Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc slammen

3cmc slammen

59 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slammannetje zei:
Wat wel dan? Benieuwd
Klik om te vergroten...

Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
Klik om te vergroten...
Ha! Kopt 'm d'r gewoon in, alsof het niets is.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ha! Kopt 'm d'r gewoon in, alsof het niets is.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik geleerd van Diego Maradonna toen ik nog bij hem in de klas zat.

diego-maradona-rolex-daytona-watches.jpg

Topkereltje! Soms zelfs met bloed in zijn cocaĂŻne.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor de relevante antwoorden. Als je niet weet waar je het over hebt zeg dan beter niks.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slammannetje zei:
Dank voor de relevante antwoorden. Als je niet weet waar je het over hebt zeg dan beter niks.
Klik om te vergroten...
Klopt. Er worden hier immers ook duimpjes gegeven voor zwaar verslavende en ongezond gebruik van andere (zware) drugs.

Ik kan je er verder niet mee helpen (gelukkig), en gezien je naam en ervaring met slammen van de door jou genoemde stoffen, heeft het weinig nut om je te zeggen: "doe het niet en stop ĂĽberhaupt met slammen".

Nou heb ik het eigenlijk alsnog gedaan. En dat is alsnog een goed advies, imo.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Slammannetje zei:
Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.
Klik om te vergroten...
Ik neem het deels voor je op. Mijn eerste zin was niet sarcastisch.

Daarna geef ik idd mijn persoonlijke mening.

Nou, prima. Doe je verhaal zou ik zeggen. Wellicht geeft het je de antwoorden waar je naar op zoek bent en geeft het mij de dag vol verwondering. Ben wel benieuwd.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slammannetje zei:
Hi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen.

Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb
Klik om te vergroten...
Ik heb 3-cmc niet geslamd wel 3-mmc maar verwacht dat het in vergelijking met alles wat je al gebruikt hebt niet veel voorstelt
Je kunt er een trip reportje over schrijven als je wil 🙂
Je bent vast niet de enige met deze vraag maar jij durft m wel te stellen
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mocht het je interesseren: nooit iets gemerkt van fysieke verslaving. Ook na een week heftig gebruik: stoppen, ff een dip en klaar.
slammen is voor mij wel mentaal verslavend; in huis hebben is gebruiken. Dat gezegd hebbend is de oplossing simpel. Geen drugs plus spuiten in huis maar eventuele voorraad bij maatje.
Dat effect nooit gehad bij pillen en poeders. Risico -yep. Hanteerbaar- zeker.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen?

Be safe, please!
Klik om te vergroten...
Ga ik doen. Tactiek al bedacht. En te veel om te verliezen in het leven dus absoluut safe.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
3-CMC slammen? Dit kan alleen maar hartstikke goed gaan.
Klik om te vergroten...

Soms is je sarcastische grappentrommel levensgevaarlijk.

Kijk je uit met dit soort uitspraken?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind je het spuiten van iets de high wel waard? Ik bedoel ik heb mezelf altijd toegezworgen dat ik nooit iets naar binnen al gaan spuiten. Hoe lekkerder en sterker het effect ook zal zijn.

En ik ben dan wel verslaafd maar al zou je dat recreatief doen, vind je je lichaam daar niet te waardevol voor? Misschien als je het heel soms doet dat je lichaam ervan kunt herstellen maar als je junkies die spuiten soms ziet vind ik echt om te huilen, het liefst zou ik ook nooit meer iets chinezen, zelfs snuiven doe ik liever niet.

Stay safe en wees lief voor je lichaam verder hoop ik dat je de antwoorden vind die je zoekt♥️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Soms is je sarcastische grappentrommel levensgevaarlijk.

Kijk je uit met dit soort uitspraken?
Klik om te vergroten...
Shit, was weer iets te vlug met mijn uitspraken. Het was niet serieus bedoeld maar ik realiseerde me niet dat het soms anders kan overkomen dan ik in eerste instantie bedoelde. Sorry.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Shit, was weer iets te vlug met mijn uitspraken. Het was niet serieus bedoeld maar ik realiseerde me niet dat het soms anders kan overkomen dan ik in eerste instantie bedoelde. Sorry.
Klik om te vergroten...

My man! Ik heb echt respect voor je houding kerel.

Foutje moet kunnen, ook al snap ik je grappen wel maar straks hangt die gast met een spuit in zijn arm omdat het verkeerd word begrepen, dat zou echt kut zijn.

En nu weer door met de dagelijkse gang van zaken.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Slammannetje zei:
Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy.
Klik om te vergroten...
Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?
Spuit je jezelf in of doet iemand dat voor je ?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Slammannetje zei:
Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.
Klik om te vergroten...
Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Vind je het spuiten van iets de high wel waard? Ik bedoel ik heb mezelf altijd toegezworgen dat ik nooit iets naar binnen al gaan spuiten. Hoe lekkerder en sterker het effect ook zal zijn.

En ik ben dan wel verslaafd maar al zou je dat recreatief doen, vind je je lichaam daar niet te waardevol voor? Misschien als je het heel soms doet dat je lichaam ervan kunt herstellen maar als je junkies die spuiten soms ziet vind ik echt om te huilen, het liefst zou ik ook nooit meer iets chinezen, zelfs snuiven doe ik liever niet.

Stay safe en wees lief voor je lichaam verder hoop ik dat je de antwoorden vind die je zoekt♥️
Klik om te vergroten...
Knuffelpanda zei:
Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?
Spuit je jezelf in of doet iemand dat voor je ?
Klik om te vergroten...
Spuit zelf. Met anderen, combinatie met seks meestal.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.
Klik om te vergroten...
Kun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Slammannetje zei:
Kun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?
Klik om te vergroten...
Minder kans op verslaving door zwakker effect, minder kans op overdoseren door zwakker effect. Of 't gezonder voor je lichaam is weet 'k nie gaat er denk voorral om dat ze niet willen dat het hele land op kan zoeken hoe ze 3mmc naar binnen kenne spuiten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."