Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam en 3mmc heerlijke combinatie

Etizolam en 3mmc heerlijke combinatie

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
Yungtoof zei:
En dan bedoel ik niet de etizolam pas na het hebruik van 3mm. Maar echt tegeleijkertijd. Ik vraag me af hoeveel je kan memene, heb een redelelijke totelarantie dus meestal is het 0.5 gr 3mmc en 6 etizolam. Iemand hier ervarin mee of tips voor andere heilige combos’s
Klik om te vergroten...
Als je 6 milligram etizolam neemt dan heb je de volgende dag al snel last van ontwenningsverschijnselen zoals hallucinaties, zweten, een onrustig gevoel of slaapverlamming.
A
AlteredState5862Lid
Neo-Shulginist zei:
Als je 6 milligram etizolam neemt dan heb je de volgende dag al snel last van ontwenningsverschijnselen zoals hallucinaties, zweten, een onrustig gevoel of slaapverlamming.
Klik om te vergroten...
Valt wel mee hoor, heb een x 3 dagen 7mg op en nergens last van
P
Paranoize.Lid
AlteredState5862 zei:
Valt wel mee hoor, heb een x 3 dagen 7mg op en nergens last van
Klik om te vergroten...
Zou daar toch wel mee uitkijken en er geen gewoonte van maken🤣
Je lichaam went steeds meer aan het ontwen idee naarmate je vaker, meer en langer gaat gebruiken
A
AlteredState5862Lid
Dopemonster zei:
Zou daar toch wel mee uitkijken en er geen gewoonte van maken🤣
Je lichaam went steeds meer aan het ontwen idee naarmate je vaker, meer en langer gaat gebruiken
Klik om te vergroten...
Ben ik met je eens, ben er mee gekapt. Alleen ik heb nooit enige tolerantie bij eti gemerkt tbh, terwijl ik best zieke doseringen heb gebruikt
P
Paranoize.Lid
AlteredState5862 zei:
Ben ik met je eens, ben er mee gekapt. Alleen ik heb nooit enige tolerantie bij eti gemerkt tbh, terwijl ik best zieke doseringen heb gebruikt
Klik om te vergroten...
Ja de ene is er gevoeliger voor dan de ander dus dat geloof ik wel maar toch nooit je guard down laten met zulk soort dingen zodat 't niet kan escaleren dat geld eigenlijk voor elke drug
A
AlteredState5862Lid
Dopemonster zei:
Ja de ene is er gevoeliger voor dan de ander dus dat geloof ik wel maar toch nooit je guard down laten met zulk soort dingen zodat 't niet kan escaleren dat geld eigenlijk voor elke drug
Klik om te vergroten...
Nee heb je gelijk in, heb een keer 12mg op en dat is helemaal fout gegaan, never again😂
P
Paranoize.Lid
AlteredState5862 zei:
Nee heb je gelijk in, heb een keer 12mg op en dat is helemaal fout gegaan, never again😂
Klik om te vergroten...
Ik heb een mega litteken op me neus door een benzo blackout waar een super naar verhaal achter zit dus ik weet er alles van....🤣😥
A
AlteredState5862Lid
Dopemonster zei:
Ik heb een mega litteken op me neus door een benzo blackout waar een super naar verhaal achter zit dus ik weet er alles van....🤣😥
Klik om te vergroten...
Pff ziek. Op dat moment zelf lijkt alles zo helder, logisch en normaal. Apart spul wel
A
AlteredState5862Lid
Zeker als je na 5 eti besluit vol aan de 3mmc te gaan en dan in een soort manische staat komt waar alles een goed idee lijkt..
C
CardboardLid
redelelijke totelarantie
Klik om te vergroten...

Niet leuk om te horen voor je, maar doe er wat aan.
Met name de benzo's/thienotriazolodiazepinen. Kijk even op psychonautwiki. Weet niet hoe lang je etizolam neemt maar er wordt dringend geadviseerd na veel gebruik eerst af te bouwen.
Z
ZeelanddudeLid
AlteredState5862 zei:
Klik om te vergroten...
AlteredState5862 zei:
Klik om te vergroten...
Auw, jup i guess dat mn benzotolerantie best opgelopen is.
T
TeveelKaasLid
Yungtoof zei:
En dan bedoel ik niet de etizolam pas na het hebruik van 3mm. Maar echt tegeleijkertijd. Ik vraag me af hoeveel je kan memene, heb een redelelijke totelarantie dus meestal is het 0.5 gr 3mmc en 6 etizolam. Iemand hier ervarin mee of tips voor andere heilige combos’s
Klik om te vergroten...
Ik heb hier ervaring mee maar deed meestal maar 2mg max want met meer werd de trip meestal net iets te vaag. Kon dan geen normale gesprekken meer voeren omdat ik iedere keer vergat waar t over ging of wat ik wilde zeggen. Kan uiteindelijk ook heel vervelend worden😂
A
AlteredState5862Lid
Zeelanddude zei:
Jawel hoor, ik ken de combi door en door
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde zijn zinnen, zo herkenbaar
Y
YungtoofLid
Z
ZeelanddudeLid
Yungtoof zei:
Klik om te vergroten...
Heilige combo?
Ik ga niet vertellen hoeveel je kan nemen want dat heeft met allerlei variabels te maken die bij elk persoon verschillend zijn.

Je weet hopelijk wel dat je een upper en downer aan het mixen bent? Benzo gebruiken tijdens het gebruik van stimulanten is een slippery slope.

Ja ik heb er ervaring mee, een van de weinige stoffen die ik heilig vind is 5meo-dmt.
Maar echt, overdag ook benzo’s nemen +savond s benzo’s nemen om te slapen is een valkuil waarin er vele o.a ik al ingevallen zijn.
A
AlteredState5862Lid
Yungtoof zei:
Klik om te vergroten...
Etizolam not working-niveau dit :tongueout:
Z
ZeelanddudeLid
AlteredState5862 zei:
Etizolam not working-niveau dit :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jawel hoor, ik ken de combi door en door

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."