#1
Omdat er na 3 keer nemen in totaal ongeveer 4,5 uur voorbij is. Het effect blijft wel ongeveer even lekker na bijpakken, dat verbaasde mij eigenlijk wel van 3mmc. Maar vaker bijpakken is naar mijn mening niet gezond, omdat dit onder de klasse cathinone valt, en je hart en bloedvaten meer belast dan amfetamines. Daar zal je vast al wat over gelezen hebben? Er zijn mensen die een meerdaagse binge houden met dit spul, die blauwe ledematen krijgen en een slapend gevoel in de handen en/of voeten door dit effect. Echt lijp en dom.Ik las idd ook al ergens dat het niet erg lang duurt, maar waarom zou ik precies stoppen na 4,5u? Niet meer het gewenste effect, of enkel om het verslavende gevoel voor te zijn?
