Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Slammannetje zei: Niemand weegt het lijntje dat hij snuift, iedereen weet exact hoeveel hij inspuit. Niemand neemt te snel bij na een slam (omdat je direct maximaal effect hebt), de ergste overdoses ken ik van ghb/gbl door late reactie op dosering en wens om geil te worden. Ergo, je stellingen deel ik geenszins. Klik om te vergroten... In antwoord op een generaliserende opinie. Verder heb je gelijk. Wellicht minder generaliserende oordelen poneren."
"Dopemonster zei: Er zijn ook mensen die hun lijntjes afwegen en mensen die hun spuitjes op gevoel doen, is denk ik voorral hoe jij het ervaart wat je nu vertelt. Ben blij dat je er verantwoordelijk mee omgaat 'denk ik' maar je kan niet ontkennen dat spuiten heel gevaarlijk kan zijn en je veel sneller overdoseerd Las toevallig gisterenavond een artikel op Facebook over iemand die 3mmc deed spuiten, toevallig ook op gay party's en die vertelde juist dat naalden volop gedeelte werden met elkaar en dat ie er zwaar verslaafd aan was net als anderen Klik om te vergroten... ALTIJD nieuwe naalden gebruiken. Besmetting, maar ook snel bot worden met risico’s. verder heb ik het risico op verslaving vrij uitgebreid benoemd en onderken dat, dus gebruik ‘verantwoord georganiseerd’. Zoals iedere drug bij ieder mens anders inslaat zo werkt verslaving ook niet voor iedereen gelijk. Nb in alle jaren nog nooit een snuiver met weegschaal gezien."
"Mevrouw Pløp zei: Je generaliseert nogal Klik om te vergroten... In antwoord op een generaliserende opinie. Verder heb je gelijk. Wellicht minder generaliserende oordelen poneren (hoorde hierbij )"
"Dirkjan zei: Ik moet bij snuiven altijd weken herstellen omdat mijn hele neus naar de gallemiezen is, één prik halen bij de dokter 2 minuten later gat is dicht. Klik om te vergroten... Deze prik is kleiner in diameter; 1 druppel wegvegen en klaar. Ieders keus om wat anders te doen; Dirk-Jan benoemt feiten."
"Eve's drop zei: Daar zit dan meestal ook geen research chemical in met water uit de kraan. Neus goed spoelen en minder vage troep snuiven, heb nooit last van mijn neus na een snuifsessie. Klik om te vergroten... Wat snuif je?"
"Eve's drop zei: Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld. Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden. Klik om te vergroten... Tja, je moet kunnen prikken en nieuwe naalden. Beginnerskennis zou ik zeggen."
"Eve's drop zei: Geen research chemicals in ieder geval. Klik om te vergroten... Wat wel dan? Benieuwd"
"Dirkjan zei: Je krijgt toch niet zomaar necrose van een naald? Of je bent spastisch. Ja, en een ander feit is dat er een heleboel andere nare dingen kleven aan het gebruik van naalden, dus ik raad het je nog steeds ten strengste af. Klik om te vergroten... Benoem die heleboel nare dingen eens?"
"Hi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen. Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb"
"Spyro zei: Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen? Be safe, please! Klik om te vergroten... De eerste slam, 0.2 dus weinig, viel heerlijk. De twee erna (0,4) gaven weinig rush, weinig wap, relatief veel energie _ hartslag. Dit lijkt ‘m niet voor mij. ik ga nog een keer ‘de eerste’ proberen, wat meer dan 0,2. Kijken hoe dat valt. Ik vermoed dat deze op het ‘niet weer’ Lijstje komt."