik denk dat ik dan hele stomme dingen moet gaan doen.
Die 20 mg was vergeleken met holes op ketamine al bizar heftig.
Moet er niet aan denken.


Jmths zei:
De gegeven redenen voor het overstappen naar Ketamine in plaats van PCP om mensen in narcose te brengen is dat onder invloed van PCP het nog sporadisch/uitzonderlijk voor kwam dat mensen onverwacht bewegingen maakte (tijdens opereren dus) en dat manische aspecten na de operatie nog wel eens als vervelend werden gerapporteerd. Relevant om te vermelden is dat dit zich (als ik mij niet vergis) afspeelde tussen 1940 en 1950, een andere tijdsgeest zogezegd
Klik om te vergroten...

Pfoe klinkt vrij logisch, maar 3meo is dus eerder ontwikkeld dan ketamine dus?


Jmths zei:
Een hole ervaring typeert zich paradoxaal in tegenstelling tot een zware dissociatieve trip met een buitengewoon rustgevend gevoel. De chaos aan gedachten zoals mensen die vaak ervaren onder invloed van dissociatieven is/was tijdens een hole ervaring naar mijn gevoel geheel afwezig.
Klik om te vergroten...

Voor mij te riskant om te gaan proberen, van die chaos raakte ik goed in de war.

Ik ga maar is een goede break nemen van de dissos.
Restand van de de 3meo pcp maar weg gegooid.
Veel te verleidelijk voor me al weet ik niet waarom.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaringen met 3MEO-PCP waren eigenlijk iedere keer hetzelfde.
Ik heb me verbaasd over de enorme potentie van dit middel, daarover heb ik al genoeg gezegd, maar waar het bij mij in de diepte om ging was het tot in de finesses uitdenken alle variërende betekenissen van het woord " respect", en hierbij verscheen in Visuals steevast het kruis wat men ziet bij de K-max vechtsport.
Dit kruis draait langzaam rond, licht aan de randen af en toe fel op, hierna weer het woord " respect".
Hoe is het toch mogelijk deze verschijnselen. Deze treden op bij 15 tot 18 milligram.
En mijn lijf, het is er wel, maar volkomen gevoelloos. Toen ik ooit trippend aan de nuchter gebleven tripsitter voorstelde, om dan maar ter controle van deze toestand mijn voeten er af te willen gaan snijden, dat was toen achteraf besproken het punt waarop je moet zeggen:
Stop. Tot hier, en niet verder meer .
En dat was dus de laatste keer de 3 meo voor mij.
Herkent iemand deze verschijnselen misschien?
Ik vind ze toch wel " quite shocking"...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Herkent iemand deze verschijnselen misschien?
Ik vind ze toch wel " quite shocking"...
Klik om te vergroten...
Nee, die herken ik helemaal niet. oke, i'm high as fuck op het moment. Serieus dude, je wil je eigen voeten eraf snijden? wtf? gast XD Hoever was je toen de tripsitter ingreep :joycat:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De tripsitter greep in toen ik dit gezegd had.
Maar anyway. Hoogst merkwaardig allemaal...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Mijn ervaringen met 3MEO-PCP waren eigenlijk iedere keer hetzelfde.
Ik heb me verbaasd over de enorme potentie van dit middel, daarover heb ik al genoeg gezegd, maar waar het bij mij in de diepte om ging was het tot in de finesses uitdenken alle variërende betekenissen van het woord " respect", en hierbij verscheen in Visuals steevast het kruis wat men ziet bij de K-max vechtsport.
Dit kruis draait langzaam rond, licht aan de randen af en toe fel op, hierna weer het woord " respect".
Hoe is het toch mogelijk deze verschijnselen. Deze treden op bij 15 tot 18 milligram.
En mijn lijf, het is er wel, maar volkomen gevoelloos. Toen ik ooit trippend aan de nuchter gebleven tripsitter voorstelde, om dan maar ter controle van deze toestand mijn voeten er af te willen gaan snijden, dat was toen achteraf besproken het punt waarop je moet zeggen:
Stop. Tot hier, en niet verder meer .
En dat was dus de laatste keer de 3 meo voor mij.
Herkent iemand deze verschijnselen misschien?
Ik vind ze toch wel " quite shocking"...
Klik om te vergroten...

ik kan me de gedachte wel voorstellen van de voet..
alleen het overgaan tot actie niet.
pcp.. de originele leidde bij mensen in grote dosis tot allerlei wanen.
denken andere mensen, dieren of dingen te zijn.
alles kan, en dat is juist zo tof hier aan vind ik.
inderdaad heel potent interessant spul.
ik ben er nog niet op uitgekeken.
na een hele heftige trip met hoge dosering ( zie tripreport )
zet ik de aankomende keer wel lager in.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond het verhaal van een freak wel grappig, deze had 50 (!) mg van dit goedje geïnjecteerd.
Hij werd na enkele dagen wakker in een gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek.....🤣🤣🤣
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ff tussen neus en lippen door ..snuif.. lol
ik heb nu 3-meo-pcp..
kan daar diphenidine bij?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
De tripsitter greep in toen ik dit gezegd had.
Maar anyway. Hoogst merkwaardig allemaal...
Klik om te vergroten...

Misschien toch het vasthouden aan de realiteit terwijl je ego gaat aan het oplossen is. Ik kan daar maar 1 ding op verzinnen dat is mediteren
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gymschoen zei:
ff tussen neus en lippen door ..snuif.. lol
ik heb nu 3-meo-pcp..
kan daar diphenidine bij?
Klik om te vergroten...

Wat denk je zelf? 3meo pcp is een stof waar nog nagenoeg niks over bekend is, en jij wilt het gaan combineren met een ander dissoactief waar nog zeer weinig over bekend is.
Be my guest, je bent je eigen proefkonijn.

Ze werken beide op de NMDA receptor als antagonist.
3meo pcp heeft een lage affiniteit op de serotonine waar de euphorische effecten door ontstaan.
Of het serotonine slurpt durf ik niet te zeggen.

Ik heb op Google gevonden dat Diphenidine ook Dopamine affiniteit zou hebben, maar daar niks over bewezen is.

Ik vind het riskant om deze combi te doen.
Doe beide stofjes eerst Appart van elkaar zodat je de effecten kan onderscheiden.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
psychedelicoo zei:
Wat denk je zelf? 3meo pcp is een stof waar nog nagenoeg niks over bekend is, en jij wilt het gaan combineren met een ander dissoactief waar nog zeer weinig over bekend is.
Be my guest, je bent je eigen proefkonijn.

Ze werken beide op de NMDA receptor als antagonist.
3meo pcp heeft een lage affiniteit op de serotonine waar de euphorische effecten door ontstaan.
Of het serotonine slurpt durf ik niet te zeggen.

Ik heb op Google gevonden dat Diphenidine ook Dopamine affiniteit zou hebben, maar daar niks over bewezen is.

Ik vind het riskant om deze combi te doen.
Doe beide stofjes eerst Appart van elkaar zodat je de effecten kan onderscheiden.
Klik om te vergroten...

ik vroeg het juist omdat ik jouw mening wilde. :wink:

kheb over het afgelopen jaar een aantal keer 3-meo-pcp op.

en gisteren een allergie test diphenidine gedaan.

is het een gekke vraag?..
dissos met dissos combineren.

bedant voor het zoeken. is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gymschoen zei:
is het een gekke vraag?..
dissos met dissos combineren.
Klik om te vergroten...

Gekke en stomme vragen zijn er niet, het is meer omdat er over beide stoffen weinig bekend is en dit een vraag is die je aan jezelf stelt.
Niemand kan hier een goed antwoord op geven (je bent je eigen proefkonijn)


Gymschoen zei:
is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?
Klik om te vergroten...

Het zal een extra belasting zijn, maar hoe dit tot stand komt kan @Jmths beter uitleggen denk ik.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gymschoen zei:
is het een gekke vraag?..
dissos met dissos combineren.
Klik om te vergroten...
Het is geen gekke vraag. Het voornaamste werkingsmechanisme van dissociatieven is NMDA receptor antagonisme, ofwel ze blokkeren signalen met betrekking tot fysieke waarneming. Je kunt er wel vanuit gaan dat de effecten zullen stapelen en dat de dissociatieven een soortgelijk enzym benodigen voor afbraak in het lichaam (metabolisme).
Gymschoen zei:
bedant voor het zoeken. is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?
Klik om te vergroten...
De dopamine heropnameremmings affiniteit is verwaarloosbaar naar mijn weten wanneer het PCP en 3-MeO-PCP betreft. Maar van vrijwel alle dissociatieven wordt wel gesteld dat ze dopamine agonisme vertonen. Diphenidine dus hoogstwaarschijnlijk ook.

Dat 3-MeO-PCE, MXE en 3-MeO-PCE significante serotonine heropname remming vertonen is dus wel bijzonder.
psychedelicoo zei:
Het zal een extra belasting zijn, maar hoe dit tot stand komt kan @Jmths beter uitleggen denk ik.
Klik om te vergroten...
Dopamine receptor agonisme wordt geassocieerd met manische aspecten. Ik heb een wetenschappelijk artikel voorbij zien komen dat stelt dat bepaalde dopamine antagonisten (antipsychotica) manische aspecten kunnen doen afnemen. Wellicht relevant om hierbij te vermelden is dat LSD ook significant dopamine agonisme vertoond volgens wetenschappelijk onderzoek. Dit kun je o.a. terugvinden op de LSD Wikipedia pagina.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van 3 meo heb ik nooit euforisch effect gehad. Wel zeer diepgaande zelfstudie.
Plus zelf beoordeling.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16

bedankt voor de info guys.
voor het eerst niet zo goed bekomen van de 3-meo-pcp.
zoals wel vaker wat alcohol bij gedronken.
nadat het al een poosje was uitgewerkt een hoofdpijn/ spierpijn aan de hele linkerkant van m'n lichaam.
zoals bij griep zeg maar.
verzuring van de spieren?
iets met die enzymen?
hmm.. goeie reality check.
en zal zeker niet aan combineren denken.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychedelicoo zei:
Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?
Klik om te vergroten...
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..
Klik om te vergroten...

Ik kan op ketamine en 2 fluor ketamine ook gewoon slapen, ik merk wel op een goede dosis 3meo dat ik de dag later vermoeid ben. Maar problemen met slapen en wakker worden heb ik niet.

Na een goede pauze van dissos merk ik wel dat ik weer ga dromen.
Dat is wel echt van de baan met dissos gebruik, wellicht dat ik niet in een goede diepe slaap kom?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik kon er vorig jaar vaak niet van slapen
en als ik dan blowde kreeg ik een hele intense geestes x lichaams trip.
poosje niet gedaan.
tegenwoordig slaap ik er wel na.. als ik het niet te laat doe.
inderdaad ook wat moe de volgende dag.
oh ja,, ik droom wel gewoon.
kan me de droom van vannacht nog duidelijk herinneren.

kheb nog steeds die pijn die ik gistren noemde..
alleen het voelt eigenlijk meer als gevoelige huid (?)
wat warm en misselijk ook.
hoofdpijn ging over na paracetamol.
mss heb ik gewoon een ongerelateerd griepje, kan ook nog.
P
PhilosophyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Van 3 meo heb ik nooit euforisch effect gehad. Wel zeer diepgaande zelfstudie.
Plus zelf beoordeling.
Klik om te vergroten...
En wat was het oordeel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."