Na vaak te hebben gelezen hier op de website, heb ik Phenibut besteld om na mijn ghb te gebruiken.
Ik gebruik wel vaker ghb zo een 250ml tot 500ml per keer en gebruik diazepam om te stoppen.
Zonder problemen al 10 jaar!
Nu las ik dat Phenibut erg goed zou werken en heb ik het geprobeerd.
Ik was een 3 dagen aan de ghb en ben toen gestopt en heb 3.5 gram Phenibut genomen.
Klaar wakker werd ik er van en ook helemaal naar werd ik er van.
Schokken door mijn lichaam en ik heb 12 uur lang een soort van lopen spacen op die troep.
Toen kon ik na 2 oxazepam eindelijk slapen.
Het is raar spul en zeker geen aanrader!
Omdat ik het via deze website heb wou ik dat even laten weten.
Diazepam is prima en heerlijk na een paar dagen gebruik dit was verschikkelijk en lijkt ook totaal niet op ghb maar is een heel ander ding en totaal niet fijn.
Dus wees gewaarschuwd, veel mooie verhalen lees ik de laatste tijd maar het omgekeerde is waar.
Ik gebruik wel vaker ghb zo een 250ml tot 500ml per keer en gebruik diazepam om te stoppen.
Zonder problemen al 10 jaar!
Nu las ik dat Phenibut erg goed zou werken en heb ik het geprobeerd.
Ik was een 3 dagen aan de ghb en ben toen gestopt en heb 3.5 gram Phenibut genomen.
Klaar wakker werd ik er van en ook helemaal naar werd ik er van.
Schokken door mijn lichaam en ik heb 12 uur lang een soort van lopen spacen op die troep.
Toen kon ik na 2 oxazepam eindelijk slapen.
Het is raar spul en zeker geen aanrader!
Omdat ik het via deze website heb wou ik dat even laten weten.
Diazepam is prima en heerlijk na een paar dagen gebruik dit was verschikkelijk en lijkt ook totaal niet op ghb maar is een heel ander ding en totaal niet fijn.
Dus wees gewaarschuwd, veel mooie verhalen lees ik de laatste tijd maar het omgekeerde is waar.