Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC aanbod

3-MMC aanbod

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had recent nog wat bestellingen gedaan, vooral benzo rc's Clonazolam, Flualprazolam, Flunitrazolam. Bij 2 vendors ook 3mmc besteld, maar bij beide uiteindelijk niet voorradig. Is dit door de aankomende wetswijziging mbt rc's in Nederland of omdat het zo populair is? Ervaren nog mensen dit? Wou het vr de eerste maal proberen, nog ff geduld dan maar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net gekeken.
Mijn vendor heeft het nog voorradig.
Er is zelfs een aanbiedin erop. 😆
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mijn verdor kan ik op dit moment zelfs 7 gram halen. Ik moet zeggen dat dit ''vroeger'' echt veel meer was wat je kon bestellen. Wat ik in m'n hoofd heb kon je tot wel 100 gram bestellen, niet eens heel lang geleden.... Dus het is wel flink naar beneden gegaan.
Vooralsnog is het wel op voorraad dus!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Bij mijn verdor kan ik op dit moment zelfs 7 gram halen. Ik moet zeggen dat dit ''vroeger'' echt veel meer was wat je kon bestellen. Wat ik in m'n hoofd heb kon je tot wel 100 gram bestellen, niet eens heel lang geleden.... Dus het is wel flink naar beneden gegaan.
Vooralsnog is het wel op voorraad dus!
Klik om te vergroten...
Hier tot 1.000gram 🤣
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Hier tot 1.000gram 🤣
Klik om te vergroten...
1000?!?!?!?!
Een kilo is wel echt heel veel. Een dealer van mij die verkoopt sinds kort ook 3mmc... Maar ben bij de dealer toch bang op een of andere manier dat ze er wellicht iets bij gedaan hebben, dat het versneden is ofzo... Ik weet niet.. bij verdor voelt het toch vertrouwder en bovendien véél goedkoper.

Iemand wel eens 3mmc bij dealer gekocht? Of alleen bij vendor>
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
1000?!?!?!?!
Een kilo is wel echt heel veel. Een dealer van mij die verkoopt sinds kort ook 3mmc... Maar ben bij de dealer toch bang op een of andere manier dat ze er wellicht iets bij gedaan hebben, dat het versneden is ofzo... Ik weet niet.. bij verdor voelt het toch vertrouwder en bovendien véél goedkoper.
Klik om te vergroten...
Is via vendor.
Flower123 zei:
Iemand wel eens 3mmc bij dealer gekocht? Of alleen bij vendor>
Klik om te vergroten...
3mmc haal je enkel bij een vendor.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Is via vendor.
Klik om te vergroten...
Dealers kopen ook groot in via verdor, vandaar dat ik dat bruggetje maakte van die kilo naar de dealer.
CuriousExplorer zei:
3mmc haal je enkel bij een vendor.
Klik om te vergroten...
Ik ook. Ben namelijk bang dat dealers gebruik maken van het enorme aanbod, dat ze zo veel kunnen inkopen voor relatief weinig. Ze verkopen het hier in ieder geval voor het dubbele, laat staan als ze er nog iets bij gooien en het versnijden!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flower123 zei:
1000?!?!?!?!
Een kilo is wel echt heel veel. Een dealer van mij die verkoopt sinds kort ook 3mmc... Maar ben bij de dealer toch bang op een of andere manier dat ze er wellicht iets bij gedaan hebben, dat het versneden is ofzo... Ik weet niet.. bij verdor voelt het toch vertrouwder en bovendien véél goedkoper.

Iemand wel eens 3mmc bij dealer gekocht? Of alleen bij vendor>
Klik om te vergroten...
Via een dealer is illegaal. Het is namelijk wel bedoeld voor gebruik.... :wink:
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Via een dealer is illegaal. Het is namelijk wel bedoeld voor gebruik.... :wink:
Klik om te vergroten...
Is zo!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn trouwe vendor heeft ook genoeg stockage liggen ik net.

@Flower123 Ik ken een dealer die het verkoopt als 4mmc, maar toen ik vroeg vroeg welke geur het had keek hij me raar aan. Zal wel 3mmc zijn of ander vaag spul.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Via een dealer is illegaal. Het is namelijk wel bedoeld voor gebruik.... :wink:
Klik om te vergroten...
Is het dan niet van de mede researcher kopen om zelf research te gaan doen? Waarom zou je nou dit willen "gebruiken"?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
cutepool zei:
Is het dan niet van de mede researcher kopen om zelf research te gaan doen? Waarom zou je nou dit willen "gebruiken"?
Klik om te vergroten...
Krijg je dan een factuur van de dealer ?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Krijg je dan een factuur van de dealer ?
Klik om te vergroten...
Het zijn toch legale stoffen (3mmc en andere legale cathinones bedoel ik natuurlijk) die niet gereguleerd zijn? Ik wist niet dat Nederlandse wet zo werkt. Is het alleen in het geval van RC of privé kopen van bijvoorbeeld eieren of zout is ook strafbaar?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
Het zijn toch legale stoffen (3mmc en andere legale cathinones bedoel ik natuurlijk) die niet gereguleerd zijn? Ik wist niet dat Nederlandse wet zo werkt. Is het alleen in het geval van RC of privé kopen van bijvoorbeeld eieren of zout is ook strafbaar?
Klik om te vergroten...
Zodra de verkoop voor consumptie besoeld is vallen de NPS onder de warenwet.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oké maar als ik het voor research en geen consumptie koop? Of kopen van iemand betekent meteen consumptie? Als ik lijm koop om aan te snuiven is het ook strafbaar of niet omdat het gewoon lijm is? Niet verkeerd bedoeld, ben gewoon benieuwd.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is met al deze producten...'not for human consumption' we zijn allen chemicussen en onderzoekers😃
Btw is met zoveel grondstoffen die gebruikt worden anders dan waarvoor ze bestemd zijn, om mr bekend vb te nemen, gbl schoonmaakmiddel en gootsteenontstopper zijn ook geen illegale producten, terwijl er vrij eenvoudig de drug GHB mee gemaakt wordt.

Om terug te komen op de essentie van mn vraag ivm 3mmc, zal gewoon pech gehad bb, ik zoek ook steeds naar pellets ipv poeder en van 3mmc vind ik toch vooral de poeder en kristallen vorm. Snuiven ben ik sowieso geen fan van.

Voorlopig ook niet direct de behoefte om het elders te bestellen...zolang mn voorraad 4fa niet op is, blijft dit mn voornaamste stimulant.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
cutepool zei:
Oké maar als ik het voor research en geen consumptie koop? Of kopen van iemand betekent meteen consumptie? Als ik lijm koop om aan te snuiven is het ook strafbaar of niet omdat het gewoon lijm is? Niet verkeerd bedoeld, ben gewoon benieuwd.
Klik om te vergroten...
Er komt dan waarschijnlijk een wet die u verplicht een btw nummer in te geven bij een bestelling. Denk ik dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."