Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een paar weken geleden een pil van 150mg 4fma ingenomen. Deze begon na ongeveer een half uur te werken en ben ik zo’n 4 uur lekker op gegaan. Of het effect heeft om van dit spul bij te nemen om de duur te verlengen weet ik niet. Dat zou ik dan wel weer willen weten en ga ik misschien binnenkort proberen. Voor mij was de dosis in ieder geval perfect. Ik ben 82 kg. 1,5 tot 2 Mg per kg lichaamsgewicht zou prima moeten zijn denk ik."
"Hallo, Ik heb 1 keer een 4fma pil van 150 Mg ingenomen op een feest. Hier ging ik 4 uur lekker op. Daarna overgegaan op x. Nu zou ik graag willen weten of ik bijv na een hele 4fma 2 uur later ofzo nog een halve kan bijnemen om langer in het sociale gevoel te blijven zeg maar. Van x raak ik behoorlijk gesloten en in me eigen zone. Op zich ook wel lekker maar zou iets langer in het sociale willen zitten. Iemand ervaring met het bijnemen van 4fma en of het bijnemen zin heeft. Werkt dat net als bij xtc gewoon of is het na 1 pil “op”. Hoor het graag!"
"Paddo's zei: Ik ben laatst begonnen met 2 pillen van 80 mg. Kreeg een lekkere rush. Na 2/3 uur was de piek voorbij en heb ik nog één pil van 80 mg genomen. Hierna ben ik niet meer op dezelfde piekhoogte gekomen, maar voor mijn gevoel hielp het bijnemen zeker om langer stabiel lekker te gaan. Ik weet niet meer precies wat het gevoel was na het bijpakken omdat ik er niet speciaal op heb gelet, dus verder dan dat kan ik het niet uitleggen. Klik om te vergroten... Oke bedankt voor je reactie! Het had in ieder geval nog wel effect om wat bij te nemen begrijp ik dus. Das fijn om te horen"
"Oke bedankt voor de info! Is het nemen van 6apb dan misschien een betere optie voor een langere werking? Ik ben op zoek naar het juiste spul om lekker chill op muziek te zweven, veel euforie en ook zin in contact te hebben. Het contact mis ik bij xtc, daarvan ga ik in me eigen zone zitten. 6apb zie ik nu ook vaker voorbij komen."