Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive tripreport, ervaring(en) met RC benzo's

Live tripreport, ervaring(en) met RC benzo's

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Schrok er wel van dat je met al die middelen in je lijf op de fiets bent gestapt hoor. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Je zult het zelf heus wel weten. Ondanks dat wil ik er toch wat van zeggen. Dat is echt een taboe voor mij. Deel nemen aan hey verkeer zo onder invloed.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
poedergeest zei:
Lieve betrokkene,
ik weet niet hoe ik dit precies aan je kan uitleggen dat ik weet waar ik mee bezig ben en op het gebied van verkeer hypervigilant ben. ook als ik een pammetje heb geslikt. Ik kijk altijd uit voor anderen achter me voor het inhalen (3 x om zeker te zijn), ga nooit uit van voorrang, bla bla bla. ooit van een brommer gevallen ( nee nog nooit aan de drugs geweest. >> ) en heb sinds dien dat ik op straat en op de weg extreem alert ben. Dus zo'n pilletje die de stress en spanning wegneemt, doet dat. Mijn rijvaardigheden, hyperbewustzijn, communicatief rijden etc. Nemen op geen enkele manier af.
Het enige verschil is dat in mijn hoofd even wat stiller is en ik niet midden op de weg door een random associatie met een ex en daardoor flashbacks een groot deel van de rit mijn tranen proberen in te houden. Wat overigens niet altijd lukt. Ook dit zal nooit mijn rijvaardigheden en het belang van mijn mede mens in gevaar brengen.

Hoe dan ook, ik hoop dat ik niet nog een keer dit soort dingen hoef uit te leggen. Ik ben een verantwoordelijk gebruiker. Soms recreationeel als in iets te veel ket of een wijntje erbij, maar ook de keta gebruik ik als zelftherapie. De benzo's was ik al helemaal zeker van deze op die grond te proberen om een aantal hardnekkige vlekken te kunnen overzien, niet er afhankelijk van te raken. Nogmaals, ik weet waar ik mee bezig ben en als ik een bewuste uitschieter maak, staat dit gelijk als ieder andere jongen of meid die een keertje met een avond stappen te veel bier op heeft, misschien een half pilletje en afteren met een lijntje keta. Mijn leven is compleet en dan ook compleet anders, maar op vlakken als een keer jezelf een beetje laten gaan is precies hetzelfde.

Beetje teleurgesteld met deze comments op een bericht dat goed bedoeld is. Ik zou zelf veel leren van iemand's persoonlijke ervaringen in combinatie met depressie en dergelijke.
in het hele idee van vrijheid afgezien van de (meer dan logische) huisregels, krijg ik hier tot nu toe in ieder geval niet het idee dat ik er wel helemaal bij pas.
Ik hoop nog wat positievere ervaringen te gemoed te komen. Godspeed, take care.

p.s. laat mij herhalen, ; ik heb JAREN ervaringen met verschillende doseringen van verschillende benzodiapines voor mijn klacten. Ik woonde toen der tijd nog in Amsterdam/Amstelveen en reed dagelijks de stad in door, om, uit en zie het bijna als een sport tussen de touristen, auto's en drukte veilig te manouvreren. Ik zelf heb er nooit dergelijke problemen gehad met wazig fietsen ofonoplettendheid, maar als ik zo iets wel zou hebben gevoeld, en misschien ook wel heb gevoeld, was ik direct afgestapt.


Ik weet dondersgoed dat het met de ene dosis kan verschillen etc.
Klik om te vergroten...
Je hoeft het niet nog eens uitleggen zoals je zelf steld.

Dit soort zaken vallen namelijk niet uit te leggen.

Denk je echt dat ik nu ga zeggen dat ik het onder deze omstandigheden wel snap...

Jij zegt teleurgesteld te zijn door mijn reactie.... pff breek me de bek niet open...

Dit is het laatste wat ik hier over te zeggen heb.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallotjes,
ik de poedergeest presenteer u mijn


:stars::cloud:WOLKJES REPORT:cloud::stars:​


Voor zij die geïnteresseerd zijn in mijn persoonlijke ervaringen van uur tot uur met : Diclazepam, Etizolam en Flualprazolam.
Ik heb pellets besteld waarvan de Diclazepam 2.5 mg bevatten,
Pellets Etizolam 1 mg bevatten,
en Flualprazolam ook 1mg bevatten (per pellet dus)

Ik ben een ervaren gebruiker en heb alle legale benzo's zowel voorgeschreven en recreatief gebruikt. Nu een hele tijd zonder, afgezien van een paar weken terug dat ik van een maat een stripje 10mg Diazepammetjes kreeg (bless u).

Ik ben van plan ook andere 'analogen' opgeliefde stofjes zoals Keta en pep. Komt nog wel.

Aangezien geslacht, leeftijd, gewicht en andere dagelijkse medicijnen natuurlijk invloed hebben op de dosering en welk effect dat op mij heeft, heb ik für euch liebe Leute een lijstje gemaakt. ;

Leeftijd : 24
Geslacht : dametje
Gewicht : 63kg

Ik slik dagelijks voor mijn adhd, c-ptss, en langdurige depressie : 100mg Sertraline, 56mg Concerta/Methylfenidaat en Bupropion/Wellbutrin.
Soms als ik manisch/psychotische buien voel opkomen slik ik Quetiapine in een lage dosis. Vooral om in slaap te komen.

Komt ie :
Eerste inname Diclazepam 2.5mg om ongeveer 14:00.
Voel dat ik rust in mn reet heb en weer verder kan met het organiseren van spullen waar ik al maanden tegenop hik ( adhd fuk u )
Ik heb normaal veel last van constante herinneringen en flashbacks naar een gelukkigere tijd in mijn leven en een liefdesverdriet ala crazy ex girlfriend style. Ik heb ook daar echt een heel stuk minder last van.
Dit soort dingen en prikkelbaarheid van voetballende kinderen achter mijn huis of overweldigd worden van alles dat ik nog moet doen, helpt het echt mee, ook al is er geen roes aanwezig. Dit schijnt ook gradually nog lekkerder voor mij te ervaren omdat ik me ineens weer kan verliezen in mijn kunst, en muziek spelen of het huishouden.
Dus basically, 2.5 mg na ongeveer 2 uur, ; subtiel, eventueel underwhelming als je een valium roes verwacht, maar therapeutisch precies wat ik zo hard nodig had al die tijd. Dus, de pil op zich geeft geen euforische roes, (yet) , maar het eindelijk lekker bezig zijn en geen loos verlangen teverdragen is voor mij al euforisch genoeg.

Maar, cheekyboi poedergeestje is nieuwschierig en neemt na deze 2 uur, nog een klein roze 2.5mg Diclazepam pellet.
En kort daarna om het interessant (of rampzalig) te maken, een kwartje/0.25 alprazolam er achteraan te schieten.

Sinds de tweede dosering ben ik ongeveer gaan schrijven, en nu is het 17:00
Nu begin ik een wat wollig gevoel in mijn hoofd, het langzaam kunnen sluiten en openen van oogleden, lichtelijke nasleep met naar dingen kijken, maar echt minimaal. Lijkt een beetje op hoe ik me voelde op Oxycodon voor gebroken elleboog.
Emotioneel niet perse lacherig en ook euforisch maar gewoon echt in een aangename stemming. Ik merk dat het een goede invloed heeft op mijn geduld en aandacht voor het schrijven van dit tripreport (waar ik normaalgesproken halverwege afhaak door onzekerheden, afleiding en dan doelloos door het huis ga lopen stressen om echt niks.)
Zeker wel een beetje lekker Woozy. Ik ben gevoelig voor wiet, en rook het normaal alleen met keta als ik me echt goed voel, of met een benzo. Ik kan me dus goed voorstellen dat een jointje en een maar sporadic lijntjes keta mij helemaal in mn nopjes kan leggen.:beer:
Andere keer maar weer dat proberen en logreporten als deze onderneming uberhaupt in de smaak valt.
(tips voor layout of afkeer aan mijn langdradigheden of andere dingen die je wil weten mag je graag voor me achterlaten :^) )

Ik ga nu eventjes mn bloed laten stromen en naar de supermarkt fietsen met muziek op en zal updaten als er iets te updaten valt.

voor 't overzicht nogmaals :
14:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam
16:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam plus 0.25mg Flualprazolam
17:00- het is me gelukt een aaneenlopend en hopelijk overzichtelijke log te schrijven
(heb hier 0 ervaring mee) dus ik ben vet trots.
tot strakjes!
( ik ben normaal extreem/over expressief in mijn gezicht waar ik niks aan kan doen, maar ik voel nu dat ik een resting bitchface draag. Vink dikke priemel. )

net voor de deur uit te gaan toch de rest van de 1 mg Flualprazolam ingenomen steek alvast een kaarsje voor me op
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beware of the benzoboogieman 🤫
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedemorgen knakkers, ik ben nog klaarwakker perongeluk zomaar.
In het kort ben ik thuis aan het knutselen en repurposing, veel met de kat uiteraard,
Had het meeste last van dat de aandacht wel eens naar de kat moest, of het besef dat het al 2 uur 's nachts is en ik eindelijk een beetje lekker bezig ben.
uiteindelijk woonkamer netjes en voorbereid op verder sorteren achtergelaten en naar bed gegaan nu pas.
Ik ging wel even echt hard net voor ik naar bed besloot te gaan en ben als een krachtige krijger mn bad thoughts aan het confronteren. thanks K, thanks benzo's thanks medcocktail, fuck you weed you stink ass bastard.
first huff I was like mm neato. Same with second. the no anxiety factor definitely smacked me in the face there cause while I was not super high on weed or anything, I had also been bumping all night and at that point things went a bit unexpectedly trippy.

I had done some redoses on both .... oeps was even terug in engeland mijn excuzes.
Ik heb stiekem toch dus wel de Diclazepam bijgenomen en later nog een etizolam en het voelt gewoon precies zoals ik wel eens lees op fora. Bij mij in iedergeval dat in de avond nog lekker alles proberen en wonkydonky gaan maar ook mega productief, relaxed en eventjes gewoon in het nu, iets met mijn handen doen en dingen uitvogelen. Heb een belachelijk groot aantal creatieve dingen die ik kan doen en ruimte voor heb en al die tijd maar niet van kon genieten.

Dus op dat gebied, mits ik dit feestje als een feessie beschouw, kan de Diclazepam mij echt een steuntje in de rug geven. één zo'n steundje van bevestiging dat je wel nog bent wie je was, en dat het maken en kunst en de chaotische puzzelaar nog ik ben, en was en heel lang kwijt was, niet meer begreep, een symptoom was etc. Ben aan het betere deel van mijn psycho traject dus dit is ook waar ik mijn aandacht veel op leg.

De verschillen tussen de 3 benzos kan ik nu nog niet echt beschrijven, en een aantal peculiar feelings or sensations moet ik ook nog even een nachtje/ dagje .. over slapen.
Ik heb de comments nog niet gelezen als deze er uberhaupt zouden zijn, dus ook daar, zullen wel een nachtje of twee overheen moeten dwarrelen. Slaap zacht, take care, I am so proud of not being afraid and lonely exactly at this point. (niet iedereen zal dit begrijpen maar who knows) adIEUU
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoraa zei:
Schrok er wel van dat je met al die middelen in je lijf op de fiets bent gestapt hoor. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Je zult het zelf heus wel weten. Ondanks dat wil ik er toch wat van zeggen. Dat is echt een taboe voor mij. Deel nemen aan hey verkeer zo onder invloed.
Klik om te vergroten...
Kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Ik raad het ook iedereen af en vind het bij deze erg belangrijk dat ik altijd honderd procent op de weg ben. plus int boern land is er ook maar 1 lange weg. Aangezien ik echt jaren ervaring heb met voorgeschreven benzo's en ook met hoge, langdurige inname ( echt zware anxiety, verdriet, oncontroleerbare emoties, etc.)
Ook toen heeft het me eigenlijk alleen dus beter doen functioneren in het verkeer, zo wel als een competent rustig mens in de omgeving.

Mijn baseline is zegmaar - cold sweats zodra ik wakker word, denken denken denken, doen doen doen en regelmatig moet pauzeren om te huilen. Oorzaak is een opeenstapeling van traumatische en isolerende ervaringen die resulteerden in traumatische psychiatrische storingen, compleet manisch en langdurig psychotisch, uit angst en (valse, gefantaseerde) hoop.
Dit stond volledig los van drugs gebruik, afgezien van de medicaties. vooral de antipsychotica railroad uitgespeeld en eindelijk met het last resort (clozapine) mogen stoppen. Ik ben stabieler dan ooit, en in mijn situatie, vreemd van omgeving, 0 vrienden, ouders etc.

Basically, ik ben eigenlijk altijd veel te bewust van alles dat er om mij heen gebeurt, iedere langsrijdende tractor of splitsing waar een auto iets te snel kwam aanrijden en remmen etc.. jaagde mij de stuipen op het lijf met een hoofd dat constant emotionele herinneringen afspeelt.
Dus voor mij duurt het echt wel even voor ik de controle verlies, maar ik zou NOOIT de weg of de straat op gaan als ik mij niet helder voel.

hoop dat dit het een beetje verklaart? ingewikkeld allemaal, copen met dingen. En nogmaals, Deze avond was interessant, leuk en leerzaam, maar ik ga met kleine hoeveelheden aan de slag zo nodig bij mijn proces om terug naar nu te komen.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met dit soort middelen kan het lijken of je 'normaal kunt reageren en een goed reactie vermogen hebt. Echter is dit schijn. Je spreekt over trauma waar je zwaar onder lijd. Je wenst dit toch niemand anders toe wil ik hopen. Wat als de tractor bestuurder een trauma oploopt als jij onder invloed toch niet zo adequaat kan reageren als jij zelf denkt. Dan loopt deze persoon ook met een trauma onder de ziel. Echt ook al denk je dat je normaal reageerd, het is echt niet het geval. Deze regels zijn niet voor niks de wereld in geroepen.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoraa zei:
Met dit soort middelen kan het lijken of je 'normaal kunt reageren en een goed reactie vermogen hebt. Echter is dit schijn. Je spreekt over trauma waar je zwaar onder lijd. Je wenst dit toch niemand anders toe wil ik hopen. Wat als de tractor bestuurder een trauma oploopt als jij onder invloed toch niet zo adequaat kan reageren als jij zelf denkt. Dan loopt deze persoon ook met een trauma onder de ziel. Echt ook al denk je dat je normaal reageerd, het is echt niet het geval. Deze regels zijn niet voor niks de wereld in geroepen.
Klik om te vergroten...
Lieve betrokkene,
ik weet niet hoe ik dit precies aan je kan uitleggen dat ik weet waar ik mee bezig ben en op het gebied van verkeer hypervigilant ben. ook als ik een pammetje heb geslikt. Ik kijk altijd uit voor anderen achter me voor het inhalen (3 x om zeker te zijn), ga nooit uit van voorrang, bla bla bla. ooit van een brommer gevallen ( nee nog nooit aan de drugs geweest. >> ) en heb sinds dien dat ik op straat en op de weg extreem alert ben. Dus zo'n pilletje die de stress en spanning wegneemt, doet dat. Mijn rijvaardigheden, hyperbewustzijn, communicatief rijden etc. Nemen op geen enkele manier af.
Het enige verschil is dat in mijn hoofd even wat stiller is en ik niet midden op de weg door een random associatie met een ex en daardoor flashbacks een groot deel van de rit mijn tranen proberen in te houden. Wat overigens niet altijd lukt. Ook dit zal nooit mijn rijvaardigheden en het belang van mijn mede mens in gevaar brengen.

Hoe dan ook, ik hoop dat ik niet nog een keer dit soort dingen hoef uit te leggen. Ik ben een verantwoordelijk gebruiker. Soms recreationeel als in iets te veel ket of een wijntje erbij, maar ook de keta gebruik ik als zelftherapie. De benzo's was ik al helemaal zeker van deze op die grond te proberen om een aantal hardnekkige vlekken te kunnen overzien, niet er afhankelijk van te raken. Nogmaals, ik weet waar ik mee bezig ben en als ik een bewuste uitschieter maak, staat dit gelijk als ieder andere jongen of meid die een keertje met een avond stappen te veel bier op heeft, misschien een half pilletje en afteren met een lijntje keta. Mijn leven is compleet en dan ook compleet anders, maar op vlakken als een keer jezelf een beetje laten gaan is precies hetzelfde.

Beetje teleurgesteld met deze comments op een bericht dat goed bedoeld is. Ik zou zelf veel leren van iemand's persoonlijke ervaringen in combinatie met depressie en dergelijke.
in het hele idee van vrijheid afgezien van de (meer dan logische) huisregels, krijg ik hier tot nu toe in ieder geval niet het idee dat ik er wel helemaal bij pas.
Ik hoop nog wat positievere ervaringen te gemoed te komen. Godspeed, take care.

p.s. laat mij herhalen, ; ik heb JAREN ervaringen met verschillende doseringen van verschillende benzodiapines voor mijn klacten. Ik woonde toen der tijd nog in Amsterdam/Amstelveen en reed dagelijks de stad in door, om, uit en zie het bijna als een sport tussen de touristen, auto's en drukte veilig te manouvreren. Ik zelf heb er nooit dergelijke problemen gehad met wazig fietsen ofonoplettendheid, maar als ik zo iets wel zou hebben gevoeld, en misschien ook wel heb gevoeld, was ik direct afgestapt.


Ik weet dondersgoed dat het met de ene dosis kan verschillen etc.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@poedergeest, fixxed it ^^
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
poedergeest zei:
Mijn laatste toevoeging aan deze ramp van een uitkomst ;

Met betrekking tot HARM REDUCTION,
Er zijn veel mensen die toegang tot drugs en alcohol hebben en er over het algemeen goed mee om gaan,
maar emotionele problemen hebben zoals zelf destructief gedrag na teleurstellingen die voor een ander gewoon wel wegwaaien. Ik ben nu stront mijn best aan het doen om niet excessief aan alle zooi die ik heb mezelf de tering in te werken.
Ik ben onverantwoordelijk, en speel riskant, natuurlijk.
Maar drugsgebruik gaat vaak gepaard met mentale problemen van vanalles.

Dus bij deze, om ook enig inzicht in (Self)Harm Reduction, hoop ik dat mensen vaker stil staan bij dat bij sommige mensen, die hoopvol zijn voor genootschap en conversatie maar in plaats daarvan deze shit krijgen, of gewoon een een nare interactie in het dagelijks leven, belachelijk veel en lang impact kan hebben. Uit ervaring kan ik spreken dat dingen als dit resulteerde (ook al had ik het soms niet door) in dat ik weer terug viel in oude pattronen, slechter voor mezelf zorgen, slechte gedachtes, angsten, verlaagd zelfbeeld, self-harm, riskant gedrag uit het niets, noem maar op.


Raar he? dat iets dat voor jullie blijkbaar zo van zelf sprekend is dat het maar 'woorden' zijn en 'je moet je er niet zo veel van aantrekken' een houding is die je aan kan nemen, maar dat het voor sommige mensen heel HARMFUL kan zijn.
Voornamelijk in mijn geval, dat ik in mijn proces me na jaren eindelijk weer capabel en leuk en slim genoeg te voelen om Een ervaring te delen met een vreemde die wat ik te zeggen heb interessant vind in de vorm van een tripreport (waaruit ik vernam dat dat hier gewaardeerd word) Ik lees zo graag over anderen hun ervaringen, of het nou echt super dom is of niet, of dat ze bad gaan of juist heel euforisch, ook al heb ik inmiddels een hekel aan mdma of lsd achtige tripmiddelen wat dan ook. Ik vind mensen gewoon leuk.

Ik verlaat dit forum, teleurgesteld dat ik dit nog niet aan kan en me "harmed" voel, en al helemaal omdat jullie je allemaal doodlachen over mijn pity party en hoe moeilijk ik het mezelf wel niet maak. voel me iffy om dit nog toe te voegen maar ik ga mijn uiterste best doen om niet impulsieve domme dingen ga doen en gewoon morgen weer het huis schoonmaak met hele harde muziek zodat ik niet in nog een spiraal terecht kom.

Ik beloof jullie, ik ben niet de enige die dit complexe en isolerende routinetje zo zwaar met zich mee brengen,
en de uitkomsten variëren van doelloos s'nachts rond lopen tot toegeven aan compulsief gedrag (face picking, hair pulling),
hyper critische innerlijke stem die je moet bevechten met je eigen bevestigingen dat je wel leuk bent enzo bla bla
maar ook overdoses. een laatste druppel (waarvan niemand zou weten dat het een laatste druppel had kunnen zijn)om het allemaal gewoon op te geven en voor een trein springt. ik overdrijf niet, en ga er altijd van uit, als iemand het heeft over antidepressiva of welke manier dan ook impliceert dat ze issues hebben of hadden. Ik heb mij bijvoorbeeld zo verantwoord in de hoop dat mensen begrijpen dat dingen die voor jullie grappig en belachelijk en vermakelijk zijn. Iemand die stront zijn/haar best doet om op enige manier in contact kan hebben met de buitenwereld. Voorbereid op een paar stomme lachertjes, maar niet op dit. Ik vergeet regelmatig hoe veel mensen de gevoeligheiden, eenzaamheid en wat dat met zich meebrengt, gewoon als "moeilijk doen" of "problemen opzoeken " " nou dan ga je toch gewoon weg" " ahh niet zo nauw nemen allemaal, mensen zijn gewoon zo." zelfs vriendelijk bedoeld, wakkeren bij veel van ons direct de hopeloos lijkende strijd om het me "niets te laten doen, of gewoon laten gaan" en dat het na al die jaren hard zelfwerk, nog zo veel impact op me heeft. Ik heb geen spijt van het blijven reageren en deze kant te laten zien waar je vaak niks over hoort omdat ze dan gewoon weg gaan en het misschien ergens anders proberen en schrugs ' dicks' en moves on wth their lives.
maar andere verdwijnen, of duiken nog wel eens een keertje op of zitten toevallig op een kwetsbaar punt waar ze zich niet bewust van waren en plegen in het ergste geval zelfmoord.

Ik ken al te veel mensen, die ik op de middelbare school heb rond zien lopen, dat soort types die ik niet persoonlijk ken,
vrienden van vrienden. 6 jonge, getalenteerde, hoopvolle mensen die het gevecht gewoon opgeven, waar ze ook last van hebben, hoe lang het al beter gaat, of hoe normaal ze lijken. Maar functioneren door wenselijk gedrag te vertonen etc etc,
Er zijn echt te veel jonge mensen in deze generatie die eenzaam zijn en zich door de telefoon/instagram nog eenzamer kunnen voelen en die dingen spiralen en ze gaan hopelijk de GGZ/therapie in en geven toe dat ze hulp nodig hebben, maar de Wachttijden, diagnoses, plannen maken, jeugd omhoog halen en alles weer op nieuw moeten ervaren voor het doel dat het je beter gaat maken, maar dan krijg je pillen, je isoleert jezelf, en gaat aan het verwerken, dagen doorkomen, terugvallen, de illusie dat het eindelijk werkt ondanks de 30 kiloaangekomen door medicijnen die je kreeg door wanhoop wanen van terugkomende liefdes en vrienden. Maar je hebt het overleefd!
Je durft een risico te nemen door een community te joinen waar je je misschien wel deel van kan voelen (that's HUGE for some). Je denkt dat je even de shit achter kan laten en iets of iemand voor te schrijven over je mundane tripjes.
long story short, vooral na een lange tijd het gevoel te hebben dat je echt wel lekker zit. zelfs een paar nare interacties goed afgehandeld.
Maar voor je het weet is er een ingewikkeld persoonlijk pijnpunt aangewakkert. Sneeuwbal spiraal van confrontatie met wat er nog steeds mis met je is, dat je groei en al dat gevoel van dat dit eindelijk goed gaat komen een waanidee is.
Je kan de controle verliezen en vul de rest zelf maar in.

Ik hoop echt dat jullie dit niet beschouwen als een extreme manier om 'my way' toch te krijgen
En eerder als een kans om meer bewustzijn te creëren voor deze complexe problemen aangezien het voor iemand als ik
heel veel kracht vergt om in plaats van mijn (echt hele) hele sterke urge naar lekker helemaal naar de klote gaan en wat niet
Kies om deze situatie als een kans om een onzichtbaar en onbegrijpbaar fenomeen omdat er zo veel factoren zijn
die meespelen. Het wordt beschreven als "cyberbullying" en dat doen julie obvs niet, is in ieder geval niet jullie insteek.
en ik beschouw het ook niet zo. Maar wat dit allemaal met me doet (en al gun ik jullie je lolletje en voel me niet persoonlijk aangevallen, ) confronteert me met de illusie van vooruitgang. En dan komen de flashbacks naar soortgelijke gebeurtenissen, trauma's en ga zo maar door. sommige mensen dissocieren als reflex op situaties als dit, ik gebruik ketamine om te kunnen dissocieren. uit wanhoop en angst dat het me een keer niet lukt om me sterk te houden als het oploopt, en toch weer zelfdestructief gedrag ga aannemen, en een gegarandeerde manische psychose triggert, Zou het kunnen dat ik perongeluk van het dak gleidt omdat ik tegen de goden aan het praten ben ofzo. en al niet, hoogstwaarschijnlijk terug het gekkenhuis in om het hele riedeltje opnieuw te moeten proberen.

I'm fine now, maar dankzij dat ik even een realiteit wil delen die extreem moeilijk is om bewustwording voor te scheppen

want niemand wilt op eierschalen lopen
maar in dit voorbeeld zou het voor de volgende keer, als je zo iets herkent,
( al helemaal met het benoemen van het psycho proces en traumas)
daar op een of andere manier rekening mee te houden. er is geen handleiding maar je kan als minste kiezen om bepaalde dingen die luchtig of gewoonweg grof want u a bossass bitch of zo iets, deze keer gewoon even niet te doen.

beetje minder "tough love from someone just try'na be real with you" tegen "huilbaby" of "problemseeker" of "BPDcrazy bitch" houding en in plaats van je vast te klampen aan je intenties want je bent zo slecht nog niet. Je even proberen voor te stellen dat dit er eentje is waarbij een klein troostje/act of kindness/ weet ik veel. ik wil niks invullen voor mensen en kan het ook niet. maar wees een beetje vriendelijker. in sommige gevallen is er niks aan de hand, maar in anderen kan het hun een bewuste of onbewuste nasleep veroorzaken en eventueel bijdragen aan een terugval, overdosis, opgeven wat dan ook.,
We hebben het tot slotte over een Drugs Forum.



poedergeest is er ff klaar mee,
godspeed en cut some ppl some slack goddamn
Klik om te vergroten...
Tldr
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Je probeert mensen hier op het forum wijs te maken dat jij uitverkorenen bent om wel met pammetjes te mogen deelnemen aan het verkeer daar krijg je die negatieve reacties op want dat mag gewoon niet volgens de wet of jij 't nou wel of niet vind kunnen.
Geen zin meer in een discussie daarover dus klaar
Vind het klote voor je dat je medicijnen slikt om psychische klachten te onderdrukken ik ken dat echt wel heb/had een medicijn verslaving en dat is ook niet zomaar
Het is niet gemeen bedoeld allemaal maar je komt nu een beetje psychotisch over in je berichten
En verder, nu is het wel ff genoeg geweest over dit kut onderwerp
Klik om te vergroten...
ik kan toch echt niet de enige zijn die ziet dat dit alles en dan deze naschop echt niet had gehoeven.

vooral : "Je probeert mensen hier op het forum wijs te maken dat jij uitverkorenen bent om wel met pammetjes te mogen deelnemen aan het verkeer"

zinloos gemeen om even snel deze beledigende, haatzaaiende samenvatting te droppen. Jij weet dondersgoed dat niemand zin heeft om mijn essays van comments te lezen want de wet is de wet en ik ging toch door voor begrip. Het enige echte excuus dat ik heb, is dat niemand mij ooit heeft verteld dat ik niet kan fietsen als ik oxazepam heb geslikt. ook niet voor diazepam en ook niet voor lorazepam(die ik alleen kreeg als een 'zo nodig' sinds ik na mijn eerste psychose werd opgenomen. Je begrijpt vast wel dat de medicijnen die ik slikte mijn leven meerdere malen hadden gered. De Antidepressiva MOEST ik uiteindelijk slikken 3 jaar geleden van mijn huisarts toen ze mij drastisch zag verslechteren en de therapeuten niets deden. Ik wilde het niet eens, maar ik had geen keuze om te groeien in de therapie., letterlijk. Omdat heel veel dingen zoals eigenwaarde, nooit rechtop staan, zelfvertrouwen, voor mezelf op kunnen staan, mede oorzaak zijn van mishandeling (borderline moeder, je wist nooit wanneer het fout ging) lang verhaal kort, mijn hersenen hebben daardoor een chronisch te kort aan serotonine toevoer waardoor ik dus compulsief zelfhaat en schuldgevoel voor echt alles... de sertraline heb ik tot op de dag nodig om de juiste hoeveelheid serotonine te krijgen.en het verschil is drastisch en essentieel voor groei. details over hetgedoe an je googlen. Ik schrik van de ophef over mijn verschillende pam voorschriften al toen ik 14 was slikken vanwege ernstige paniekaanvallen en dagen lang non stop huilen. (dus niet dagelijks, maar als ik een paniek aanval had in welke vorm dan ook. Mijn dokter was geen pushover, mijn vader zat er bovenop en fietsen of wazigheid of lamlendigheid was nooit een effect bij mij. Ook niet als ik er net 1 had moeten nemen na een aanval en ergens heen moest. Het is in mijn leven letterlijk nooit een ding geweest door geen enkele dokter. en ze weten dat ik veel fiets. Closely monitored zegmaar. Ook toen ik teen tijd geregeld 2x per dag diazepam moest slikken was fietsen en het verkeer nooit een probleem. Hoe ik reageer op benzodiapines wanneer ik die nodig heb om een uitbarsting te voorkomen of stop te zetten ( ze konden echt uren aanhouden) is alleen maar een indicator dat het doet waar het voor gemaakt is. om overmatige hersenactiviteit te verminderen en de stijfe spieren te ontspannen en bij te komen. Dat gold ook voor toen ik in het psych huis vast zat. bij ontslag golden dezelfde regels. Ik heb ze veel geslikt omdat ook daarna nog een lange tijd bij moest komen van de maandenlange manie, de psychose, de dokters, de angst voor alles en mezelf. again, Ik heb ze nog een tijd voorgeschreven gekregen tot ik echt tot rust kon komen . toen afgebouwd.

o hoop dat deze lap tekst niet te PSYCHOTISCH voor je overkomt! en dat je in de toekomst twee keer nadenkt voordat je mij afschrijft als een meisje met issues waar ze niet mee wilt dealen dus dan maar de hele dag pammetjes slikken. of had je een ander beeld?

adhd medicatie slik ik ook omdat ik het nodig heb om paniek te voorkomen. in berlijn toen alles fijn en verliefd was regelmatig in clubs en nam extacy speed en ket. net als alle andere partygangers. Speedverslaving kwam toen het neerwaards ging wat zelfmedicatiebleek te zijn voor genegeerd adhd.

echt sinds kort merk ik dat een kleine hoeveelheid ket me therapeutisch helpt, en soms heb ik er lol mee. soms doe ik er een drankje mee en ga ik dansen in mijn huis, maar de dagen van constante paniek, stress en heel heel veel verdriet en vlagen van verwerkingen en alleen zijn in een vreemd dorp, belemmeren me van de tijd die ik mag nemen om weer kunst te maken, mezelf oppakken, voor mezelf blijven zorgen. dus ja, zo af en toe een pilletje of 2 kan mij helpen om uit de rouw te komen en weer te leren genieten van mijn leven en een toekomst voor me te zien. Ik heb regelmatig periodes sterke drank misbruikt om 'het verdriet en het denken te stoppen. Ik heb nog steeds regelmatig last van reactief over gebruik, maar dat is sinds kort en daarom ben ik zo blij met die etizolam met name. het is voor mij een mogelijkheid om iets op te bouwen.

wat schandelijk eigenlijk dat ik dit alles uitleg in de hoop dat mensen even een beetje normaal tegen me doen
en zelfs dat is niet zeker.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Laatste bericht dan maar, je beseft je toch wel dat je nu heel je levensverhaal in je eigen tripreport aan het delen bent he.
Ik probeer niet te zeggen dat het niemand boeit wat jij te zeggen hebt maar wij zijn geen psychiaters hierzo en werken ook niet bij de GGZ
Als je lotgenoten zoekt of begrip voor jou lastige situatie is specifiek dit topic niet de plek daarvoor
Verder vind ik je berichten erg extreem en langdradig en het komt heel erg gestoord over
Denk eens aan hoe dit bij ons over moet komen, mensen denken nu weer zo'n crazy meid hier op her forum
Is niet leuk voor jou maar ook niet leuk voor ons
Je bent hier net nieuw en hebt nu al de stempel gestoord van mij ontvangen maarja wie ben ik he
Toch wil ik je aanraden om in je verdere berichten wat meer down to earth the blijven en niet over te komen alsof je je meds niet hebt ingenomen
Ik heb een periode gekent waarin ik misschien mij net zo gek als jou gedroeg dus je hoeft helemaal niks uit te leggen maar kap daar gwn mee mensen dachten toen ook dat ik niet spoorde je bereikt daar totaal niet mee wat je probeert
En sorry als het gemeen is maar de waarheid kan hard zijn
Klik om te vergroten...
Ik kreeg gewoon het idee dat er allerlei vooroordelen over mij kwamen en ik hoopte dat gewoon 1 x iemand.. nouja... jij, vooral na aanleiding op het bericht dat mij zo zuur lag, maar ook de opeenstapeling van negativiteit die ik niet verwacht had, over iets waar ik beter gewoon op had moeten antwoorden : o, je hebt gelijk. Dat is inderdaad gevaarlijk voor mijn omgeving om onder de invloed te gaan fietsen. Ik zal er vanaf nu meer rekening mee houden"
en het is niet eens een leugen. ik had op veel van de berichten inderdaad wat beter mijn best moeten doen om chill te blijven. Ik voelde me erg aangevallen en afgekeurd dus wat eerst teleurstelling was, werd naarmate er meer berichten er kwamen steeds moedelozer en woorden deden steeds meer pijn. Ik bleef online I guess om te wachten tot iemand mij zou steunen of zo iets maar alas.. en toen ben ik veel gaan nadenken over de zelfmoorden van naasten en ja.. ik was wanhopig voor een nederlands forum waar ik een beetje kon chatten, ervaringen delen etc. Maar ik ben blijkbaar helemaal niet gewend aan de manier waarop jullie communiceren, en dat deed mij pijn.

maar hey, ik spoor. en vooral jouw klakkeloze uitspraken van "je klinkt psychotisch" dude .. en nu woorden als "gestoord" "crazy meid" "net zo gek als jou gedroeg"
Dit soort gedrag komt bij mij over als iemand die echt extreem apatisch is. vraag me af of je ook zo zou doen als het in het echt was.

Ik heb geen spijt van alle berichten die ik heb gepost want als iemand het ook daadwerkelijk leest kunnen ze zich een beetje inleven in een ander.. en dat dat gezeik over die fiets en pammetjes gesprekken, en datt jullie daar met zn allen echt belachelijk over deden. en verder geloof ik dat er niks mis was met het tripreport.

anyway ik verlaat deze plek. Ik hoop dat jullie nieuwkomers misschien ietsje warmer worden ontvangen. aju stay safe eet broccoli drink NAC
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Laatste bericht dan maar, je beseft je toch wel dat je nu heel je levensverhaal in je eigen tripreport aan het delen bent he.
Ik probeer niet te zeggen dat het niemand boeit wat jij te zeggen hebt maar wij zijn geen psychiaters hierzo en werken ook niet bij de GGZ
Als je lotgenoten zoekt of begrip voor jou lastige situatie is specifiek dit topic niet de plek daarvoor
Verder vind ik je berichten erg extreem en langdradig en het komt heel erg gestoord over
Denk eens aan hoe dit bij ons over moet komen, mensen denken nu weer zo'n crazy meid hier op her forum
Is niet leuk voor jou maar ook niet leuk voor ons
Je bent hier net nieuw en hebt nu al de stempel gestoord van mij ontvangen maarja wie ben ik he
Toch wil ik je aanraden om in je verdere berichten wat meer down to earth the blijven en niet over te komen alsof je je meds niet hebt ingenomen
Ik heb een periode gekent waarin ik misschien mij net zo gek als jou gedroeg dus je hoeft helemaal niks uit te leggen maar kap daar gwn mee mensen dachten toen ook dat ik niet spoorde je bereikt daar totaal niet mee wat je probeert
En sorry als het gemeen is maar de waarheid kan hard zijn
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gezellig topic
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zeg hier na al het leeswerk, toch iets over deze kwestie.
Allereerst, er is sprake van eerlijkheid van poedergeest.
Al meteen zeggen, dat ze gebruikt, ook onder enige invloed fietst, en dat er als wel vaker hier, het onderwerp " rijden onder invloed " aan de orde gaat komen, naast een levensloop verhaal. Heftig, overigens.

De wet zegt: ( de WegenverkeersWet) dat je onder invloed verkerende, niet mag rijden als bestuurder van enig voertuig.
Doe je dit toch, dan k u n n e n er heel vervelende dingen gebeuren.
Ook al genoegzaam bekend.

De verantwoordelijkheid ligt bij eenieder zelf.
Jazeker, fout is fout, maar per fiets is toch heel wat anders, dan per auto zich onder invloed verkerende, te verplaatsen. Als fietser geniet je sowieso al van een " beschermde status" in het verkeer. Omgekeerde bewijslast en zo.

Let wel, ik ben ooit door een dronken GAK arts die mij met zijn auto aanreed, het ziekenhuis ingereden. Ja.
Ik word witheet als ik weer eens lees, dat men per auto, of motor gaat rijden onder invloed, dus.

Ik ga hier dat verhaal niet verder herhalen, ik zeg echter wel dat ook per fiets er enig risico bestaat. Ook wel bekend, ik zeg het toch maar even.
Zo heb ik ooit een dronken fietser van de oprit naar een autosnelweg afgeplukt, en dit nadat deze man al bijna doodgereden was, ook nog...

Maar poedergeest wil zich kunnen verplaatsen en dit sneller, dan te voet...
Zij zegt de werking van al die medicijnen erg goed te kennen.
Geeft dat een pre? Wat zou een rechter ervan zeggen? ik heb geen idee...
Ikzelf zeg: onder invloed rijden? Niet doen.
Maar van poedergeest haar situatie heb ik wel begrip.
Jazeker!
Lastige zaak, dit...ik oordeel niet.
Opdat ik niet geoordeeld worde.
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Dit was ik in de auto op benzo's en wiet🤣

Klik om te vergroten...
Wees er maar trots op, lul
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Laatste bericht dan maar, je beseft je toch wel dat je nu heel je levensverhaal in je eigen tripreport aan het delen bent he.
Ik probeer niet te zeggen dat het niemand boeit wat jij te zeggen hebt maar wij zijn geen psychiaters hierzo en werken ook niet bij de GGZ
Als je lotgenoten zoekt of begrip voor jou lastige situatie is specifiek dit topic niet de plek daarvoor
Verder vind ik je berichten erg extreem en langdradig en het komt heel erg gestoord over
Denk eens aan hoe dit bij ons over moet komen, mensen denken nu weer zo'n crazy meid hier op her forum
Is niet leuk voor jou maar ook niet leuk voor ons
Je bent hier net nieuw en hebt nu al de stempel gestoord van mij ontvangen maarja wie ben ik he
Toch wil ik je aanraden om in je verdere berichten wat meer down to earth the blijven en niet over te komen alsof je je meds niet hebt ingenomen
Ik heb een periode gekent waarin ik misschien mij net zo gek als jou gedroeg dus je hoeft helemaal niks uit te leggen maar kap daar gwn mee mensen dachten toen ook dat ik niet spoorde je bereikt daar totaal niet mee wat je probeert
En sorry als het gemeen is maar de waarheid kan hard zijn
Klik om te vergroten...
Luister vriend,

Ten eerste ; waar haal je het gore lef vandaan om zo te reageren op een 'newbie'. Na veel van jouw berichten gelezen te hebben is vrijwel zeker vast te stellen dat je narcistisch ofwel arrogant bent. Je draagt je zondes met trots met neerkijkend perspectief, is dat hoe je wil zijn? Tot zover ik jouw activiteit op het forum heb meegekregen valt er vrij weinig positiefs over te zeggen. Ten tweede heb je zelf overduidelijk een drugsprobleem dus hoe ben jij van plan valide advies te geven aan nieuwkomers. Doe wat je wil, toch zal werken aan jezelf geen schade brengen. No hard feelings (ish).
Joe
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
A'dam student zei:
Luister vriend,

Ten eerste ; waar haal je het gore lef vandaan om zo te reageren op een 'newbie'. Na veel van jouw berichten gelezen te hebben is vrijwel zeker vast te stellen dat je narcistisch ofwel arrogant bent. Je draagt je zondes met trots met neerkijkend perspectief, is dat hoe je wil zijn? Tot zover ik jouw activiteit op het forum heb meegekregen valt er vrij weinig positiefs over te zeggen. Ten tweede heb je zelf overduidelijk een drugsprobleem dus hoe ben jij van plan valide advies te geven aan nieuwkomers. Doe wat je wil, toch zal werken aan jezelf geen schade brengen. No hard feelings (ish).
Joe
Klik om te vergroten...
Wie ben jij om mij te oordelen dan? misschien zijn niet al mijn berichten even oké
Maar toch zijn er genoeg mensen die ik wel geholpen heb op een manier waarvan ik weet dat ik ze kon helpen
Moet ik op elke newbie aardig reageren?
Zelfs bij dit topic probeerde ik dat wel maar ik werd haar al gauw zat
Misschien lul ik iets te vaak onzin en grapjes en word dat verkeerd opgevat, i'm sorry for my flaws en
verder mag je me narcistisch ofwel arrogant noemen don't really care jij kent mij niet eens dus laten we het hier bij houden 😉
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
A'dam student zei:
Wees er maar trots op, lul
Klik om te vergroten...
Dat ik er geintjes over maak zegt niet gelijk dat ik trots ben
Waarom zou ik er anders zo'n heel discussie over maken in dit topic??????
Juist door de verkeersongelukkdn ben ik er fel op tegen
Maar zo nu en dan zie ik de grap er wel van in wat een debiel was
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
helaas speculaas,

hoop dat dit jou met een prettig gevoel heeft achtergelaten dat met iedere keer dat ik het huis uit stap, ik dubbel boven de dubbel die er al was ga kijken of ik mentaal in staat ben.
je zou eens moeten proberen op olanzapine, quetiapine en clozapine je helder te voelen niet alleen thuis, maar vooral in de buitenwereld en hoe je die ervaart. Dat is pas een uitdaging. Maar ik moest wel. Daar ben ik om die reden ook extreem bewust van het verkeer om mij heen.
Je mag me zien als ontverantwoordelijk persoon en je vasthouden aan wat kan en niet kan, maar je hebt hopelijk wel de weekenden in de stad gezien waar studenten en kotsende, lamme, slingerende mensen hunzelf en het verkeer om hen heen écht bedreigt. Ga daar je passie voor gerechtigheid en verantwoording eens over delen in plaats van waar je nu mee bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."