Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met 3 meo pcp.

Mijn ervaring met 3 meo pcp.

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van 3 meo heb ik nooit euforisch effect gehad. Wel zeer diepgaande zelfstudie.
Plus zelf beoordeling.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2

bedankt voor de info guys.
voor het eerst niet zo goed bekomen van de 3-meo-pcp.
zoals wel vaker wat alcohol bij gedronken.
nadat het al een poosje was uitgewerkt een hoofdpijn/ spierpijn aan de hele linkerkant van m'n lichaam.
zoals bij griep zeg maar.
verzuring van de spieren?
iets met die enzymen?
hmm.. goeie reality check.
en zal zeker niet aan combineren denken.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychedelicoo zei:
Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?
Klik om te vergroten...
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..
Klik om te vergroten...

Ik kan op ketamine en 2 fluor ketamine ook gewoon slapen, ik merk wel op een goede dosis 3meo dat ik de dag later vermoeid ben. Maar problemen met slapen en wakker worden heb ik niet.

Na een goede pauze van dissos merk ik wel dat ik weer ga dromen.
Dat is wel echt van de baan met dissos gebruik, wellicht dat ik niet in een goede diepe slaap kom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."