#1
Wat niet? Inactieve producten verkopen. NBOME structuur op tryptamine labels plakken. Gare mixes van vijf chemicalien verkopen. Benzo poeders gemixt met inositol verkopen. Klantenservice die geen idee heeft waar ze het over hebben, the list goes on.Wat is er mis met die dan? Krijg goede recensies en ik heb nog nooit problemen gehad.

