#1
Ja ik bedoelde 50mg totaal ipv 1g en de hele dag door poffen
Misschien ga ik het ooit nog testen, snuiven vond ik wel lekker (met flualprazolam).
Misschien ga ik het ooit nog testen, snuiven vond ik wel lekker (met flualprazolam).
drugsforum.nl
drugsforum.nl
drugsforum.nl
drugsforum.nl
drugsforum.nl
drugsforum.nl
Ik heb het wel gezien met de rc stims haha... Maarja kan ook niet andersIedereen is tegenwoordig op zoek naar leuke rc's?:
Welke RC eens gebruiken?
Hai welke naast 3mmc rc eens gebruiken... iets richting 2cb xtc... alvast bedanktdrugsforum.nl
Welke RC is het proberen waard?
Welke rc moet ik eens proberen? tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd wil iets richting de xtc/mdma of 2cbdrugsforum.nl
Welke rc lekker om te snuiven
Welke rc poeder is echt lekker om in je neus te hebben? Ik vind ketamine en coke lekker om in mijn neus te hebben.drugsforum.nl
Leuke RC trip middel
Wat niet te heftig is. Ik heb nog nooit lsd gedaan dus ik wil rustig beginnen. Het liefst ook eentje dat misschien lekkere euforie geeft met een lekkere body high, en je serotonine en dopamine niet leeg zuigt, dus geen kater. Is die er?drugsforum.nl
Wat is de leukste entactogene RC?
Ik zit eraan te denken om de eerst volgende keer dat ik eigenlijk MDMA zou doen misschien toch voor een andere entactogeen te gaan, alleen zijn er zoveel mogelijkheden dat ik niet zo goed kan kiezen. Welke analoog van MDMA vinden jullie het leukst/zouden jullie aanraden?drugsforum.nl
RC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA
Aangezien ik niet zo bekend ben met amfetamines vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaringen willen delen met een van deze 8 verschillende gefluoreerde amfetamines. Op het net is voldoende informatie over dosering en werkingsduur te vinden maar omdat het toch een handvol verschillende...drugsforum.nl
Dit dit dit. Ik wou ook een lijstje posten maar dat zou identiek hetzelfde geweest zijn. Het enige wat ik nog zou toevoegen is mdphp.Ik heb de meeste wel geprobeerd...
De stimulanten die mij zijn bijgebleven:
3-fa
3-cmc
N-ethylpentedrone
A-pihp (heel potent!)
A-php (nog potenter als a-pihp en echt geen speelgoed)
Ook zijn de entactogenen 5-mapb en 6-apb erg interessant.
Koop een milligram weegschaal en lees je heel goed in. Dit is een vereiste!!
Is genoeg te vinden als je ff zoekt hieroKan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?
Ja echt he😂 forum staat vol. Ben zelf ook wel nieuwsgierig naar nieuwe rc's hoor.Iedereen is tegenwoordig op zoek naar leuke rc's?:
Eigen ervaringen, kan verschillen van anderen.Kan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?
N-ethylpentedrone lijkt wat op cocaïne en is een vrij relaxte stim met lichte lokale verdoving.
N-ethylpentedrone lijkt wat op cocaïne en is een vrij relaxte stim met lichte lokale verdoving.Eigen ervaringen, kan verschillen van anderen.
3-FA:
Fluoamfetamine. Bestrijdt vermoeidheid efficiënter dan Nalu. Een snuffeltje maakt je klaarwakker. Lijkt op nogal op onversneden speed. 25mg is fijn. Lichtjes entactogeen effect. 100mg geeft dikke euforische rush dat wel even duurt.
3-CMC:
Minder potente speed met een licht entactogeen randje. Geeft net zoals uien tranen in de ogen. Maakt je klaarwakker ookal ben je 3 dagen wakker maar ik vind het voor de rest niet echt recreatief.
NEP:
Nog niet geprobeerd maar heb gehoord dat het lijkt op a-pihp maar minder intens en het duurt langer.
A-phip:
Pyrovalerone. Dopamine rush is sterker dan coke op hogere dosering en comedown valt goed mee door aangename nastimulatie. Normale dosis 20-25mg. Niet langer dan 1 nacht bingen om extreme paranoia en vasoconstrictie door overamping te voorkomen. Voor de rest wel lekkah.
Wat moeilijker te vapen maar wel mogelijk, heel rustig en relaxerend. Duurt tien minuten maar minder negatieve bijwerkingen.
A-php:
Pyrovalerone. Nog sterkere dopamine rush dan a-phip maar zware comedown en cravings. Net zoals coke: chasing the dragon en daarna bijdoseren om de comedown zo lang mogelijk uit te stellen ondanks dat bijdoseren geen positief gevoel geeft. Hoge kans op vasoconstrictie.
Hotrailen is the way to go.
MDPHP:
Pyrovalerone analoog van Flakka. Ook bekend als monkey dust. Enorm makkelijk te vapen, oranje freebase batch is geweldig. Mega euforisch maar niet enorm rushy. Compulsive redosing. Godverdomme lekker. Beter dan Crystal Meth.
5-mapb:
Beter dan MDMA. Duurt dubbel zo lang, minder wazig in je hoofd, ontspannend ipv energiek. Leuk voor thuis. Doe ajb geen 200mg. Bij voorbaat dank.
6-apb:
Voelt exact hetzelfde als MDMA maar duurt 10u en blijft ook zo lang in de piek hangen ipv golvend naar beneden. Veel energie, goed voor feestjes. Nee, 250mg is geen slim idee. Dat is zelfs enorm dom. Niet doen. Bij voorbaat dank.
Aluminium folie? Kan je dan gewoon slapen? (Stel voor dat je maar 50mg hebt en meer niet kunt fixen)A-pihp vapen geeft ook een ander gevoel dan snuiven. Je wordt er rustig en relaxed van ipv energiek en euforisch.
50 is best veel maar doenbaar. Zelf doe ik er meestal 20mg in. Zou wel een basepijp aanraden en als je genoeg rook binnen hebt het pijpje afkoelen op een natte handdoek zodat de resterende liquid niet verbrandt. Het is vrij snel uitgewerkt dus slapen zou in principe kunnen ja.Aluminium folie? Kan je dan gewoon slapen? (Stel voor dat je maar 50mg hebt en meer niet kunt fixen)
Het werkt snel uit. Dat is het jammere. Hoe minder je in je pijp doet hoe fijner hij vaped ook. 10-20mg. Leuk om af te wisselen als je neus dicht zit van de pihp.Ja ik bedoelde 50mg totaal ipv 1g en de hele dag door poffen
Misschien ga ik het ooit nog testen, snuiven vond ik wel lekker (met flualprazolam).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."