#1
Omdat we het eerder in dit topic over de meet hadden, zie boven. Sorry, ik dwaalde een beetje af.Waarom post je dit hier?
Omdat we het eerder in dit topic over de meet hadden, zie boven. Sorry, ik dwaalde een beetje af.Waarom post je dit hier?
Probeer eens 125-150mg nasaal.Zolang je niet weet of het 3mmc of 4mmc, is het lastig oordelen voor ons.
Wees ook wat specifieker dan :
"Paar lijntjes : Hoeveel is dit?
"Lichtjes " : omschrijf dit beter.
Veel plezier alvast.
De cravings richting meer nemen tijdens 4-mmc is anders dan cravings in coke terwijl je nuchter bent.Verkeerd geïnterpreteerd / geformuleerd dan. 😄
Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.
Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Jij begint over coke cravings. 3 en 4 mmc staan er om bekend juist tijdens gebruik grote cravings te veroorzaken. Daarom is het dus niet perse een zwak karakter maar meer een side effect van de drug.Zucht man. Te vermoeiend dit..U maar in alle bochten wringen om een punt te halen.
Het ging over zwakker karakter, tot nu specifiek het verschil in cravings .
@Blauweaap ..Je had gelijk. Zo iemand is zwak.
Voila, opgelost. 🤦♂️
Jij begint over coke cravings. 3 en 4 mmc staan er om bekend juist tijdens gebruik grote cravings te veroorzaken. Daarom is het dus niet perse een zwak karakter maar meer een side effect van de drug.
Ik hoef niet te winnen maar volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Het gaat niet om je karakter bij de drug 4-mmc. Meer nemen dan vooraf gepland is een bekend effect van dit spul. Ik weet er zelf helaas alles van want ben er verslaafd aan (niet meer praktiserend maar mentaal zeker nog wel).And yet again
ZWAKKER KARAKTER, NIET ZWAK .
Wil je de discussie winnen? Geen probleem.
Schrijf maar een punt op voor u
Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.
Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?k zeg ook nergens dat dit niet zo is....
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?
Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.
Hoezo niet op karakter?🤷♂️
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.
Daarom heb ik ook mijn twijfels of het door karakter komt. In alle andere facetten van mijn leven heb ik juist een sterk karakter. Denk toch dat gevoeligheid voor bepaalde middelen een samenloop is van genetica, sociaal klimaat en persoonlijke ontwikkeling.Het is weinige gegeven inderdaad.
Daarom heb ik ook mijn twijfels of het door karakter komt. In alle andere facetten van mijn leven heb ik juist een sterk karakter. Denk toch dat gevoeligheid voor bepaalde middelen een samenloop is van genetica, sociaal klimaat en persoonlijke ontwikkeling.
JaNam je alleen?
Nam je thuis?
Wist je partner?
Plezier of vlucht?
Dat zijn vooral criteria die het mijns inziens beïnvloeden.
Ja
Ja
Nee
Vlucht ivm depressie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."