#1
Heyy beste DFāers š
Gisteren heb ik 6-APB gedaan, waarin ik bijgenomen heb. In eerste instantie vond ik dit niet zo erg want ik had alle tijd en hoefde nergens optijd te zijn. Dat het lang duurde is een understatement! Ik heb zoān 6 uur gepiekt denk ik? Ongelofelijk mooi!
Ik heb besloten de nacht door te halen en niet te gaan slapen. Logischerwijs ben ik vandaag een beetje moe, maar ik heb de nacht doorgebracht met een groepje supertoffe forumleden en ik heb besloten hierna ook nog 2-FMA te gebruiken. Dit was ongeveer 7 uur na inname van de laatste dosis, en anderhalf uur hiervoor had ik 2mg etizolam genomen (was namelijk eigenlijk van plan te gaan slapen).
Goed, een lekker onderzoeksdagje dus. Nu merkte ik vannochtend toen ik ben bed lag (terug van mijn 6-APB avontuur, waarna ik vanuit bed door ben gaan chillen) dat ik nogsteeds hallucinogene effecten van de 6-APB ervaarde. 6-APB heeft wat psychedelische kenmerken die zich bij sommige mensen meer uitten dan bij anderen. Ik heb lichte effecten gemerkt, en deze merkte ik in bed nogsteeds op. Door het bijnemen duurt 6-APB enorm lang, dus dit verbaasde mij niet.
Ook hoorde ik soms ineens muziek, terwijl ik geen oortjes in had en iedereen in huis sliep. Het duurde vaak maar kort en het voelde alsof het geluid langs me flitste. Naast muziek begon ik ook regelmatig brabbelende stemmen(onverstaanbaar) horen. Ik hoorde het beter en kon het soms zelfs āoproepenā als ik me goed focuste. Ik ging er vanuit dat dit wederom door de 6-APB kwam. Ik heb immers ook auditieve hallucinaties gehad op MDMA (stemmen van vrienden die niet op dat feest zijn horen door de muziek heen, bijv.).
Het is nu ruim 20 uur nadat de laatste dosis heb ingenomen. Ik heb nog steeds CEVās en OEVās.Ze zijn niet per se toe of afgenomen in intensiteit nu krijg ik het idee dat ze toenemen in intensiteit, misschien omdat ik erop let, weet ik niet. Maar ze zijn in iedergeval wel van karakter veranderd.
Ze bestaan nu vooral uit:
-Witte fijn-korrelige ruis door heel mijn gezichtsveld
-Dubbelzien. Dit is al zichtbaar op de letters van mijn scherm(update: soms zelfs moeilijk te lezen, tot ik gewend ben) maar het effect neemt significant toe naar mate ik naar objecten verder erg kijk.
-Schaduwen van stilstaande objecten (een lamp, verwarmingsbuis bijv.) beginnen met bewegen naarmate ik er langer naar kijk. Hoe langer ik naar kijk, des te meer deze op en neer (in een soort willekeurige schokkende omhoog-omlaag beweging).
-Vervormen van mijn gezichtsveld. Als ik lang kijk naar eenzelfde punt dan begint alles rondom dat punt te bewegen. Dit is het meest merkbaar aan de zijkanten van mijn gezichtsveld. De bewegingen zijn best wel snel, willekeurig en daarmee erg opvallend.
-Heftige auditieve hallucinaties, ik had deze dus vanochtend al opgemerkt. Toen mij opviel dat ik nog steeds aan het hallucineren was, besloot ik te kijken wat er zou gebeuren als ik helemaal ontspan en even tot mezelf kom. Heel snel begon ik met mijn ogen dicht mezelf zien liggen op bed. Wel vanaf het punt waar je hoofd zit, maar meer uitgezoomd(if that makes sense?). Het voelde best wel lekker, en ik was onder de indruk van wat ik zag, er stond een heerlijk muziekje op. Tot ik mijn ogen weer open deed en de muziek ineens stopte. Ik had totaal niet door dat de muziek afkomstig was uit mijn hoofd. Nu elke keer als ik mijn ogen dicht doe en focus op een deuntje of nummer dan hoor ik hem vanuit binnenin mijn hoofd.
-De lichtintensiteit in de ruimte verandert willekeurig als ik richting de kant van mijn plafondlamp kijk.
-Als ik lang door mijn kamer kijk zie ik langzamerhand steeds meer zwarte puntjes met hoge snelheid (ongeveer die van een snelle vlieg) door de kamer vliegen maar als ik er naar wil kijken zijn ze er niet meer. Ik weet niet of ik gek aan het worden ben of dat het komt omdat ik het nu allemaal zo gedetailleerd aan het uitleggen ben, maar ik dacht er zelfs eentje op mijn gezicht en mijn arm te voelen, waarna ze wegschoten en verdwenen.
(Klinkt enger dan het is, of ja... Ik ben me er in iedergeval van bewust dat je hersenen heel erg zelf dingen kunnen invullen en verzinnen. Vooral wanneer deze onder invloed van drugs zijn, of lange tijd heel weinig slaap heb gehad. Voor de duidelijkheid, ik heb slechts ƩƩn nachtje doorgehaald. De drugs hoort denk ik toch ook al wel uitgewerkt te zijn.)
Note: De auditieve hallucinaties die spontaan op kwamen zetten bevatte óf onverstaanbaar geroezemoes óf een nummer die ik gisteren heb geluisterd zijn mijn 6-APB trip!
Note: Ik weet niet of het komt omdat ik er nu op let, maar ik hoor in het afgelopen uur regelmatig liedjes voorbij komen, maar als ik ze bewust hoor dan verdwijnen ze.
Ik maak me geen zorgen, want ik ga straks lekker mijn slaapgebrek inhalen, en ik vermoed dat dat al zal helpen. Toch vind ik het erg vreemd en ben benieuwd of iemand (met 6-APB of een andere drug) dezelfde soort hallucinaties wel eens heeft ervaren.
Groetjes,
Remi
Gisteren heb ik 6-APB gedaan, waarin ik bijgenomen heb. In eerste instantie vond ik dit niet zo erg want ik had alle tijd en hoefde nergens optijd te zijn. Dat het lang duurde is een understatement! Ik heb zoān 6 uur gepiekt denk ik? Ongelofelijk mooi!
Ik heb besloten de nacht door te halen en niet te gaan slapen. Logischerwijs ben ik vandaag een beetje moe, maar ik heb de nacht doorgebracht met een groepje supertoffe forumleden en ik heb besloten hierna ook nog 2-FMA te gebruiken. Dit was ongeveer 7 uur na inname van de laatste dosis, en anderhalf uur hiervoor had ik 2mg etizolam genomen (was namelijk eigenlijk van plan te gaan slapen).
Goed, een lekker onderzoeksdagje dus. Nu merkte ik vannochtend toen ik ben bed lag (terug van mijn 6-APB avontuur, waarna ik vanuit bed door ben gaan chillen) dat ik nogsteeds hallucinogene effecten van de 6-APB ervaarde. 6-APB heeft wat psychedelische kenmerken die zich bij sommige mensen meer uitten dan bij anderen. Ik heb lichte effecten gemerkt, en deze merkte ik in bed nogsteeds op. Door het bijnemen duurt 6-APB enorm lang, dus dit verbaasde mij niet.
Ook hoorde ik soms ineens muziek, terwijl ik geen oortjes in had en iedereen in huis sliep. Het duurde vaak maar kort en het voelde alsof het geluid langs me flitste. Naast muziek begon ik ook regelmatig brabbelende stemmen(onverstaanbaar) horen. Ik hoorde het beter en kon het soms zelfs āoproepenā als ik me goed focuste. Ik ging er vanuit dat dit wederom door de 6-APB kwam. Ik heb immers ook auditieve hallucinaties gehad op MDMA (stemmen van vrienden die niet op dat feest zijn horen door de muziek heen, bijv.).
Het is nu ruim 20 uur nadat de laatste dosis heb ingenomen. Ik heb nog steeds CEVās en OEVās.
Ze bestaan nu vooral uit:
-Witte fijn-korrelige ruis door heel mijn gezichtsveld
-Dubbelzien. Dit is al zichtbaar op de letters van mijn scherm(update: soms zelfs moeilijk te lezen, tot ik gewend ben) maar het effect neemt significant toe naar mate ik naar objecten verder erg kijk.
-Schaduwen van stilstaande objecten (een lamp, verwarmingsbuis bijv.) beginnen met bewegen naarmate ik er langer naar kijk. Hoe langer ik naar kijk, des te meer deze op en neer (in een soort willekeurige schokkende omhoog-omlaag beweging).
-Vervormen van mijn gezichtsveld. Als ik lang kijk naar eenzelfde punt dan begint alles rondom dat punt te bewegen. Dit is het meest merkbaar aan de zijkanten van mijn gezichtsveld. De bewegingen zijn best wel snel, willekeurig en daarmee erg opvallend.
-Heftige auditieve hallucinaties, ik had deze dus vanochtend al opgemerkt. Toen mij opviel dat ik nog steeds aan het hallucineren was, besloot ik te kijken wat er zou gebeuren als ik helemaal ontspan en even tot mezelf kom. Heel snel begon ik met mijn ogen dicht mezelf zien liggen op bed. Wel vanaf het punt waar je hoofd zit, maar meer uitgezoomd(if that makes sense?). Het voelde best wel lekker, en ik was onder de indruk van wat ik zag, er stond een heerlijk muziekje op. Tot ik mijn ogen weer open deed en de muziek ineens stopte. Ik had totaal niet door dat de muziek afkomstig was uit mijn hoofd. Nu elke keer als ik mijn ogen dicht doe en focus op een deuntje of nummer dan hoor ik hem vanuit binnenin mijn hoofd.
-De lichtintensiteit in de ruimte verandert willekeurig als ik richting de kant van mijn plafondlamp kijk.
-Als ik lang door mijn kamer kijk zie ik langzamerhand steeds meer zwarte puntjes met hoge snelheid (ongeveer die van een snelle vlieg) door de kamer vliegen maar als ik er naar wil kijken zijn ze er niet meer. Ik weet niet of ik gek aan het worden ben of dat het komt omdat ik het nu allemaal zo gedetailleerd aan het uitleggen ben, maar ik dacht er zelfs eentje op mijn gezicht en mijn arm te voelen, waarna ze wegschoten en verdwenen.
(Klinkt enger dan het is, of ja... Ik ben me er in iedergeval van bewust dat je hersenen heel erg zelf dingen kunnen invullen en verzinnen. Vooral wanneer deze onder invloed van drugs zijn, of lange tijd heel weinig slaap heb gehad. Voor de duidelijkheid, ik heb slechts ƩƩn nachtje doorgehaald. De drugs hoort denk ik toch ook al wel uitgewerkt te zijn.)
Note: De auditieve hallucinaties die spontaan op kwamen zetten bevatte óf onverstaanbaar geroezemoes óf een nummer die ik gisteren heb geluisterd zijn mijn 6-APB trip!
Note: Ik weet niet of het komt omdat ik er nu op let, maar ik hoor in het afgelopen uur regelmatig liedjes voorbij komen, maar als ik ze bewust hoor dan verdwijnen ze.
Ik maak me geen zorgen, want ik ga straks lekker mijn slaapgebrek inhalen, en ik vermoed dat dat al zal helpen. Toch vind ik het erg vreemd en ben benieuwd of iemand (met 6-APB of een andere drug) dezelfde soort hallucinaties wel eens heeft ervaren.
Groetjes,
Remi