Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl-LAD visuals

Al-LAD visuals

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb laatst 225ug al-lad geprobeerd. En ik moet zeggen dat het best een hele aparte vorm van LSD is.

De visuals waren op de piek best heel bizar. Ik ben zeker benieuwd waar het me heen breng op hogere dosis.

Ik heb een hallucinatie gehad waarbij Joe Rogan als een soort van cartoon beren en wolven aan het "Punchen" was.
Ook heb ik een tijdje naar mijn vriendin zitten staren terwijl ze aan tafel zat te spacen. Haar uiterlijk veranderde constant van kleur van bruin naar groen naar wit. Met hoog contrast maar in zachte kleuren. Het leek wel of ze door eens soort geest bezeten was. Alsof ze een panter was. Ik zou bijna willen leren schilderen zodat ik het beeld wat ik zag kon delen.

Ik heb ook een tijdje in mijn visuele veld met open ogen zitten kijken naar de structuren die zich daar doorzichtig in vormde. Ik zag allemaal rare manga karakters die danste in herhalende patronen. Of aparte mechanische structuren. Op een gegeven moment had ik een soort hallucinatie waarbij ik allemaal spijkerbroeken en bretels zag dansen met vrachtwagen chauffeurs met grote biermokken. Stripboek konijntjes en dansende veren met ogen.

Mijn hoogste dosis LSD was in de vorm van 225ug 1p-LSD en die ervaring was visueel en mentaal wel wat sterker. Maar daar waren de structuren was puntiger en veel abstracter. Meer geometrische vormen. Met Al-LAD had ik echt het idee dat ik in een stripboek zat te spacen.


Wat zijn jullie ervaringen met AL-LAD visuals? Is het de drug of was ik gewoon in een stripboek bui ofzo :P
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Al-lad heeft inderdaad wel leuke visuals maar zo erg als dat jij ze beschrijft heb ik nog nooit gehad. Ik vind het allemaal heel erg tam namelijk.

Overigens als ik met al-lad naar een popcorn plafond kijk zie ik wel hele steden ontstaan, ook zie ik wel eens godinnetjes eruit komen maar heb nog nooit iets heel heftige gehad.

Ik heb wel eens op een monster dosis gehad dat mijn vriendin een regenboog kotste als ze bwagh zei. Dat is werkelijk waar de enige keer dat iets gezien heb wat er niet was.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naja, heftig was het niet perse. Het voelde allemaal heel luchtig en maf. Steden die uit je plafond groeien klinkt anders ook wel alpart.

Ik zag deze dingen in de patronen die in mn gezichtsveld vormde. Soort van als je je focus van je ogen ergens in de lucht houd, niet op een object. En ze waren allemaal repetatief.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
Naja, heftig was het niet perse. Het voelde allemaal heel luchtig en maf. Steden die uit je plafond groeien klinkt anders ook wel alpart.

Ik zag deze dingen in de patronen die in mn gezichtsveld vormde. Soort van als je je focus van je ogen ergens in de lucht houd, niet op een object. En ze waren allemaal repetatief.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar , ik krijg de sterkste visuals op methyl elescaline en 2c-e-nboh
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja , is absoluut een aanrader. Niet overweldigende visuals maar fijne mood change en muziek is hemels erop😍
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 ho met dat zijn vaak pellets, toch?
Psylocybine?
Ik heb dit 1of 2 x geprobeerd maar ik was er niet zo van onder de indruk...
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Heb je 4ho-met wel eens geprobeerd? Das mijn volgende nieuwschierigheid.
Klik om te vergroten...
Over dat raster in je zichtsveld. Ik heb vaak LSD en 4-Ho-Met gecombineerd, dat is wel echt heftig maar de visuals zijn gewoon bijna DMT achtig. Constant raster patronen en enorm dikke visuals.

Alleen 4-Ho-Met blijft mij trouwens ook altijd verbazen, 25 mg zorgt al voor hele dikke visuals met goede handelbare headspace. Verwacht mooie kleuren in je ooghoeken maar op een normale dosis heb je nog niet die bizarre raster patronen
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#8
witte270 zei:
Over dat raster in je zichtsveld. Ik heb vaak LSD en 4-Ho-Met gecombineerd, dat is wel echt heftig maar de visuals zijn gewoon bijna DMT achtig. Constant raster patronen en enorm dikke visuals.

Alleen 4-Ho-Met blijft mij trouwens ook altijd verbazen, 25 mg zorgt al voor hele dikke visuals met goede handelbare headspace. Verwacht mooie kleuren in je ooghoeken maar op een normale dosis heb je nog niet die bizarre raster patronen
Klik om te vergroten...
Same, ik heb op 25mg 4-HO-MET visuals gehad die vele malen sterker waren dan op mijn sterkste truffel trips (30+gram). Verschilt wel erg per persoon hoe gevoelig je er voor bent, lijkt het. Ik heb op 10mg al visuals, maar mijn tripbuddy begint het pas vanaf 30mg leuk te vinden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
4 ho met dat zijn vaak pellets, toch?
Psylocybine?
Ik heb dit 1of 2 x geprobeerd maar ik was er niet zo van onder de indruk...
Klik om te vergroten...
Nauw verwant aan psilocybine, geen psilocybine.

Velen zeggen dat de "spirit" van psilo mist bij 4-ho-met.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Nauw verwant aan psilocybine, geen psilocybine.

Velen zeggen dat de "spirit" van psilo mist bij 4-ho-met.
Klik om te vergroten...

Ben wel benieuwd. Ik vind het visuele deel van de ervaring altijd wel het leukst. Dat mis ik vaak een beetje bij paddos.

Lsd is altijd zo intens visueel, maar dan val ik vaak in het mandelbrot set gat...

Al-lad moet ik nog vaker proberen. Leek minder visueel, maar de visuals hadden meer cultuur als inhoud.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Ben wel benieuwd. Ik vind het visuele deel van de ervaring altijd wel het leukst. Dat mis ik vaak een beetje bij paddos.

Lsd is altijd zo intens visueel, maar dan val ik vaak in het mandelbrot set gat...

Al-lad moet ik nog vaker proberen. Leek minder visueel, maar de visuals hadden meer cultuur als inhoud.
Klik om te vergroten...
Voor mij zijn paddo's en truffels juist extreem visueel, veel meer dan LSD. Maar dan moet het wel voorbij een bepaald punt gaan, dat ik me er eerst echt aan over moet geven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lsd en analogen, ik durf deze absoluut niet meer te nemen.
De eerste keer was een dermate bad trip na een begin van een zeer indrukwekkende trip, dat ik deze ervaring na ruim 40 jaar nog als de dag van gisteren terug kan halen in mijn gedachten.
1 lp lsd deed vrijwel niets na 150 ug.
Dus jammer maar helaas.
Aan mij niet besteed.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Lsd en analogen, ik durf deze absoluut niet meer te nemen.
De eerste keer was een dermate bad trip na een begin van een zeer indrukwekkende trip, dat ik deze ervaring na ruim 40 jaar nog als de dag van gisteren terug kan halen in mijn gedachten.
1 lp lsd deed vrijwel niets na 150 ug.
Dus jammer maar helaas.
Aan mij niet besteed.
Klik om te vergroten...
Wat gebeurde er tijdens die bad trip? Of wil je dat liever niet oprakelen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Wat gebeurde er tijdens die bad trip? Of wil je dat liever niet oprakelen?
Klik om te vergroten...
Ik zal je een uitgebreid report toesturen, per pm dus.
Dat kan ik één keer doen, en niet en plain publique...
Mss kan jij er iets over zeggen.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe ervaren jullie de headspace op AL-LAD, is die een beetje vergelijkbaar met LSD?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alakazam zei:
Hoe ervaren jullie de headspace op AL-LAD, is die een beetje vergelijkbaar met LSD?
Klik om te vergroten...

Wat beduul je specifiek met headspace? of het verwarrend / mindfucky is?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alakazam zei:
Hoe ervaren jullie de headspace op AL-LAD, is die een beetje vergelijkbaar met LSD?
Klik om te vergroten...
Nope. Totaal niet.

Heb het maar 1 keer gedaan (150 ug), maar het miste compleet de liefdevolle energieke headspace van LSD. Wel heel intrigerende visuals, maar nogal koud en mechanisch, door die headspace misschien(?) Als het LSD is dat je wilt, neem je beter 1P-LSD of ALD-52. Misschien ook 1B-LSD en 1cP-LSD, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Martinus zei:
Wat beduul je specifiek met headspace? of het verwarrend / mindfucky is?
Klik om te vergroten...
De mentale space neem ik aan. Hoe je je geestelijk voelt.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
Wat beduul je specifiek met headspace? of het verwarrend / mindfucky is?
Klik om te vergroten...
Hoe je je mentaal voelt tijdens de trip. Denk aan donker/vrolijk randje, helder, wel of niet stuurbaar etc.

Mindless zei:
Nope. Totaal niet.

Heb het maar 1 keer gedaan (150 ug), maar het miste compleet de liefdevolle energieke headspace van LSD. Wel heel intrigerende visuals, maar nogal koud en mechanisch, door die headspace misschien(?) Als het LSD is dat je wilt, neem je beter 1P-LSD of ALD-52. Misschien ook 1B-LSD en 1cP-LSD, maar daar heb ik geen ervaring mee.


De mentale space neem ik aan. Hoe je je geestelijk voelt.
Klik om te vergroten...

Mhmm wellicht dat ik het nog eens probeer, maar dat klinkt niet heel aantrekkelijk dan. Wel interessant, het kan bij mij altijd anders uitpakken natuurlijk, niet iedere trip is hetzelfde.

Als ik LSD wil gebruik ik inderdaad meestal 1P-LSD. Het ging me er meer om dat het misschien een andere interessante lysergamide was die het overwegen waard was.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alakazam zei:
Mhmm wellicht dat ik het nog eens probeer, maar dat klinkt niet heel aantrekkelijk dan. Wel interessant, het kan bij mij altijd anders uitpakken natuurlijk, niet iedere trip is hetzelfde.

Als ik LSD wil gebruik ik inderdaad meestal 1P-LSD. Het ging me er meer om dat het misschien een andere interessante lysergamide was die het overwegen waard was.
Klik om te vergroten...
Voor sommigen is hij wel de moeite waard, daarnaast heb ik het maar 1x genomen en verschilt het inderdaad ook nog eens per trip én per persoon hoe een stof valt. Dus je kunt het altijd een keer proberen. :)

Voor mij was het na die ene keer meteen klaar, zo erg vond ik het tegenvallen. Heb 4 van de 5 bestelde zegels nog liggen, maar die zijn inmiddels zo'n 5 jaar oud schat ik. :wink:
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Voor sommigen is hij wel de moeite waard, daarnaast heb ik het maar 1x genomen en verschilt het inderdaad ook nog eens per trip én per persoon hoe een stof valt. Dus je kunt het altijd een keer proberen. :)
Klik om te vergroten...
Vandaar dat ik het vraag, zo veel momenten om te trippen heb ik op dit moment niet en ik ben voorlopig (wellicht nooit :tonguewink:) niet klaar met LSD en psilo. Ik twijfel nog maar de eerstvolgende keer wordt het denk ik toch weer 4-HO-MET.

Voor mij was het na die ene keer meteen klaar, zo erg vond ik het tegenvallen. Heb 4 van de 5 bestelde zegels nog liggen, maar die zijn inmiddels zo'n 5 jaar oud schat ik. :wink:
Klik om te vergroten...
Je gebruikt ook regelmatig 50/70 ug toch, misschien is het op die dosis prettiger. Voorlopig sla ik hem in ieder geval even over maar ik houd hem in m'n achterhoofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."