Ik gebruik wel vaker ghb zo een 250ml tot 500ml per keer en gebruik diazepam om te stoppen.
Zonder problemen al 10 jaar!
Er zijn ook mensen die Baclofen gebruiken om GHB ontwenning tegen te gaan omdat Diazepam onvoldoende doet. Maar wel fijn dat het voor jou zo goed werkt.
Ik was een 3 dagen aan de ghb en ben toen gestopt en heb 3.5 gram Phenibut genomen.
Klaar wakker werd ik er van en ook helemaal naar werd ik er van.
Hoeveel milliliter GHB had je genomen die dagen, het maakt nogal verschil of je 250ml of 500ml GHB in die tijd hebt weg gewerkt.
Schokken door mijn lichaam en ik heb 12 uur lang een soort van lopen spacen op die troep.
Dat wordt natuurlijk niet door de Phenibut zelf veroorzaakt en klinken als typische symptomen van GHB ontwenning. Ik krijg hierdoor eerder de indruk dat de Phenibut te weinig voor je deed. Hoe hoog doseer je de Diazepam normaal gesproken na GHB gebruik?
dit was verschikkelijk en lijkt ook totaal niet op ghb maar is een heel ander ding en totaal niet fijn.
Waarom denk je dat Phenibut een heel ander ding is dan GHB?
Heb je de indruk dat je GHB tolerantie hebt trouwens? Dat valt namelijk mogelijk te generaliseren naar hoe je op de Phenibut reageert.
Tuurlijk een anderhalf uur na mijn laatste dosis GHB genomen.
Phenibut doet er zo'n 3 uur over voordat je het überhaupt begint te merken vaak en toch wel 5 uur voordat het een beetje op gang is gekomen. Ik persoonlijk had eerder mijn laatste GHB dosering tegelijkertijd met mijn eerste Phenibut dosering genomen. Wellicht niet zo raar ook dat je initieel heftige ontwenning ervaart.
Heb je Phenibut wel eens ervaren zonder dat er sprake was van GHB ontwenning? Zo niet is het misschien ook niet zo raar dat je bepaalde associaties aan Phenibut koppelt.
Ik heb gelezen overal hier dat 3 a 3.5 gram pas goed werkzaam is.
Een vriend had 2 gram genomen en voelde niks.
Klopt, beetje vergelijkbaar aan hoe mensen zullen zeggen dat 1,5ml GHB niets doet voor ze. Als je een flinke GHB tolerantie hebt en je een flinke ontwenning te wachten staat kan het in sommige gevallen wellicht zelfs wenselijk wezen om voorbij de 3,5 gram Phenibut te doseren om de ontwenning uit te smeren.
Alleen mist Phenibut iets wat ghb wel heeft en dat goede gevoel van ghb mist!
Je kunt toch ook niet verwachten dat je je permanent goed voelt.