Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc slammen

3cmc slammen

59 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eve's drop zei:
Daar zit dan meestal ook geen research chemical in met water uit de kraan.

Neus goed spoelen en minder vage troep snuiven, heb nooit last van mijn neus na een snuifsessie.
Klik om te vergroten...
Wat snuif je?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Geen idee wat dit betekent
Klik om te vergroten...

Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld.
Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slammannetje zei:
Wat snuif je?
Klik om te vergroten...

Geen research chemicals in ieder geval.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld.
Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden.
Klik om te vergroten...
Tja, je moet kunnen prikken en nieuwe naalden. Beginnerskennis zou ik zeggen.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Geen research chemicals in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Wat wel dan? Benieuwd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld.
Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden.
Klik om te vergroten...
Je krijgt toch niet zomaar necrose van een naald? Of je bent spastisch.
Slammannetje zei:
Deze prik is kleiner in diameter; 1 druppel wegvegen en klaar. Ieders keus om wat anders te doen; Dirk-Jan benoemt feiten.
Klik om te vergroten...
Ja, en een ander feit is dat er een heleboel andere nare dingen kleven aan het gebruik van naalden, dus ik raad het je nog steeds ten strengste af.
S
SlammannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Je krijgt toch niet zomaar necrose van een naald? Of je bent spastisch.

Ja, en een ander feit is dat er een heleboel andere nare dingen kleven aan het gebruik van naalden, dus ik raad het je nog steeds ten strengste af.
Klik om te vergroten...
Benoem die heleboel nare dingen eens?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slammannetje zei:
Benoem die heleboel nare dingen eens?
Klik om te vergroten...
- Vieze naalden gebruiken kan zorgen voor lelijke onstekingen en verwondingen
- Je kan fout prikken, injecteren is minder makkelijk als het lijkt.
- Je krijgt effecten met hele scherpe pieken en dalen, waardoor je makkelijker verslaafd raakt.

En zelfs al prik je pijltjes als Raymond van Barneveld himself, wat er telkens gebeurt waneer je je injecteert is dat je hele snelle, korte maar heftige euforische ervaringen krijgt, die daarna gelijk omslaan in dysforie en neerslachtigheid. En omdat dat zo scherp en snel is lijkt het me vrij moeilijk om elke keer die verleiding te weerstaan om opnieuw een spuit te zetten.

Dat gebeurt met snuiven en slikken ook. Maar ik heb het idee dat daar veel beter bij te doseren valt. Je doet het in kleine beetjes. Ik neem aan dat als jij gaat spuiten dat je geen zin hebt om het halfuur een nieuwe te zetten?

Nouja, goed, je bent nu eigenlijk aan het vissen naar bevestiging dat je het alsnog kunt doen. Ik ga je niet tegenhouden, maar ik raad het je wel nogmaals streng af.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Geen research chemicals in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Oh gelukkig, dan hoef jij je in elk geval geen zorgen te maken om je neus.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Oh gelukkig, dan hoef jij je in elk geval geen zorgen te maken om je neus.
Klik om te vergroten...
Uhm.... nee toch, denk ik 😤
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Uhm.... nee toch, denk ik 😤
Klik om te vergroten...
Ik maakte een grapje, leuk dat je 'm oppikt.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slammannetje zei:
Wat wel dan? Benieuwd
Klik om te vergroten...

Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Zuiver gewassen speed, heel sporadisch coke maar alleen als die ijs en ijskoud is!
Klik om te vergroten...
Ha! Kopt 'm d'r gewoon in, alsof het niets is.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ha! Kopt 'm d'r gewoon in, alsof het niets is.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik geleerd van Diego Maradonna toen ik nog bij hem in de klas zat.

diego-maradona-rolex-daytona-watches.jpg

Topkereltje! Soms zelfs met bloed in zijn cocaïne.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Dat heb ik geleerd van Diego Maradonna toen ik nog bij hem in de klas zat.

Bekijk bijlage 32818

Topkereltje! Soms zelfs met bloed in zijn cocaïne.
Klik om te vergroten...
Ja, die kennen we allemaal! Hij heeft me nog leren veterstrikken in groep 1. Wist je dat als je zijn bloed onder een microscoop bekijkt zie je allemaal cellen die :flipping1::flipping1::flipping1: doen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ja, die kennen we allemaal! Hij heeft me nog leren veterstrikken in groep 1. Wist je dat als je zijn bloed onder een microscoop bekijkt zie je allemaal cellen die :flipping1::flipping1::flipping1: doen?
Klik om te vergroten...

Ja ik mocht nooit meedoen met microscoopje kijken.

M'n neus zat altijd in de weg.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Ja ik mocht nooit meedoen met microscoopje kijken.

M'n neus zat altijd in de weg.
Klik om te vergroten...
Je kijkt ook met je ogen. Of heb jij zo’n enorme steiger aan je gezicht hangen dat je niet eens fatsoenlijk door een microscoop lens kan kijken?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Je kijkt ook met je ogen. Of heb jij zo’n enorme steiger aan je gezicht hangen dat je niet eens fatsoenlijk door een microscoop lens kan kijken?
Klik om te vergroten...

Praise the lord that's not the case haha,

Ik hou niet zo van gokken!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
Praise the lord that's not the case haha,

Ik hou niet zo van gokken!
Klik om te vergroten...
Let je wel op dat je niet te grappig gaat worden? Er is maar plek voor één alfa-clown. En dat is die loser met dat oranje pakje.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Let je wel op dat je niet te grappig gaat worden? Er is maar plek voor één alfa-clown. En dat is die loser met dat oranje pakje.
Klik om te vergroten...

Ik maak mij geen illusies over wie de koning grappenmaker is, maar zelfs die kan af en toe wel een nar gebruiken toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."