Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc en lorazepam

3mmc en lorazepam

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, maar dat ligt dan ook vooral aan de inname van de 3mmc en de slaaptijd die daar kort op volgt... zowel de lorazepam als de alprazolam zijn niet echt hypnotiserende benzo's, al zou je van beiden op hoge doseringen wel kunnen slapen na gebruik van uppers. Het wordt mijn inziens dan toch minder 3mmc innemen of wat langer 'uitzitten'
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diazepam.
Nr 1 hulpmiddel.
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Lorezepam met aprazolam in combi innemen
Klik om te vergroten...
Ok en mg?
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Nee, maar dat ligt dan ook vooral aan de inname van de 3mmc en de slaaptijd die daar kort op volgt... zowel de lorazepam als de alprazolam zijn niet echt hypnotiserende benzo's, al zou je van beiden op hoge doseringen wel kunnen slapen na gebruik van uppers. Het wordt mijn inziens dan toch minder 3mmc innemen of wat langer 'uitzitten'
Klik om te vergroten...
Enig idee hoeveel lora en alpro aub
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou hoge doseringen proberen te vermijden. Zoals Zanza zegt, minder 3mmc nemen, eerder stoppen of langer uitzitten.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het niet reëel om obv de info die ik heb daar een uitspraak over te doen. Maar reflecterend op mijzelf zou ikzelf in jouw positie 2.5 mg lorazepam (gok even dat dat de dosis is van je tablet) innemen en het daar dan ook bij houden. Daarnaast eerder stoppen met de 3mmc en het dus gewoon uitzitten en dealen met het feit dat je uppers hebt gebruikt
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tommyboyke zei:
Hoi

Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...

Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....

Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's????

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Je neemt gewoon nog veel te laat je laatste 3mmc, uur vóór je zogezegd wil stoppen n slapen en 2u na laatste inname 3mmc dan maar benzo nemen, om die 3mmc dan te counteren moet je indd nr een lamlegger gaan, Clonazolam is indd uit het rc aanbod, dus zou ik zeggen Flunitrazolam of Flubromazolam. Van de eerste benk persoonlijk geen fan, benk dag erna echt lamledig en futloos en Flubromazolam, 1 x geprobeerd en wegens z'n beschreven potentie en lange werkingsduur en beetje aparte benzo had ik wel hoge verwachtingen, uiteindelijk was het maar pover effect en had nochtans 0.5mg op, daar waar 0.4mg als heavy beschouwd wordt op psychonautwiki. Mijn raad, stop gewoon veel vroeger met stims te nemen 🤷 Als ik vb een langwerkende stim neem, zoals 6-APB, verwacht ik niet om te gaan slapen binnen de 12u en met kortwerkende stims zoals 3mmc, zeker als je bijneemt en stapelt, zit er paar uur na laatste inname toch nog gewoon veel te veel energie in je lijf...Na uitwerking 3mmc en ook 3fa, lukt slapen redelijk makkelijk zonder benzo.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tommyboyke zei:
Hoeveel aub?
Klik om te vergroten...
Gewoon 10mg
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
En als 10 niet werkt gewoon zwanzig 🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is sarcastisch bedoeld. De realiteit is gewoon dat je na 2 uur niet slaapt van 3mmc. Ik pak lora en zolpidem in minimale dosering dat werkt voor mij maar niet na 2 uur. Als ik de downer krijg van uppers gooi ik er alcohol in als ik me echt naar ga voelen maar dat is geen advies gewoon een ‘wat ik meestal doe-tje’
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben benieuwd. Slaap je al?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tommyboyke zei:
Ok en mg?
Klik om te vergroten...
Iets meer dan je tolerantie, van allebij 1 mg als die xanax retard is

Maar om te slapen moet je eerst goed in je comedown zitten en niet nog helemaal strak staan
En kwa slaapmiddelen zijn zolpidem em temazepam echt middelen die je slaperig maken
Die andere benzo's maken je gewoon mellow

Daarom is diazepam wel een goed middel omdat dat temazepam als actieve metaboliet heeft en dia werkt ook lang door!
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi

Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...

Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....

Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's????

Alvast bedankt
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tommyboyke zei:
Hoi

Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...

Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....

Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's????

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Flualprazolam val ik van in slaap als ik nog strak sta, maar die is niet meer te krijgen. Flubromazolam ga je ook wel knock out van, maar is erg sterk en merk je de volgende dag nog goed. Verder weet ik het niet. Clonazolam?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Flualprazolam val ik van in slaap als ik nog strak sta, maar die is niet meer te krijgen. Flubromazolam ga je ook wel knock out van, maar is erg sterk en merk je de volgende dag nog goed. Verder weet ik het niet. Clonazolam?
Klik om te vergroten...
Clona is inmiddels ook niet meer te krijgen…
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Clona is inmiddels ook niet meer te krijgen…
Klik om te vergroten...
O. Nou ik volg het allemaal niet nauw. (Flu)bromazolam is nog wel?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
O. Nou ik volg het allemaal niet nauw. (Flu)bromazolam is nog wel?
Klik om te vergroten...
Broma is nog te krijgen!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tommyboyke zei:
Ohw ik heb alprozolam..... misschien dit te gebruiken met lorazepam?????
Klik om te vergroten...
Alprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ohw ik heb alprozolam..... misschien dit te gebruiken met lorazepam?????
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Alprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?
Klik om te vergroten...
Nee maar maakt je wel rustig.... en in combi met lorazepam....? Jij voorstel aub

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."