Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 3MMC

Eerste keer 3MMC

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ArieAppeltaartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik lees al jaren reports op deze site en ik dacht ik ga eens een account aanmaken.

Nou heb ik voor het 3MMC op, nu zeg maar. Maar ik heb het gesnoven en heb toch al veel ervaring met andere drugs, maar ik blijf maar bijnemen. Vind het ergens een beetje soft, wel chill maar niet helemaal overweldiging. Hebben jullie dat ook, dat je maar bij blijft pakken? Ik heb het idee dat dit het is en niet veel beter wordt.. of kan dit aan de dosis liggen?
Ook is mn hartslag super rustig, wat mij best apart lijkt voor dit middel.

Bedankt alvast, fijne avond!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ArieAppeltaart zei:
. Hebben jullie dat ook, dat je maar bij blijft pakken?
Klik om te vergroten...
ja, dat is wel een bekend verschijnsel :tearsofjoy:
ArieAppeltaart zei:
Ik heb het idee dat dit het is en niet veel beter wordt.
Klik om te vergroten...
hoe langer je doorgaat, des te minder 'upper' effect dat er nog is.
ArieAppeltaart zei:
of kan dit aan de dosis liggen?
Klik om te vergroten...
geen idee, hoeveel mg had je?
ArieAppeltaart zei:
Ook is mn hartslag super rustig, wat mij best apart lijkt voor dit middel.
Klik om te vergroten...
heb ik ook, zit gewoon chill, hartslag van 78
A
ArieAppeltaartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je snelle reactie!

Maar inderdaad ik zit een beetje hetzelfde qua hartslag.
Ja ik denk dat ik alles bij elkaar zo'n 200/250 mg op heb.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ArieAppeltaart zei:
Ik heb trouwens ook vloeibare, buisjes van 300mg is dat beter?
Klik om te vergroten...
nee, dat is troep, beter met je poeder gewoon afwegen wat je wilt nemen.
A
ArieAppeltaartLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
nee, dat is troep, beter met je poeder gewoon afwegen wat je wilt nemen.
Klik om te vergroten...
Oké bedankt voor de tip!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ArieAppeltaart zei:
Hebben jullie dat ook, dat je maar bij blijft pakken?
Klik om te vergroten...
Lees de vele posts hier op df maar over 3mmc problemen. Verslavingen etc.
Bommetjes nemen ipv snuiven maakt de craving stukken minder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeelanddude zei:
hoe langer je doorgaat, des te minder 'upper' effect dat er nog is.
Klik om te vergroten...
Welk effect houd je dan wel bij steeds bijnemen?
A
ArieAppeltaartLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Lees de vele posts hier op df maar over 3mmc problemen. Verslavingen etc.
Bommetjes nemen ipv snuiven maakt de craving stukken minder.
Klik om te vergroten...
Ja sorry, was iets te snel met een bericht er in te knallen, zie inderdaad veel posts.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Welk effect houd je dan wel bij steeds bijnemen?
Klik om te vergroten...
Dat je in een waas gaat leven, half psychotisch oid, na 20 uur begin je wel het contact met de realiteit te verliezen zegmaar.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat voor dosis zou je nemen als bommetje? Ik heb ook wat van dat spul leggen, maar ik heb geen zin in snuiven.

Ik neem met xtc al constant bij dus dan zal ik met 3mmc wel zeker die urge krijgen lijkt me.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
neem 200mg in een bommetje dan lijkt het effect meer op dat van mdma
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ArieAppeltaart zei:
Nou heb ik voor het 3MMC op, nu zeg maar. Maar ik heb het gesnoven en heb toch al veel ervaring met andere drugs, maar ik blijf maar bijnemen. Vind het ergens een beetje soft, wel chill maar niet helemaal overweldiging.
Klik om te vergroten...
Perfecte beschrijving van 3-MMC :handok:
A
ArieAppeltaartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb trouwens ook vloeibare, buisjes van 300mg is dat beter? Niet dat ik die nu neem, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."