#1
Wat wel dan? Benieuwd
Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
Wat wel dan? Benieuwd
Ha! Kopt 'm d'r gewoon in, alsof het niets is.Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
Klopt. Er worden hier immers ook duimpjes gegeven voor zwaar verslavende en ongezond gebruik van andere (zware) drugs.Dank voor de relevante antwoorden. Als je niet weet waar je het over hebt zeg dan beter niks.
Ik neem het deels voor je op. Mijn eerste zin was niet sarcastisch.Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.
Ik heb 3-cmc niet geslamd wel 3-mmc maar verwacht dat het in vergelijking met alles wat je al gebruikt hebt niet veel voorsteltHi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen.
Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb
Ga ik doen. Tactiek al bedacht. En te veel om te verliezen in het leven dus absoluut safe.Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen?
Be safe, please!
3-CMC slammen? Dit kan alleen maar hartstikke goed gaan.
Shit, was weer iets te vlug met mijn uitspraken. Het was niet serieus bedoeld maar ik realiseerde me niet dat het soms anders kan overkomen dan ik in eerste instantie bedoelde. Sorry.Soms is je sarcastische grappentrommel levensgevaarlijk.
Kijk je uit met dit soort uitspraken?
Shit, was weer iets te vlug met mijn uitspraken. Het was niet serieus bedoeld maar ik realiseerde me niet dat het soms anders kan overkomen dan ik in eerste instantie bedoelde. Sorry.
Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy.
Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.
Vind je het spuiten van iets de high wel waard? Ik bedoel ik heb mezelf altijd toegezworgen dat ik nooit iets naar binnen al gaan spuiten. Hoe lekkerder en sterker het effect ook zal zijn.
En ik ben dan wel verslaafd maar al zou je dat recreatief doen, vind je je lichaam daar niet te waardevol voor? Misschien als je het heel soms doet dat je lichaam ervan kunt herstellen maar als je junkies die spuiten soms ziet vind ik echt om te huilen, het liefst zou ik ook nooit meer iets chinezen, zelfs snuiven doe ik liever niet.
Stay safe en wees lief voor je lichaam verder hoop ik dat je de antwoorden vind die je zoekt♥️
Spuit zelf. Met anderen, combinatie met seks meestal.Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?
Spuit je jezelf in of doet iemand dat voor je ?
Kun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.
Minder kans op verslaving door zwakker effect, minder kans op overdoseren door zwakker effect. Of 't gezonder voor je lichaam is weet 'k nie gaat er denk voorral om dat ze niet willen dat het hele land op kan zoeken hoe ze 3mmc naar binnen kenne spuitenKun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."