#1
Ik heb laatst etizolam gehaald. Ik hoorde dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Nu heb ik sinds kwart voor 11pm, elke keer wat genomen tot en met nu 1:23 am. Het is in totaal 8mg. Deze avond was niet na een upper maar wilde gewoon het effect voelen. Is het normaal om zo weinig te voelen of moet ik nog meer nemen?