Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt bestelt + kado erbij gekregen

5 meo dmt bestelt + kado erbij gekregen

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
Aron Kurwa777 zei:
Hallo beste mensen,

Ik heb 5 meo dmt bestelt en heb het vandaag binnen gekregen. Ik heb daar gratis nog iets bij gekregen, en kleine tube , met een vloeistof erin. er staat op 5-MABP + 4-FMA.
Wat moet ik hiermee, ik denk dan maar in 1 keer achterover gieten met wat water erbij, of mixen met water en dan rustig nippen. Maar ik moet alvast zeggen dat ik totaal niet goed tegen speed kan, tegen mdma kan ik wel heel goed , dus moet/zal ik dit vanavond nemen of niet? Het is letterlijk een mystery dosis want er staat verder niks op. Ik gebruik elke dag benzo's voorgeschreven. Dus is misschien niet goed voor me hart om dan te nemen. Vorige keer mdma met benzos ging helemaal lekker dusja ik weet niet wat ik verder moet zeggen. Door speed krijg ik strakke ballen de volgende dag of last van me lies en hartkloppingen. En aangezien die amfetamine achtige subsanties zijn lijkt het me niet zo goed om te nemen. Of kan dit gewoon.
Klik om te vergroten...
Kom op nou, man
jij moet leren nadenken
R
RivalrieLid
Aron Kurwa777 zei:
Hallo beste mensen,

Ik heb 5 meo dmt bestelt en heb het vandaag binnen gekregen. Ik heb daar gratis nog iets bij gekregen, en kleine tube , met een vloeistof erin. er staat op 5-MABP + 4-FMA.
Wat moet ik hiermee, ik denk dan maar in 1 keer achterover gieten met wat water erbij, of mixen met water en dan rustig nippen. Maar ik moet alvast zeggen dat ik totaal niet goed tegen speed kan, tegen mdma kan ik wel heel goed , dus moet/zal ik dit vanavond nemen of niet? Het is letterlijk een mystery dosis want er staat verder niks op. Ik gebruik elke dag benzo's voorgeschreven. Dus is misschien niet goed voor me hart om dan te nemen. Vorige keer mdma met benzos ging helemaal lekker dusja ik weet niet wat ik verder moet zeggen. Door speed krijg ik strakke ballen de volgende dag of last van me lies en hartkloppingen. En aangezien die amfetamine achtige subsanties zijn lijkt het me niet zo goed om te nemen. Of kan dit gewoon.
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen.
A
ApeLid
Mevrouw Pløp zei:
Bij twijfel niet doen
Klik om te vergroten...
Bij twijfel dubbele dosis was het toch. Hardcore_frk nu al uit je hart 😥
D
DirkdirkLid
Rotjoch zei:
Klik om te vergroten...
Ah die ken ik nog ja
Rare gast
Wel aardig
Zou hij nog leven?
H
Harrie In De WarrieLid
Purple mandala? ik heb die ook ontvangen wil eerst beide substanties apart een keer proberen voordat ik het overweeg te proberen.
A
ApeLid
Dirkjan zei:
Ah die ken ik nog ja
Rare gast
Wel aardig
Zou hij nog leven?
Klik om te vergroten...
Ja of hij ligt in de goot. Met die koffer drugs van hem 😱 nee ik denk dat hij het goed maakt
C
CuriousExplorerLid
Mevrouw Pløp zei:
Bij twijfel niet doen
Klik om te vergroten...
Bij twijfel, dubbele dosis zou @Flower123 zeggen.
M
Mevrouw PløpLid
Rotjoch zei:
Klik om te vergroten...
Maar dat kan niet, want hij heeft er maar één gekregen. Althans, één tubetje. Wat voor dosis dat is weet niemand.

Dus.

Hardcore_frk ❤️ ik hoop dat het goed met hem gaat en dat hij zijn leven net zo op orde heeft als zijn koffer drugs.
R
RivalrieLid
Mevrouw Pløp zei:
Maar dat kan niet, want hij heeft er maar één gekregen. Althans, één tubetje. Wat voor dosis dat is weet niemand.

Dus.

Hardcore_frk ❤️ ik hoop dat het goed met hem gaat en dat hij zijn leven net zo op orde heeft als zijn koffer drugs.
Klik om te vergroten...
Haha je bent wel in de 💕 vibes of niet ?
m
mitchieeeLid
ik zou tog eerst wat meer onderzoek ernaar doen en zeker weten wat de dosiringen zijn van die 2 voordat je het helemaal opdrinkt
A
ApeLid
Aron Kurwa777 zei:
Hallo beste mensen,

Klik om te vergroten...
Kan je niet gewoon ff mailen naar je vendor. Over het algemeen krijg je best snel een reactie. Dan weet je het zeker. Al zou het waarschijnlijk een lage dosis zijn want waarom zouden ze goede shit weggeven
A
Aron Kurwa777Lid
Harry In De Warrie zei:
Purple mandala? ik heb die ook ontvangen wil eerst beide substanties apart een keer proberen voordat ik het overweeg te proberen.
Klik om te vergroten...
Ja lijkt mij ook beter, vind het raar dat ie een vloeistof met 2 verschillende middelen heeft gegeven
A
Aron Kurwa777Lid
Rotjoch zei:
Kan je niet gewoon ff mailen naar je vendor. Over het algemeen krijg je best snel een reactie. Dan weet je het zeker. Al zou het waarschijnlijk een lage dosis zijn want waarom zouden ze goede shit weggeven
Klik om te vergroten...
Ja ik heb diegene gisteren gemailt, nog niks ontvangen, beetje mysterieuze vendor vind ik het
A
ApeLid
Aron Kurwa777 zei:
Ja ik heb diegene gisteren gemailt, nog niks ontvangen, beetje mysterieuze vendor vind ik het
Klik om te vergroten...
Het is weekend hè. Denk dat je maandag pas reactie krijgt. Wel vaag ja zo’n mystery gift. Met drugs. Haha
F
Flower123Lid
CuriousExplorer zei:
Bij twijfel, dubbele dosis zou @Flower123 zeggen.
Klik om te vergroten...
+1
P
PhallicPhillLid
Ik heb vandaag ook een flesje purple mandala gratis gekregen, inderdaad staat er 5-MAPB + 4-FMA op. Graag hoor ik van andere lefgozers of ze deze vloeistof ooit al hebben geprobeerd. Voorlopig blijf ik er wel van af. Heb geen ervaring met vloeibare drugs doseringen en toedienings-methodes.
Aron Kurwa777 zei:
Klik om te vergroten...
Heb je een reactie van de vendor gekregen waar je iets mee kon? Ben erg benieuwd!
A
Aron Kurwa777Lid
PhallicPhill zei:
Ik heb vandaag ook een flesje purple mandala gratis gekregen, inderdaad staat er 5-MAPB + 4-FMA op. Graag hoor ik van andere lefgozers of ze deze vloeistof ooit al hebben geprobeerd. Voorlopig blijf ik er wel van af. Heb geen ervaring met vloeibare drugs doseringen en toedienings-methodes.

Heb je een reactie van de vendor gekregen waar je iets mee kon? Ben erg benieuwd!
Klik om te vergroten...
Hey, ik kan ff kijken maar het is wel lang geleden, heb vandaag nog met m ge appt en het is een mysterieus gozertje
d
dieterenalsoLid
Ja, had wel een gram of 3 cmc gesnoven, daarna het flesje in 2 keer opgedronken op een uurtje tijd.
Wel een ander gevoel gemerkt, maar zeker geen trip, ja niet speciaal....
A
Aron Kurwa777Lid
Hallo beste mensen,

M
Mevrouw PløpLid
Bij twijfel niet doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."