Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MMC snuiven?

4-MMC snuiven?

128 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
geflipt zei:
Waarom post je dit hier?
Klik om te vergroten...
Omdat we het eerder in dit topic over de meet hadden, zie boven. Sorry, ik dwaalde een beetje af.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Zolang je niet weet of het 3mmc of 4mmc, is het lastig oordelen voor ons.
Wees ook wat specifieker dan :
"Paar lijntjes : Hoeveel is dit?
"Lichtjes " : omschrijf dit beter.

Veel plezier alvast.
Klik om te vergroten...
Probeer eens 125-150mg nasaal.
Als dit geen goed effect brengt is het wss geen 4mmc.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
125mg 3mmc nasaal zal voor mensen die geen 4mmc kennen ook effect geven.

Was ook een vraag naar iemand..😄

*btw.: zowel 3 als 4 mmc gaven mij bij 125mg nasaal effect. 😇
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Verkeerd geïnterpreteerd / geformuleerd dan. 😄

Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.

Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Klik om te vergroten...
De cravings richting meer nemen tijdens 4-mmc is anders dan cravings in coke terwijl je nuchter bent.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zucht man. Te vermoeiend dit..U maar in alle bochten wringen om een punt te halen.

Het ging over zwakker karakter, tot nu specifiek het verschil in cravings .

@Blauweaap ..Je had gelijk. Zo iemand is zwak.

Voila, opgelost. 🤦‍♂️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Zucht man. Te vermoeiend dit..U maar in alle bochten wringen om een punt te halen.

Het ging over zwakker karakter, tot nu specifiek het verschil in cravings .

@Blauweaap ..Je had gelijk. Zo iemand is zwak.

Voila, opgelost. 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Jij begint over coke cravings. 3 en 4 mmc staan er om bekend juist tijdens gebruik grote cravings te veroorzaken. Daarom is het dus niet perse een zwak karakter maar meer een side effect van de drug.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee. Nuchter zijn en cravings hebben naar coke, of cravings tijdens een binge sessie 4mmc zijn verschillend inderdaad. Ik zeg ook nergens dat dit niet zo is....

Wat ik wel zeg:

Beide vereisen een vorm van karakter.
Of wij hebben echt een taal issue, of uw manier van interpreteren is offline vandaag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Jij begint over coke cravings. 3 en 4 mmc staan er om bekend juist tijdens gebruik grote cravings te veroorzaken. Daarom is het dus niet perse een zwak karakter maar meer een side effect van de drug.
Klik om te vergroten...

And yet again

ZWAKKER KARAKTER, NIET ZWAK .

Wil je de discussie winnen? Geen probleem.
Schrijf maar een punt op voor u
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
And yet again

ZWAKKER KARAKTER, NIET ZWAK .

Wil je de discussie winnen? Geen probleem.
Schrijf maar een punt op voor u
Klik om te vergroten...
Ik hoef niet te winnen maar volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Het gaat niet om je karakter bij de drug 4-mmc. Meer nemen dan vooraf gepland is een bekend effect van dit spul. Ik weet er zelf helaas alles van want ben er verslaafd aan (niet meer praktiserend maar mentaal zeker nog wel).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.

Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
k zeg ook nergens dat dit niet zo is....
Klik om te vergroten...
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?

Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.

Hoezo niet op karakter?🤷‍♂️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?

Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
Klik om te vergroten...

Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
Klik om te vergroten...
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.

Hoezo niet op karakter?🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
Klik om te vergroten...

Maar je loopt wel constant te klagen over mij omtrent de discussies, haalt van alles wat er niet mee te maken heeft bij, sneert naar mijn partner en zet mij op negeer. Maar je doet hier het zelfde, beetje hypocriet. Don’t need to say more.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.
Klik om te vergroten...

Het is weinige gegeven inderdaad.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Het is weinige gegeven inderdaad.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik ook mijn twijfels of het door karakter komt. In alle andere facetten van mijn leven heb ik juist een sterk karakter. Denk toch dat gevoeligheid voor bepaalde middelen een samenloop is van genetica, sociaal klimaat en persoonlijke ontwikkeling.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Daarom heb ik ook mijn twijfels of het door karakter komt. In alle andere facetten van mijn leven heb ik juist een sterk karakter. Denk toch dat gevoeligheid voor bepaalde middelen een samenloop is van genetica, sociaal klimaat en persoonlijke ontwikkeling.
Klik om te vergroten...

Nam je alleen?
Nam je thuis?
Wist je partner?
Plezier of vlucht?

Dat zijn vooral criteria die het mijns inziens beïnvloeden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Nam je alleen?
Nam je thuis?
Wist je partner?
Plezier of vlucht?

Dat zijn vooral criteria die het mijns inziens beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Ja
Ja
Nee
Vlucht ivm depressie
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Ja
Ja
Nee
Vlucht ivm depressie
Klik om te vergroten...

Dan snap ik je logica wel.
Ik dees het nooit alleen, omdat je dat gewend geraakt.

Thuis deed ik ook, maar niet meer bij bepaalde vrienden gaan deed me helpen stoppen.

Hoh, dat zou ik niet kunnen. Hoe verberg je zoiets?

En als laatste...Het begint altijd als plezier met 4mmc, probleem is dat heel veel mensen het inderdaad gebruiken als vlucht. Ik had dit niet, misschien daardoor sneller los te laten.

Dat het wel ergens karakter is, bewijst het feit dat ik in Maart nog vlot 15gr alleen snoof, en nu al 2 maanden niks. En ja, ik heb ook cravings man.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."