Zoals
@Samantha1980 ook al zei , dat er "veel pijn achter je enorme gebruik" zit...in een andere topic beschrijf je dat je een maand lang aan verschillende serotonine slurpende RCs hebt gezeten en nu dit. misschien verstandig om proffesionele hulp te zoeken of in ieder geval teminderen?
Ik herken dat, velen hier wel in zekere mate, persoonlijk heb ik 5 jaar gedronken blij vlagen . En nam soms xanax. Die 5 jaar krijg ik niet meer terug, mijn kinderen ook die tijd niet. Nu zijn mijn kids mijn wereld. En elke dag een knuffel met de jongste, video call oudste ..Maar ik ben uit de
slachtofferrol gestapt. Klinkt hard, maar jezelf zo intens verdoven is omdat alles kut is, en er dingen gebeuren , je de pijn niet aan kan, iedereen is gemeen, ( sommige krijgen nog steeds wel een High 5 in the face met een stoel ) 😇😅... Maar op een dag wakker worden in t koppie en zeggen
nu draait t om MIJ . Ik
kies deze weg, ( doodsbedreigingen gehad ) maar nu 6 jaar verder maak ik MIJN keuzes , en FOUTEN . En leer er van. Beetje genieten van wat “extra” , dat is
leven,
vrijheid, zorg alleen niet dat het je persoonlijke
hel wordt, je eigen
gevangenis ... dus leer, leef, zorg voor jezelf, je bent niet alleen.