#1
Van 3 meo heb ik nooit euforisch effect gehad. Wel zeer diepgaande zelfstudie.
Plus zelf beoordeling.
Plus zelf beoordeling.
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..
De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..
As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."