Oef das echt heel link. 5-MeO-MiPt is al niet te combineren met MDMA (en ook 5-MAPB) wegens serotonine syndroom. Dat vind je overal op het internet. 4-FMA is ook echt heel erg serotonine dus echt extreem link. Serotonine syndroom is dodelijk. Echt niet meer doen dus. Gaat er ook zieke depressie van krijgen na een tijd. Gelukkig was je dosis MiPT laag. Volgende keer research doen, iedereen raad dit af. Zelfs Borax (en was het al niet eens met die combi) deed niet voor niets 2-FMA.
Je lijkt ook
@Neo-Shulginist (die hier veel vanaf weet) te negeren. Gaat niet helemaal goed of wel? Wij geven om je leven, en willen notabene niet dat research chemicals een nog slechtere naam krijgen door dit soort domigheden. Zie dit dus niet als haat, maar leer hier van. Ik ben iemand die vele hele domme combinaties heeft gedaan.
Ik begrijp je punt en zie het niet als haat, bedankt voor de betrokkenheid. Daarvoor zijn we ook hier.
Zelf (het is inmiddels woensdag) geen enkel signaal gehad. Geen zweten, geen verhoogde hartslag of temperatuur, geen vervelende comedown en geen dip. Dat is uitdrukkelijk géén aanbeveling om er dus maar op los te experimenteren. Ik heb geprobeerd me goed in te lezen van te voren. Ik heb ook bewust lage doses aangehouden omdat ik er van uitga dat e.e.a. elkaar versterkt (1+1=3), en geen redosing. Ik voel geen behoefte om dat te verhogen. Als ik de doses MDMA etc. hier links en rechts voorbij zie komen maak ik me daar meer zorgen over (300mg + op een avond wegslikken en dan vaak nog combineren...). Daarnaast ga ik dit niet op regelmatige basis doen, ik ga er van uit dat de risico's minstens zo groot zijn als bij regelmatig MDMA gebruik. Het is alleen zo dat ik puur mijn persoonlijke ervaring kan (en mag) delen en daar waar ik bij een hogere dosis MDMA (rond 200mg) wél eens tekenen van "teveel" heb gehad, had ik nu echt een heel positieve ervaring.
Beetje dubbel gevoel: enerzijds stop je allerlei potentieel ongezonde, ongeteste rotzooi in je lijf en, combineren of niet, dat is feitelijk nooit aan te raden, het blijft spelen met vuur. Anderzijds delen we hier ook bewust ervaringen en niet alleen de negatieve. In die zin draagt mijn verhaal niet bij aan de slechte naam van RC's, terwijl dat misschien eigenlijk beter zou zijn (?). Maar het pakte in dit geval goed uit en dat mag ook gedeeld worden.
Wat ik wel vindt: als je heel incidenteel MDMA gebruikt en daar gelukkig mee bent, zou ik het lekker zo laten (was overigens ooit ook een RC..). Als je af en toe iets anders wil proberen, hou het dan bij een enkel middel. Ik ben zelf heel erg kieskeurig als het gaat om het effect dat ik wil bereiken, andere middelen (pure stimulanten, of pure psychedelica bijvoorbeeld) boeien me niet. Voor mezelf speelt verder heel erg mee dat ik ben afgeknapt op omgang met dealers ik bestel liever iets legaals, maar ook dat is persoonlijk.