#1
zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch
zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch
Ken het middel wel hoor.zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch
3 mg overigensKen het middel wel hoor.
Je kan beter je dosering posten inplaats van het aantal pillen dat je achterover slaat.
Mijn waren 2.5mg , ofwel zijn 9 pillen dan stoer gedrag met je bier erbij.
Of je hebt mega tolerantie.
Las hem te laat.heb ik ook na 20 jaar en nee het is geen stoer gedrag
bedoel natuurlijk 30 keer 3 mgDat is dus 30 keer 30 mg bromalozolam nee geen pretje maar het komt goed fiets nu met 1 arm
geen aarader howeel jeer gwent aan kan raden kan me geen zonder alcohol meer voorstellen zonrdr benzoIk heb weinig, maar enkel slechte ervaringen met het combineren van alcohol en benzo’s.
photos.app.goo.gl
drugsforum.nl
Facts.Moet je der echt een topic voor aanmaken ?
Je kan het gewoon hier posten als je drugs op hebt namelijk..
Welke drugs gebruik jij op dit moment?
Wel ik vind dat je hier veel leert.Het is of of.De 1 bouwt af De ander slikt veel Je gaat echt nadenken ot chapuchinodrugsforum.nl
Klopt niet helemaal. Ik dacht het ook altijd maar een upper met een benzo samen is niet gevaarlijk voor je. Wel meer kans op verslavingen omdat die benzo handig is na een upper. Maar beiden samen nemen is niet fysiek gevaarlijk. Heb ik ook pas geleerd.Benzo's met bier is niet zo heel gevaarlijk hoor zolang je je koppie gebruikt?niet verkeerd bedoeld.
Wat wel zo is, is dat uppers met downers gevaarlijk is. bijv benzo's met speed, coke etc. Bier met coke of speed schijnt de meest gebruikte combi in dat geval te zijn Hoe schadelijk het daadwerkelijk is weet ik niet precies. Ben geen dokterMaar bijv. Coke of Speed of whatever aan uppers met Benzo's of Opiaten ipv Alcohol te mixen is zeker niet aangeraden
Behalve medicijnen na dan (daar zijn sommige wel ongevaarlijk van) Maar niet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dus pas op.
Een probleem met menggebruik kan zijn de verschillende werkingstijden. Als je nog hard gaat van de cocaïne bijvoorbeeld en je neemt een berg benzo's zodat je wel kunt slapen, dan kan die cocaïne even later uitgewerkt zijn, waardoor er een andere balans ontstaat tussen de stimulatie en de benzodiazepinen. Je neemt dus al snel te veel als je je plafonddienst wil beëindigen. Nou is het risico op overdoseren met (goedgekeurde) benzodiazepinen niet zo groot; omdat je dan meestal een honderd- tot duizendvoudige dosis moet nemen voordat het echt acuut gevaar op hartritmestoornissen oplevert. Maar er is niet alleen een risico op acuut overlijden he. Mensen die hun stimulerende drug willen afkappen zijn snel geneigd om hogere doseringen in te nemen; wat de kans op afhankelijkheid vergroot. Andere risico's zijn bijvoorbeeld impulsief gedrag, geheugenverlies, verminderd reactievermogen, verminderde motorische controle, verstoring van de slaapcyclus en daardoor vermoeidheid, rusteloosheid en angstklachten.Klopt niet helemaal. Ik dacht het ook altijd maar een upper met een benzo samen is niet gevaarlijk voor je. Wel meer kans op verslavingen omdat die benzo handig is na een upper. Maar beiden samen nemen is niet fysiek gevaarlijk. Heb ik ook pas geleerd.
Benzo’s met alcohol kan juist wel link zijn.
Weer geweldig uitgelegd! Ik bedoelde dat allemaal maar kan het niet zo uitleggen en verwoorden. Ik geniet en respecteer altijd van jouw goede uitleg en grote kennis!Een probleem met menggebruik kan zijn de verschillende werkingstijden. Als je nog hard gaat van de cocaïne bijvoorbeeld en je neemt een berg benzo's zodat je wel kunt slapen, dan kan die cocaïne even later uitgewerkt zijn, waardoor er een andere balans ontstaat tussen de stimulatie en de benzodiazepinen. Je neemt dus al snel te veel als je je plafonddienst wil beëindigen. Nou is het risico op overdoseren met (goedgekeurde) benzodiazepinen niet zo groot; omdat je dan meestal een honderd- tot duizendvoudige dosis moet nemen voordat het echt acuut gevaar op hartritmestoornissen oplevert. Maar er is niet alleen een risico op acuut overlijden he. Mensen die hun stimulerende drug willen afkappen zijn snel geneigd om hogere doseringen in te nemen; wat de kans op afhankelijkheid vergroot. Andere risico's zijn bijvoorbeeld impulsief gedrag, geheugenverlies, verminderd reactievermogen, verminderde motorische controle, verstoring van de slaapcyclus en daardoor vermoeidheid, rusteloosheid en angstklachten.
Sowieso kan gebruik van benzo's een manier te zijn om problematisch gebruik met stimulanten nog wat langer te rekken. Er is dus een grotere kans op problematisch gebruik. Daarnaast kunnen er nog interacties zijn tussen de afbraak van de benzo's en andere drugs of medicatie. En als het gaat om gebruik van rc-(benzo)diazepinen dan zijn de bovenstaande veiligheidsmarges voor acute hartritmestoornissen niet bekend.
De threshold voor overdosis wordt in ieder geval sterk verlaagd bij combinatiegebruik tussen benzo's en alcohol, of andere downers zoals GHB of opioïden. Twee downers met elkaar combineren is ontzettend gevaarlijk. Maar dat maakt uppers + benzo's nog niet ongevaarlijk![]()
Haha, het is je vergeven! Bedankt voor de complimentenIk bedoelde dat allemaal maar kan het niet zo uitleggen en verwoorden.
@MrJunkieXL lees het bericht van Neo hierboven eens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."