#1
Ik rook mdphp gewoon of in glazen pijp of op folie! Of crackpijpje natuurlijk
Dat is meer een downer toch? Ben meer opzoek naar de uppersO-pce
Ik denk oprecht dat a-php en a-pihp super tof kunnen zijn door al de verhalen, heb toen ik a-php snoof ook gekke dingen gezien en toen was het wel fijn😅 ik denk alleen dat ik zelf iets niet goed doe tijdens het verdampen waardoor het niet goed lukt.Née een stimulerende disso.
Als je aphp niks vind zal er niet veel zijn dat jouw voldoening geeft.
Nee denk ik ook niet, heb je tips?Als je op zoek bent naar een stimulant dan ga je een disso niet hard vinden.
Wat vapen betreft niet, ik ben gelukkig ver bij die roa vandaan gebleven.Nee denk ik ook niet, heb je tips?
Nee nog niet geprobeerd, heb gelezen dat de cravings echt heftig zijn. Nee met een normale aansteker, waar haal ik een aansteker met een blauwe vlam en wat is het verschil? Verbrand het dan niet juist nog sneller?Hexen al geprobeerd?
Gebruik je een aansteker met blauwe vlam?
Thanks! Zal er eens naar kijkenWat vapen betreft niet, ik ben gelukkig ver bij die roa vandaan gebleven.
Heb wel een andere tip voor je. De subreddit r/researchchemicals staat vol met vape tips en dergelijke.
Veel hogere temperatuur. Dus je hebt minder nodig en verspilt op die manier niets. Gewone aansteker verbrand niet alles wat verspilling is.Nee nog niet geprobeerd, heb gelezen dat de cravings echt heftig zijn. Nee met een normale aansteker, waar haal ik een aansteker met een blauwe vlam en wat is het verschil?
Maar dat spul moet juist niet verbranden, het moet verdampen, daar is het waarschijnlijk ook mis gegaanVeel hogere temperatuur. Dus je hebt minder nodig en verspilt op die manier niets. Gewone aansteker verbrand niet alles wat verspilling is.
Geld ook voor vapen. Er komt meer los door de hogere temperatuur.Maar dat spul moet juist niet verbranden, het moet verdampen, daar is het waarschijnlijk ook mis gegaan
Oke dan ga ik dat proberen, maar hoe ver moet ik die vlam er onder houden dan?Geld ook voor vapen. Er komt meer los door de hogere temperatuur.
A-php heb ik dus gehad maar vertel me alsjeblieft wat ik verkeerd doe want ik vind em echt niet zo hard als iedereen zegt.. ik gebruik zo'n glazen pijpje en houd de aansteker er net zo lang onder tot het smelt en er damp van af kom, en blijf dat pijpje een beetje rond draaien.De meest hardcore legale RC upper die je kunt vapen momenteel is A-PHP.
Indien je nog A-PVP of MDPV kan vinden zullen die nog iets sterker zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."