#1
Jawel hoor maar je moet goed zoeken.Dacht dat 4MMC niet meer te krijgen was?
Jawel hoor maar je moet goed zoeken.Dacht dat 4MMC niet meer te krijgen was?
Alles Alles Alles is te krijgen als je goed zoekt en genoeg betaaldDacht dat 4MMC niet meer te krijgen was?
Ja dit is wel het merkwaardigste aan dit spul. Misschien komt er nog een verlate dinsdag dip want nam nu zondag natuurlijk en zou nu de dinsdagdip op woensdag moeten komen. Als dat zo is laat ik het hier zeker weten.Apart dat er totaal geen dip komt, terwijl dit toch op serotonine werkt...
Haha, het kan natuurlijk dat het zó gehypet werd dat je teleurgesteld raakte.Dus zeker nog een keer het researchen waard maar vooralsnog zou deze drug zeker nog niet in mijn top 5 komen. Maar totaal geen dip de dagen erna kan deze drug wel erg in rang doen stijgen maar voor die conclusie is het nog wat te vroeg.
Setting was bij mij thuis met z'n drieen. Op feestjes lijkt me deze drug juist minder geschikt omdat het zo kort werkt. Dosis zal inderdaad wat aan de lage kant zijn. Echter staat op psychonautwiki dat de dosis nasaal aanzienlijk lager is dan oraal waardoor we het dus op die manier tot ons namen. Willen toch zuinig zijn op spul dat wat lastig te verkrijgen is.Haha, het kan natuurlijk dat het zó gehypet werd dat je teleurgesteld raakte.
Mag ik vragen in wat voor setting je 4-MMC hebt gebruikt? Want ik vond het vooral op feestjes heel chill. De rush vind ik nog altijd het lekkerste van alle empathogenen. Daarbij is het wel een beetje empathisch, maar niet zo empathisch dat je de liefde MOET verklaren aan alles om je heen, wat je van MDMA soms wel eens kan hebben.
Mijn voorkeur gaat sowieso ook wel uit naar MDMA, maar dan in een andere setting, voor een ander doel. 4-MMC vond ik voor een feestje nogal lekker. Dan werd ik wel heel praterig en sociaal van de 4-MMC, maar niet overdreven liefdevol, en tegelijkertijd dus die rush.
Ik denk inderdaad dat je nog een beetje aan de lage kant hebt gedoseerd (hoewel ik je niet per se wil aanmoedigen om meer te nemen). Ook zou ik aanraden om het oraal in te nemen en niet nasaal. Dat komt toch net wat lekkerder aan. Mijn go-to dosis was meestal 200 milligram oraal. Dan krijg je dus die flinke rush waar je ogen van gaan trillen en die echt heerlijk aanvoelt (maar die om gezondheidsredenen ook niet heel erg aan te raden is, moet ik erbij zeggen).
De dip bij MDMA wordt waarschijnlijk voornamelijk veroorzaakt door een combinatie van slaaptekort, weinig eten en veel lichaamsbeweging. Mogelijk speelt een psychologisch effect ook een rol waarbij het verschil van een 'legendarische' feestervaring en het saai thuis zijn of burgerlijke leven leiden ook een rol. In ieder geval wordt bij klinisch gebruik van MDMA geen dinsdagdip gevonden. Eerder een afterglow.Apart dat er totaal geen dip komt, terwijl dit toch op serotonine werkt...
Vind ik een beetje te simpel gesteld dat alleen dosis en slaap je van een dip weg kunnen houden. Ben er wel mee eens dat deze twee de belangrijkste factoren zijn. Maar als ik mij aan de dosis hou en aan voldoende slaap, dan heb ik zeker nog steeds een dip.![]()
Good News: Science Says MDMA Can Be Comedown-Free
New research suggests that, instead of the crushing existential mood drop we're all used to, MDMA can actually produce an "afterglow" – if you're not an idiot about it.www.vice.com
Je kan misschien nog mijn tripreport van afgelopen zomer herinneren. Toen voelde ik me niet zo blij nee. Al was de context natuurlijk ook verre van perfect. Zeker niet toen ik in die week ook nog aan de 1B-LSD ging, was dat allemaal even best wel heftig.Hoe waren jou dagen erna na gebruik? Dip vergeleken met M als je het effect/dosis vergelijkt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."