#1
@ricorieks . Er zit denk ik veel pijn achter je enorme gebruik. Prima dat je wat steun hebt , Alprazolam (xanax) 0,5 mg zo nodig hier, soms 1 mg, maar stapels benzo slikken is linke soep, je krijgt brainfog , stomdronken gevoel , en dan zal je coke ofzo pakken of iets pep.Enige dat ik je wil meedelen is.
Blijf ver weg van de benzo rc's.
Je bent hier pas nieuw , en wilt blijkbaar als een sneltrein allles uitproberen.
Komen problemen van (eigen ervaring.)
Eigen input.
Stop met je benzooi nu je nog kan , en wakker de verslaving zeker niet aan door rc's te gaan bestellen.
zo hef je A met B op. Zal je na een jaar kapot , doodziek of dood zijn . Dit trekt geen mens zoveel drugs door elkaar. Probeer ook te werken aan waarom je dit wilt. Wij luisteren ook. Samen sterker