Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil een nieuwe RC proberen welke raad je aan?

Wil een nieuwe RC proberen welke raad je aan?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik bedoelde 50mg totaal ipv 1g en de hele dag door poffen :tongueout:
Misschien ga ik het ooit nog testen, snuiven vond ik wel lekker (met flualprazolam).
L
Lover-of-the-feelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yes beste forum vriendjes,

ik zou graag iets anders willen proberen een keer. Ik heb nu vooral ervaring met coke en 3mmc. Nou zoek ik dus een ander RC dan 3 mmc, maar wel iets wat er dan een beetje op lijkt maar toch ook weer anders is. Wie heeft tips of ervaringen om te delen?

Groetjes,

Lover-of-the-feel
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb de meeste wel geprobeerd...
De stimulanten die mij zijn bijgebleven:

3-fa
3-cmc
N-ethylpentedrone
A-pihp (heel potent!)
A-php (nog potenter als a-pihp en echt geen speelgoed)

Ook zijn de entactogenen 5-mapb en 6-apb erg interessant.

Koop een milligram weegschaal en lees je heel goed in. Dit is een vereiste!!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat mij betreft zijn de chille rc-stimulanten wel een beetje verdwenen. Qua empathogenen is er nog wel wat: 5-MAPB, 6-APB of 4-FMA. Maar de meeste rc-stimulanten hebben echt te veel bijwerkingen naar mijn smaak. In ieder geval lees ik dat in de tripreports; ik laat het zelf maar liever liggen. 4-MMC is wel de moeite waard om te zoeken maar dat middel is verboden dus je kan het niet legaal kopen.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iedereen is tegenwoordig op zoek naar leuke rc's?:

Welke RC eens gebruiken?

Hai welke naast 3mmc rc eens gebruiken... iets richting 2cb xtc... alvast bedankt
drugsforum.nl drugsforum.nl

Welke RC is het proberen waard?

Welke rc moet ik eens proberen? tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd wil iets richting de xtc/mdma of 2cb
drugsforum.nl drugsforum.nl

Welke rc lekker om te snuiven

Welke rc poeder is echt lekker om in je neus te hebben? Ik vind ketamine en coke lekker om in mijn neus te hebben.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Leuke RC trip middel

Wat niet te heftig is. Ik heb nog nooit lsd gedaan dus ik wil rustig beginnen. Het liefst ook eentje dat misschien lekkere euforie geeft met een lekkere body high, en je serotonine en dopamine niet leeg zuigt, dus geen kater. Is die er?
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wat is de leukste entactogene RC?

Ik zit eraan te denken om de eerst volgende keer dat ik eigenlijk MDMA zou doen misschien toch voor een andere entactogeen te gaan, alleen zijn er zoveel mogelijkheden dat ik niet zo goed kan kiezen. Welke analoog van MDMA vinden jullie het leukst/zouden jullie aanraden?
drugsforum.nl drugsforum.nl

RC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

Aangezien ik niet zo bekend ben met amfetamines vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaringen willen delen met een van deze 8 verschillende gefluoreerde amfetamines. Op het net is voldoende informatie over dosering en werkingsduur te vinden maar omdat het toch een handvol verschillende...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
BraboF zei:
Iedereen is tegenwoordig op zoek naar leuke rc's?:

Welke RC eens gebruiken?

Hai welke naast 3mmc rc eens gebruiken... iets richting 2cb xtc... alvast bedankt
drugsforum.nl drugsforum.nl

Welke RC is het proberen waard?

Welke rc moet ik eens proberen? tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd wil iets richting de xtc/mdma of 2cb
drugsforum.nl drugsforum.nl

Welke rc lekker om te snuiven

Welke rc poeder is echt lekker om in je neus te hebben? Ik vind ketamine en coke lekker om in mijn neus te hebben.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Leuke RC trip middel

Wat niet te heftig is. Ik heb nog nooit lsd gedaan dus ik wil rustig beginnen. Het liefst ook eentje dat misschien lekkere euforie geeft met een lekkere body high, en je serotonine en dopamine niet leeg zuigt, dus geen kater. Is die er?
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wat is de leukste entactogene RC?

Ik zit eraan te denken om de eerst volgende keer dat ik eigenlijk MDMA zou doen misschien toch voor een andere entactogeen te gaan, alleen zijn er zoveel mogelijkheden dat ik niet zo goed kan kiezen. Welke analoog van MDMA vinden jullie het leukst/zouden jullie aanraden?
drugsforum.nl drugsforum.nl

RC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

Aangezien ik niet zo bekend ben met amfetamines vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaringen willen delen met een van deze 8 verschillende gefluoreerde amfetamines. Op het net is voldoende informatie over dosering en werkingsduur te vinden maar omdat het toch een handvol verschillende...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Ik heb het wel gezien met de rc stims haha... Maarja kan ook niet anders
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Ik heb de meeste wel geprobeerd...
De stimulanten die mij zijn bijgebleven:

3-fa
3-cmc
N-ethylpentedrone
A-pihp (heel potent!)
A-php (nog potenter als a-pihp en echt geen speelgoed)

Ook zijn de entactogenen 5-mapb en 6-apb erg interessant.

Koop een milligram weegschaal en lees je heel goed in. Dit is een vereiste!!
Klik om te vergroten...
Dit dit dit. Ik wou ook een lijstje posten maar dat zou identiek hetzelfde geweest zijn. Het enige wat ik nog zou toevoegen is mdphp.

A-pihp vapen geeft ook een ander gevoel dan snuiven. Je wordt er rustig en relaxed van ipv energiek en euforisch.
A-php blijkt heel fiendish zijn om te vapen. Moeilijk om te stoppen.
L
Lover-of-the-feelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lover-of-the-feel zei:
Kan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?
Klik om te vergroten...
Is genoeg te vinden als je ff zoekt hiero :wink:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
BraboF zei:
Iedereen is tegenwoordig op zoek naar leuke rc's?:
Klik om te vergroten...
Ja echt he😂 forum staat vol. Ben zelf ook wel nieuwsgierig naar nieuwe rc's hoor.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lover-of-the-feel zei:
Kan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?
Klik om te vergroten...
Eigen ervaringen, kan verschillen van anderen.

3-FA:
Fluoamfetamine. Bestrijdt vermoeidheid efficiënter dan Nalu. Een snuffeltje maakt je klaarwakker. Lijkt op nogal op onversneden speed/Dexamfetamine. 25mg is fijn. Lichtjes entactogeen effect. 100mg geeft dikke euforische rush dat wel even duurt.

3-CMC:
Minder potente speed met een mini entactogeen randje. Geeft net zoals uien tranen in de ogen. Maakt je klaarwakker ookal ben je 3 dagen wakker maar ik vind het voor de rest niet echt recreatief.

NEP:
De Apotheker zei:
N-ethylpentedrone lijkt wat op cocaïne en is een vrij relaxte stim met lichte lokale verdoving.
Klik om te vergroten...

A-phip:
Pyrovalerone. Dopamine rush is sterker dan coke op hogere dosering en comedown valt goed mee door aangename nastimulatie. Normale dosis 20-25mg. Niet langer dan 1 nacht bingen om extreme paranoia en vasoconstrictie door overamping te voorkomen. Voor de rest wel lekkah.

Wat moeilijker te vapen maar wel mogelijk, heel rustig en relaxerend. Duurt tien minuten (vapen) maar minder negatieve bijwerkingen.

A-php:
Pyrovalerone. Nog sterkere dopamine rush dan a-phip maar zware comedown en cravings. Net zoals coke: chasing the dragon en daarna bijdoseren om de comedown zo lang mogelijk uit te stellen ondanks dat bijdoseren geen positief gevoel geeft. Hoge kans op vasoconstrictie.

Hotrailen is the way to go.

MDPHP:
Pyrovalerone analoog van MDPV. Ook bekend als monkey dust. Enorm makkelijk te vapen, oranje freebase batch is geweldig. Mega euforisch maar niet enorm rushy. Compulsive redosing. Godverdomme lekker. Beter dan Crystal Meth.

5-mapb:
Beter dan MDMA. Duurt dubbel zo lang, minder wazig in je hoofd, ontspannend ipv energiek. Leuk voor thuis. Doe ajb geen 200mg. Bij voorbaat dank.

6-apb:
Voelt exact hetzelfde als MDMA maar duurt 8u en blijft ook zo lang in de piek hangen ipv golvend naar beneden. Veel energie, goed voor feestjes. Nee, 250mg is geen slim idee. Dat is zelfs enorm dom. Niet doen. Bij voorbaat dank.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Eigen ervaringen, kan verschillen van anderen.

3-FA:
Fluoamfetamine. Bestrijdt vermoeidheid efficiënter dan Nalu. Een snuffeltje maakt je klaarwakker. Lijkt op nogal op onversneden speed. 25mg is fijn. Lichtjes entactogeen effect. 100mg geeft dikke euforische rush dat wel even duurt.

3-CMC:
Minder potente speed met een licht entactogeen randje. Geeft net zoals uien tranen in de ogen. Maakt je klaarwakker ookal ben je 3 dagen wakker maar ik vind het voor de rest niet echt recreatief.

NEP:
Nog niet geprobeerd maar heb gehoord dat het lijkt op a-pihp maar minder intens en het duurt langer.

A-phip:
Pyrovalerone. Dopamine rush is sterker dan coke op hogere dosering en comedown valt goed mee door aangename nastimulatie. Normale dosis 20-25mg. Niet langer dan 1 nacht bingen om extreme paranoia en vasoconstrictie door overamping te voorkomen. Voor de rest wel lekkah.

Wat moeilijker te vapen maar wel mogelijk, heel rustig en relaxerend. Duurt tien minuten maar minder negatieve bijwerkingen.

A-php:
Pyrovalerone. Nog sterkere dopamine rush dan a-phip maar zware comedown en cravings. Net zoals coke: chasing the dragon en daarna bijdoseren om de comedown zo lang mogelijk uit te stellen ondanks dat bijdoseren geen positief gevoel geeft. Hoge kans op vasoconstrictie.

Hotrailen is the way to go.

MDPHP:
Pyrovalerone analoog van Flakka. Ook bekend als monkey dust. Enorm makkelijk te vapen, oranje freebase batch is geweldig. Mega euforisch maar niet enorm rushy. Compulsive redosing. Godverdomme lekker. Beter dan Crystal Meth.

5-mapb:
Beter dan MDMA. Duurt dubbel zo lang, minder wazig in je hoofd, ontspannend ipv energiek. Leuk voor thuis. Doe ajb geen 200mg. Bij voorbaat dank.

6-apb:
Voelt exact hetzelfde als MDMA maar duurt 10u en blijft ook zo lang in de piek hangen ipv golvend naar beneden. Veel energie, goed voor feestjes. Nee, 250mg is geen slim idee. Dat is zelfs enorm dom. Niet doen. Bij voorbaat dank.
Klik om te vergroten...
N-ethylpentedrone lijkt wat op cocaïne en is een vrij relaxte stim met lichte lokale verdoving.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
A-pihp vapen geeft ook een ander gevoel dan snuiven. Je wordt er rustig en relaxed van ipv energiek en euforisch.
Klik om te vergroten...
Aluminium folie? Kan je dan gewoon slapen? (Stel voor dat je maar 50mg hebt en meer niet kunt fixen)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
Aluminium folie? Kan je dan gewoon slapen? (Stel voor dat je maar 50mg hebt en meer niet kunt fixen)
Klik om te vergroten...
50 is best veel maar doenbaar. Zelf doe ik er meestal 20mg in. Zou wel een basepijp aanraden en als je genoeg rook binnen hebt het pijpje afkoelen op een natte handdoek zodat de resterende liquid niet verbrandt. Het is vrij snel uitgewerkt dus slapen zou in principe kunnen ja.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Ja ik bedoelde 50mg totaal ipv 1g en de hele dag door poffen :tongueout:
Misschien ga ik het ooit nog testen, snuiven vond ik wel lekker (met flualprazolam).
Klik om te vergroten...
Het werkt snel uit. Dat is het jammere. Hoe minder je in je pijp doet hoe fijner hij vaped ook. 10-20mg. Leuk om af te wisselen als je neus dicht zit van de pihp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."