Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: De hele rc-markt draait op 'koop nu snel voordat het verboden is'. Ik zou mezelf niet te gek laten maken. Klik om te vergroten... Hier ben ik het wel mee eens. Afwachten dus maar... Ben benieuwd of het kabinet dit in 2021 erdoor krijgt of niet."
"Techneut zei: Het is oprecht de hoeveelheid 3mmc. Als ik het onder de ~300mg hou heb ik nergens last van de volgende dag. Als ik richting een gram ga lig ik de hele dag in foetus houding op mijn bed. Gewoon mate houden (en niet snuiven maar slikken) Klik om te vergroten... Helemaal mee eens, al ligt mijn grens iets hoger. Doet er verder ook niet toe, maar houd inderdaad mate. De twee keren dat ik over mijn limiet ben gegaan had ik ook heel heftige huilbuien, heel naar gevoel is dat inderdaad!"
"Respect voor je strijd trouwens Maximusso. Het is zeker niet makkelijk!"