Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PsyTekz zei: Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken. Klik om te vergroten... Is er nog 4mmc te verkrijgen? Zoveel beter of 3mmc?"
"Zanza zei: Ik stel niets voor. Ik geef aan dat je moet bekijken wat jouw doel van inname is. Wil je een rush dan kauw je erop, wil je dat niet, dan slik je m in zn geheel door Klik om te vergroten... Dus je wil zeggen door erop te kauwen de werking vlugger gaat.... dus die retard is ok?"
"Zanza zei: Door erop te kauwen verbreek je de retard functie( vertraagde afgifte) en komt het in een keer binnen inderdaad Klik om te vergroten... Dus ook die lorazepam... gewoon op kauwen dus.... wa geef je aan van mg?"
"Zanza zei: Nee die lorazepam is geen retard. Maar nogmaals: wat is je doel van gebruik? 1 van beide innemen is al voldoende om wat te voelen Klik om te vergroten... 3mmc van 21u tot 3u innemen.... 5u willen slapen.... lukt me nie....."
"CuriousExplorer zei: Diazepam. Nr 1 hulpmiddel. Klik om te vergroten... Hoeveel aub?"
"Zanza zei: Nee, maar dat ligt dan ook vooral aan de inname van de 3mmc en de slaaptijd die daar kort op volgt... zowel de lorazepam als de alprazolam zijn niet echt hypnotiserende benzo's, al zou je van beiden op hoge doseringen wel kunnen slapen na gebruik van uppers. Het wordt mijn inziens dan toch minder 3mmc innemen of wat langer 'uitzitten' Klik om te vergroten... Enig idee hoeveel lora en alpro aub"
"Hoi Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen... Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns.... Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's???? Alvast bedankt"
"Ohw ik heb alprozolam..... misschien dit te gebruiken met lorazepam?????"
"Rotjoch zei: Alprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen? Klik om te vergroten... Nee maar maakt je wel rustig.... en in combi met lorazepam....? Jij voorstel aub"
"MaddMonkey zei: Meest verstandige keuzes zijn eerder stoppen zodat je op het tijdstip dat je voor ogen hebt ook daadwerkelijk in slaap valt. Ik vind zelf ook dat het hoort bij een amfetamine lijkende drug, maar slaap op dit spul vrij makkelijk (wel kort). Voor mij is een jointje op het eind voldoende. Space hem dan even de pan uit, voordat ik lekker onder de wol kruip en in dromenland beland. Klik om te vergroten... Thanks madd maar wiet is niets voor mij.... om tijd stoppen.... moeilijk als je hele dag wakker blijft..."