#1
Wie kan mij de gebruiksaanwijzing geven?
Ik heb 3mmc maar wil het pluggen (of slammen), daarvoor moet het vloeibaar gemaakt worden. Hoe doe ik dat op de juiste manier?
Wie heeft de juiste tips.
Hoor het wel.
grt Peter
Ik heb 3mmc maar wil het pluggen (of slammen), daarvoor moet het vloeibaar gemaakt worden. Hoe doe ik dat op de juiste manier?
Wie heeft de juiste tips.
Hoor het wel.
grt Peter