Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoge dosis Etizolam

Hoge dosis Etizolam

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb laatst etizolam gehaald. Ik hoorde dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Nu heb ik sinds kwart voor 11pm, elke keer wat genomen tot en met nu 1:23 am. Het is in totaal 8mg. Deze avond was niet na een upper maar wilde gewoon het effect voelen. Is het normaal om zo weinig te voelen of moet ik nog meer nemen?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Etizolam is kinderspul. En inderdaad 8 mg is niet gek. Maar dit zou je wel moeten voelen, bijvoorbeeld aan je evenwicht als je gaat lopen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Delusions of sobriety is echt wel een dingetje met etizolam.

En ik zou niet zeggen dat etizolam kinderspul is want dat is het echt niet. Het word wel de meest all round achtige benzo genoemd maar dat betekend nog niet dat je zomaar 8 mg moet slikken, kan zijn dat de kwaliteit niet consistent is met zijn batch en dat de volgende die dit leest ook met een hoge startdosis begint.

8 mg is black out territory.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
Etizolam is kinderspul. En inderdaad 8 mg is niet gek. Maar dit zou je wel moeten voelen, bijvoorbeeld aan je evenwicht als je gaat lopen.
Klik om te vergroten...
8 mg is echt wel veel. Zeker zonder tolerantie.
Als anderen dit lezen: niet doen zoveel.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeveelKaas zei:
Ik heb laatst etizolam gehaald. Ik hoorde dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Nu heb ik sinds kwart voor 11pm, elke keer wat genomen tot en met nu 1:23 am. Het is in totaal 8mg. Deze avond was niet na een upper maar wilde gewoon het effect voelen. Is het normaal om zo weinig te voelen of moet ik nog meer nemen?
Klik om te vergroten...
Het is niet echt recreatief dus ik zou maar stoppen. 8mg is behoorlijk veel en je kan dingen gaan vergeten en daardoor ook meer nemen dan je had gepland (al lijkt er van planning weinig sprake te zijn).

John Trap zei:
Etizolam is kinderspul. En inderdaad 8 mg is niet gek. Maar dit zou je wel moeten voelen, bijvoorbeeld aan je evenwicht als je gaat lopen.
Klik om te vergroten...
Dit soort stoerdoenerij hebben we weinig aan.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
De dingen die je doet onder invloed van hoge dosis benzodiazepine vergeet je geheid!

Maar de consequenties kan je de rest van je leven meedragen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Etizolam neem je ook niet echt voor de roes. Het komt veel voor dat mensen het idee hebben dat ze nuchter zijn, maar dat ze overduidelijk wel onder invloed zijn (bijvoorbeeld door verminderde motorische controle).

8 milligram is echt een gigagrote dosis (als je niet gewend bent). Ik heb wel eens 6 milligram genomen, en dan heb ik de dagen daarna gelijk benzo-ontwenningsverschijnselen: hoofdpijn, spierpijn, onrustig gevoel, verdoofd gevoel in mijn tong, breinschokken als ik probeer te slapen, moeite met inslapen. Dat blijft dan ook een dag of 3-4 aanhouden. Echt best wel heftig van één zo'n dosis.

Als je aan de stimulanten zit dan moet je even goed opletten wanneer je je laatste dosis inneemt. Afhankelijk van het ingenomen middel kan het wel 12 uur duren voordat je een beetje kunt slapen (na lang wakker blijven). Als je de hele tijd blijft doorsnuiven / -slikken, dan maak je het jezelf natuurlijk moeilijk. Om dat dan recht te breien met benzo's is flink risicovol gebruik.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
John Trap zei:
Etizolam is kinderspul. En inderdaad 8 mg is niet gek. Maar dit zou je wel moeten voelen, bijvoorbeeld aan je evenwicht als je gaat lopen.
Klik om te vergroten...
Zoals anderen hier al uitgebreid hebben aangegeven is Etizolam geen kinderspul en is 8mg een hoge dosering. Dit soort "stoer gedrag" en gevaarlijk advies worden niet gewaardeerd en zijn in strijd met de forumregels. Bij deze een officiele waarschuwing.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet iemand waar ik een goede verhouding tussen diazepam en etizolam kan vinden. Ik zit op 20mg diazepam, kwam van 150mg per dag. Nu kleine terugval en mijn nieuwe recept haal ik niet. Jammer maar waar.

Verhouding qua dosering
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
JapieVerslaagd zei:
Weet iemand waar ik een goede verhouding tussen diazepam en etizolam kan vinden. Ik zit op 20mg diazepam, kwam van 150mg per dag. Nu kleine terugval en mijn nieuwe recept haal ik niet. Jammer maar waar.

Verhouding qua dosering
Klik om te vergroten...
1 Eti is 10 Diazepam

Hoe lang heb je over het afbouwen gedaan? Kleine stapjes?
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja heel langzaam. Ben nu 4 a 5 maanden bezig van 150mg pd af te bouwen. Gelukkig goede ondersteuning van een psychiater. Maar deze keer kreeg ik voor 4 weken dia. Dan komt toch weer de verleiding.

Ik moet een paar weken nuchter zijn voordat er wellicht een diagnose kan worden vastgesteld. Nuchter ben ik heel zenuwachtig en angstig. Maar om uit te sluiten dat het niet door ontwenning komt moet ik nuchter zijn.

Vandaag verwacht ik een pakketje etizolam 1,5 mg tabletten. En probeer er achter te komen hoe ik zo dicht mogelijk bij 16mg dia kom met deze tabletten etizolam.

Voor 1 week. En dan gaat de rest de prullenbak in.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Excuus ik las over jouw antwoord. 1mg etizolam = 10 mg dia. Word lastig doseren. Hoop op een breuklijn in de 1,5 mg tabletten.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeveelKaas zei:
Ik heb laatst etizolam gehaald. Ik hoorde dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Nu heb ik sinds kwart voor 11pm, elke keer wat genomen tot en met nu 1:23 am. Het is in totaal 8mg. Deze avond was niet na een upper maar wilde gewoon het effect voelen. Is het normaal om zo weinig te voelen of moet ik nog meer nemen?
Klik om te vergroten...
Dan zou je als de batch dosering klopt, 80mg diazepam nemen. Zat zelf op 150mg pd, dia dus. Had hoge tolerantie en geen black outs maar wel heel vergeetachtig.

Zit nu op 16mg dia pd. En als ik nu 8mg eti neem ga ik knock-out. Als de verhouding 1mg eti = 10mg dia klopt.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeveelKaas zei:
Ik heb laatst etizolam gehaald. Ik hoorde dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Nu heb ik sinds kwart voor 11pm, elke keer wat genomen tot en met nu 1:23 am. Het is in totaal 8mg. Deze avond was niet na een upper maar wilde gewoon het effect voelen. Is het normaal om zo weinig te voelen of moet ik nog meer nemen?
Klik om te vergroten...
Volgensmij normaal ik heb ook nog nooit wat van etizoam ervaren behalve dat mijn hoofd los op mijn romp leek te zitten
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Packjam zei:
Volgensmij normaal ik heb ook nog nooit wat van etizoam ervaren behalve dat mijn hoofd los op mijn romp leek te zitten
Klik om te vergroten...
Nee niet normaal. Tenzij hele hoge tolerantie. Op 3 mg voel ik het duidelijk. Op 5mg en ik lig op de bank val ik in slaap.

Als ik 8 neem. 1xgeprobeerd. Dicht bij mij bed. Ik dacht als ik maar op mijn bed zit en werd wakker op de grond naast mijn bed.

Dus wat mij betreft. Geen goede batch. Of behoorlijk opgebouwde tolerantie over een behoorlijke tijd. Wat behoorlijk is,is niet voor niemand exact gelijk.

Maar 8 is ko voor mij
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben hier nooit op teruggekomen. Maar ik voelde wel degelijk wat die avond. Kreeg uiteindelijk een blackout en had vgm zelfs nog 3mmc gesnoven wat ik me heel vaag kon herinneren. Ik werd gelukkig de volgende ochtend wakker in mijn bed zonder dat er rare dingen waren gebeurt. Heb inmiddels meer ervaring met etizolam en zou nu niet willen denken aan 8mg zelfs niet met mijn opgebouwde tollerantie. Zou nu maximaal 4mg nemen als ik zou moeten slapen na drugs. Verder af en toe een keer space is 2mg al meer dan genoeg (vooral met blowen een hele leuke combi). Voor iedereen die het nog is wil doen raad ik af om zo dom te doen als mij want van benzos denk je soms dat je t niet voelt tot je er later naar terugkijkt en denkt "hoe kan ik mij dat niet hebben beseft op dat moment". ALTIJD OPPASSEN MET BENZO'S JE WEET NOOIT WAT JE TE WACHTEN STAAT!!!
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#17

Experience:2mg Etizolam - Here be dragons

Experience reports - Etizolam
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

^^^^^^^^^^
Lees dit eerst voordat je überhaupt benzo's wil gaan gebruiken. Dit heeft mij namenlijk laten beseffen hoe gevaarlijk het kan zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."