Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbromazolam met bier

bromazolam met bier

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Bekijk bijlage 16414
Niet zo nieuw blijkbaar.
Wist het zelf ook niet.
Klik om te vergroten...
zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
DannyR zei:
zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch
Klik om te vergroten...
Ken het middel wel hoor.

Je kan beter je dosering posten inplaats van het aantal pillen dat je achterover slaat.
Mijn waren 2.5mg , ofwel zijn 9 pillen dan stoer gedrag met je bier erbij.
Of je hebt mega tolerantie.
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook na 20 jaar en nee het is geen stoer gedrag
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ken het middel wel hoor.

Je kan beter je dosering posten inplaats van het aantal pillen dat je achterover slaat.
Mijn waren 2.5mg , ofwel zijn 9 pillen dan stoer gedrag met je bier erbij.
Of je hebt mega tolerantie.
Klik om te vergroten...
3 mg overigens
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeker niet ondergedoseerd
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
DannyR zei:
heb ik ook na 20 jaar en nee het is geen stoer gedrag
Klik om te vergroten...
Las hem te laat.

Mijn tolerantie is op een hoogtepunt nu , maar als ik 27mg bromazolam neem kan je de ambulance bellen.
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is dus 30 keer 30 mg bromalozolam nee geen pretje maar het komt goed fiets nu met 1 arm
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat de de goede kant op vanwege de bedschroeven en plaatjes
DannyR zei:
Dat is dus 30 keer 30 mg bromalozolam nee geen pretje maar het komt goed fiets nu met 1 arm
Klik om te vergroten...
bedoel natuurlijk 30 keer 3 mg
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Taktak zei:
Ik heb weinig, maar enkel slechte ervaringen met het combineren van alcohol en benzo’s.
Klik om te vergroten...
geen aarader howeel jeer gwent aan kan raden kan me geen zonder alcohol meer voorstellen zonrdr benzo
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
bromazolam is fucking lekker, maar na een aantal dagen hele hoge doseringen gebruikt te hebben zonder benzo tolerantie, heb ik een week lang niet kunnen slapen toen ik het niet meer gebruikte......


fuck
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raad niemand om benzos met bier te doen maar ben het nu eenmaal zo gewend nu ff chillen met old skool





photos.app.goo.gl

New video by Dennis Schröder

photos.app.goo.gl photos.app.goo.gl
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slech geluid ik weet stereo uit de jaren 70
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet je der echt een topic voor aanmaken ?
Je kan het gewoon hier posten als je drugs op hebt namelijk..

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Wel ik vind dat je hier veel leert.Het is of of.De 1 bouwt af De ander slikt veel Je gaat echt nadenken ot chapuchino
drugsforum.nl drugsforum.nl
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Benzo's met bier is niet zo heel gevaarlijk hoor zolang je je koppie gebruikt?:openmouth: niet verkeerd bedoeld.

Wat wel zo is, is dat uppers met downers gevaarlijk is. bijv benzo's met speed, coke etc. Bier met coke of speed schijnt de meest gebruikte combi in dat geval te zijn Hoe schadelijk het daadwerkelijk is weet ik niet precies. Ben geen dokter :sweatsmile: Maar bijv. Coke of Speed of whatever aan uppers met Benzo's of Opiaten ipv Alcohol te mixen is zeker niet aangeraden:openmouth::openmouth: Behalve medicijnen na dan (daar zijn sommige wel ongevaarlijk van) Maar niet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dus pas op.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Moet je der echt een topic voor aanmaken ?
Je kan het gewoon hier posten als je drugs op hebt namelijk..

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Wel ik vind dat je hier veel leert.Het is of of.De 1 bouwt af De ander slikt veel Je gaat echt nadenken ot chapuchino
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Facts.:openmouth::sweatsmile:

Niet verkeerd bedoeld naar de Topic opener.:kissingsmiling::smirk::smirk: Ben zelf ook nog nieuw hier.:fearful::sweatsmile:
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke thanks
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
MrJunkieXL zei:
Benzo's met bier is niet zo heel gevaarlijk hoor zolang je je koppie gebruikt?:openmouth: niet verkeerd bedoeld.

Wat wel zo is, is dat uppers met downers gevaarlijk is. bijv benzo's met speed, coke etc. Bier met coke of speed schijnt de meest gebruikte combi in dat geval te zijn Hoe schadelijk het daadwerkelijk is weet ik niet precies. Ben geen dokter :sweatsmile: Maar bijv. Coke of Speed of whatever aan uppers met Benzo's of Opiaten ipv Alcohol te mixen is zeker niet aangeraden:openmouth::openmouth: Behalve medicijnen na dan (daar zijn sommige wel ongevaarlijk van) Maar niet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dus pas op.
Klik om te vergroten...
Klopt niet helemaal. Ik dacht het ook altijd maar een upper met een benzo samen is niet gevaarlijk voor je. Wel meer kans op verslavingen omdat die benzo handig is na een upper. Maar beiden samen nemen is niet fysiek gevaarlijk. Heb ik ook pas geleerd.
Benzo’s met alcohol kan juist wel link zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Klopt niet helemaal. Ik dacht het ook altijd maar een upper met een benzo samen is niet gevaarlijk voor je. Wel meer kans op verslavingen omdat die benzo handig is na een upper. Maar beiden samen nemen is niet fysiek gevaarlijk. Heb ik ook pas geleerd.
Benzo’s met alcohol kan juist wel link zijn.
Klik om te vergroten...
Een probleem met menggebruik kan zijn de verschillende werkingstijden. Als je nog hard gaat van de cocaïne bijvoorbeeld en je neemt een berg benzo's zodat je wel kunt slapen, dan kan die cocaïne even later uitgewerkt zijn, waardoor er een andere balans ontstaat tussen de stimulatie en de benzodiazepinen. Je neemt dus al snel te veel als je je plafonddienst wil beëindigen. Nou is het risico op overdoseren met (goedgekeurde) benzodiazepinen niet zo groot; omdat je dan meestal een honderd- tot duizendvoudige dosis moet nemen voordat het echt acuut gevaar op hartritmestoornissen oplevert. Maar er is niet alleen een risico op acuut overlijden he. Mensen die hun stimulerende drug willen afkappen zijn snel geneigd om hogere doseringen in te nemen; wat de kans op afhankelijkheid vergroot. Andere risico's zijn bijvoorbeeld impulsief gedrag, geheugenverlies, verminderd reactievermogen, verminderde motorische controle, verstoring van de slaapcyclus en daardoor vermoeidheid, rusteloosheid en angstklachten.
Sowieso kan gebruik van benzo's een manier te zijn om problematisch gebruik met stimulanten nog wat langer te rekken. Er is dus een grotere kans op problematisch gebruik. Daarnaast kunnen er nog interacties zijn tussen de afbraak van de benzo's en andere drugs of medicatie. En als het gaat om gebruik van rc-(benzo)diazepinen dan zijn de bovenstaande veiligheidsmarges voor acute hartritmestoornissen niet bekend.

De threshold voor overdosis wordt in ieder geval sterk verlaagd bij combinatiegebruik tussen benzo's en alcohol, of andere downers zoals GHB of opioïden. Twee downers met elkaar combineren is ontzettend gevaarlijk. Maar dat maakt uppers + benzo's nog niet ongevaarlijk :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Een probleem met menggebruik kan zijn de verschillende werkingstijden. Als je nog hard gaat van de cocaïne bijvoorbeeld en je neemt een berg benzo's zodat je wel kunt slapen, dan kan die cocaïne even later uitgewerkt zijn, waardoor er een andere balans ontstaat tussen de stimulatie en de benzodiazepinen. Je neemt dus al snel te veel als je je plafonddienst wil beëindigen. Nou is het risico op overdoseren met (goedgekeurde) benzodiazepinen niet zo groot; omdat je dan meestal een honderd- tot duizendvoudige dosis moet nemen voordat het echt acuut gevaar op hartritmestoornissen oplevert. Maar er is niet alleen een risico op acuut overlijden he. Mensen die hun stimulerende drug willen afkappen zijn snel geneigd om hogere doseringen in te nemen; wat de kans op afhankelijkheid vergroot. Andere risico's zijn bijvoorbeeld impulsief gedrag, geheugenverlies, verminderd reactievermogen, verminderde motorische controle, verstoring van de slaapcyclus en daardoor vermoeidheid, rusteloosheid en angstklachten.
Sowieso kan gebruik van benzo's een manier te zijn om problematisch gebruik met stimulanten nog wat langer te rekken. Er is dus een grotere kans op problematisch gebruik. Daarnaast kunnen er nog interacties zijn tussen de afbraak van de benzo's en andere drugs of medicatie. En als het gaat om gebruik van rc-(benzo)diazepinen dan zijn de bovenstaande veiligheidsmarges voor acute hartritmestoornissen niet bekend.

De threshold voor overdosis wordt in ieder geval sterk verlaagd bij combinatiegebruik tussen benzo's en alcohol, of andere downers zoals GHB of opioïden. Twee downers met elkaar combineren is ontzettend gevaarlijk. Maar dat maakt uppers + benzo's nog niet ongevaarlijk :wink:
Klik om te vergroten...
Weer geweldig uitgelegd! Ik bedoelde dat allemaal maar kan het niet zo uitleggen en verwoorden. Ik geniet en respecteer altijd van jouw goede uitleg en grote kennis!

@MrJunkieXL lees het bericht van Neo hierboven eens.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik bedoelde dat allemaal maar kan het niet zo uitleggen en verwoorden.

@MrJunkieXL lees het bericht van Neo hierboven eens.
Klik om te vergroten...
Haha, het is je vergeven! Bedankt voor de complimenten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."